  • 1. Data: 2003-08-21 17:48:07
    Temat: [VW] Czyżby przelewy wewnętrzne online !?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Wczoraj był pierwszy raz.
    Dziś przed chwilą przelew pomiędzy rachunkami