  • 31. Data: 2010-03-16 11:27:12
    Temat: Re: zamnięcie rachunku
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ketiv" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hnnkt3$se8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > jak wygląda kwestia zamknięcia rachunku w VWBank, dysponuje ktoś wzorem
    > formularza co do którego nie będą mieli zastrzeżeń?

    Może wystarczy tylko pismo wysłane do nich pocztą wewnętrzną z konta,własnie
    też się nad tym zastanawiam.

    Grażyna

  • 32. Data: 2010-03-16 12:31:27
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 16 Mar, 12:27, "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    pl...

    > Może wystarczy tylko pismo wysłane do nich pocztą wewnętrzną z konta,własnie

    Lepiej nie, bo pozbawiasz się wtedy dowodu swojego oświadczenia woli.
    Istotny będzie p.11 - radzę zerknąć do umowy.

    Art. 54. 1. Otwarcie rachunku bankowego następuje przez zawarcie z
    bankiem umowy na piśmie.
    2. Umowa rachunku bankowego powinna określać w szczególności:
    1) strony umowy,
    2) rodzaj otwieranego rachunku,
    3) walutę, w jakiej rachunek jest prowadzony,
    4) czas, na jaki rachunek został otwarty,
    5) wysokość oprocentowania i warunki jego zmiany,
    6) sposób dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunku,
    7) terminy wypłaty lub kapitalizacji odsetek,
    8) terminy realizacji zleceń posiadacza rachunku,
    9) zakres odpowiedzialności banku za terminowe i prawidłowe
    przeprowadzenie rozliczeń pieniężnych oraz wysokość odszkodowania za
    przekroczenie terminu realizacji dyspozycji posiadacza rachunku,
    10) tryb i warunki dokonywania zmian umowy,
    11) sposób i termin wypowiedzenia lub rozwiązania umowy rachunku,
    12) zasady rozwiązania umowy w razie niedokonywania na rachunku
    żadnych obrotów.

    (Prawo bankowe)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 33. Data: 2010-03-16 17:01:39
    Temat: Re: VW Bank - opłaty Plus Konto
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:10:08 +0100, Grażyna.Ł napisał(a):

    > Nie masz racji,mam przed sobą tabelę opłat,opłaty za przelewy z Plus Konta
    > są płatne

    Fakt, spojrzałem na papiórek dotyczący konta Biznes. Nic, to czas zamknąć
    Plus Konto.

    AK

  • 34. Data: 2010-03-16 18:47:35
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "ketiv" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Może wystarczy tylko pismo wysłane do nich pocztą wewnętrzną z
    > konta,własnie też się nad tym zastanawiam.
    >
    > Grażyna

    Zamykalem w styczniu 2009, wyslalem pismo o zamknieciu rachunkow tradycyjna
    poczta, listem poleconym wraz z tokenem, co zaznaczylem w liscie. Przez
    poczte wewnetrzna wyslalem tylko info, ze zamykam konto i wysylam im token
    wraz z pismem. Wystarczylo i potem po pewnym czasie wyslali mi pismo, ze
    konto zostalo zamkniete.

  • 35. Data: 2010-03-16 21:50:22
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 15 Mar, 23:02, "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "mx" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:hnma6m$q8p$1@inews.gazeta.pl...
    /.../

    > O,bardzo podoba mi się ta nazwa,aż mi sie poprawil humor. Strzał w
    > dziesiątkę,ale się uśmiałam.Brawo!!!

    Jesteście malkontentami -
    http://prnews.pl/przeglad-prasy/volkswagen-bank-dire
    ct-szykuje-sie-do-duzego-skoku-49759.html
    To jest nowy, przebiegły plan dyrekcji VW banku pt.: kiedy spada wtedy
    rośnie.

  • 36. Data: 2010-03-22 07:59:17
    Temat: Re: VW Bank - opłaty za zmiany limitów transakcji via www/tel.
    Od: " " <n...@g...pl>

    Grażyna.Ł <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dostałam dzisiaj wyciąg z Konta VW Bank i nową tabelę opłat za wykonane
    > przelewy na Plus Koncie,tabela będzie obowiązywać od 15.04.10

    Zwracam też uwagę, na fakt wprowadzenia przez Volkswagen Bank Polska SA od
    15.04.2010 opłat za zmianę limitów transakcji jednorazowych/dziennych przez
    internet i telefon (dotyczy e-direct jak i PLUSkonta). Do tej pory były były
    to bezpłatne.

    Oczywiście, proszę nie mylić w/w z limitami na kartach. Tu zmiana od dawna
    jest płatna.

  • 37. Data: 2010-03-22 09:17:28
    Od: Klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-22 08:59, n...@g...pl pisze:

> [...]
    > to bezpłatne.
    >
    > Oczywiście, proszę nie mylić w/w z limitami na kartach. Tu zmiana od dawna

    Dzięki, nie zwróciłem na to uwagi. Z tabeli wynika że nie będzie można
    zmienić limitów przez www i IVR tylko przez konsultanta (5zł).
    Dotyczy też pluskonta biznes.

  • 38. Data: 2010-03-26 11:09:09
    Temat: Re: VW Bank - opłaty_za_zmiany_limitów_
    Od: "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl>

    ich prawo że chcą zarabiać więcej...
    dla mnie plus konto jest zwykłym rachunkiem oszczędnościowym i z założenia raczej tam
    wpłacam niż wypłacam, więc jakoś opłaty za przelewy mnie nie bolą specjalnie ;) do
    przelewów mam e-directa - tak jak ktoś pisał - wystarczy zrobić jeden większy przelew
    z plus konta a reszta leci za darmo. w VW Banku jestem w zasadzie od początku i
    trzeba przyznać ,że choć mieli lepsze i gorsze pomysły, to zawsze byli jednak dość
    konkurencyjni, zobaczymy co dalej.

  • 39. Data: 2010-03-27 20:44:22
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl>

    Użytkownik "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl> napisał w wiadomości

    > ich prawo że chcą zarabiać więcej...
    A moje prawo - zabrać swoją kasę do konkurencji.

    > dla mnie plus konto jest zwykłym rachunkiem oszczędnościowym
    A dla mnie było zwykłym ROR-em...

    > i z założenia raczej tam wpłacam niż wypłacam, więc jakoś opłaty za
    > przelewy mnie
    > nie bolą specjalnie ;)
    A ja wpłacam i robię ok. 10 przelewow miesięcznie.
    Teraz musiałbym płacić za to 40zł/mies...
    Nie, dziękuję!

    > do przelewów mam e-directa - tak jak ktoś pisał - wystarczy zrobić jeden
    > większy
    > przelew z plus konta a reszta leci za darmo.
    Przelewy robię w ciągu całego miesiąca, czyli musiałbym trzymać sporo kasy
    na edirect z 0,1%...
    Nie, dziękuję!

    > w VW Banku jestem w zasadzie od początku i trzeba przyznać ,że choć mieli
    > lepsze
    > i gorsze pomysły, to zawsze byli jednak dość konkurencyjni,
    Byli konkurencyjni, ale to spieprzyli ;)

    > zobaczymy co dalej.
    Dalej będzie tylko i wyłącznie odpływ depozytów.
    Ten bank nie miał zupełnie NIC ciekawego do zaoferowania poza pluskontem.

    Nie pierwszy raz się przekonają, że chytry traci dwa razy :)

    Póki co, nie ma co panikować.
    Trzeba przelać kasę spowrotem do mBanku, na lokatę jednodniową i czekać aż
    się opamiętają.
    A jak będą dalej wprowadzać opłaty to trzeba będzie stracić 3,5zł na list
    polecony z tokenem i pozamykać to wszystko w cholerę!

    pozdrawiam, wk

  • 40. Data: 2010-03-28 16:49:21
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    wk pisze:

    > A ja wpłacam i robię ok. 10 przelewow miesięcznie.
    > Teraz musiałbym płacić za to 40zł/mies...

    rozumiem twoje rozgoryczenie, ale przy odrobinie dobrej woli 10
    przelewów miesięcznie to 20 zł/miesiąc

    > Trzeba przelać kasę z powrotem do mBanku, na lokatę jednodniową i czekać aż
    > się opamiętają.

    a dlaczego dotychczas tego nie robiłeś?

    Plus Konto: 4,25% - 18% = 3,48%
    mLokata (1-dniowa): 4,50%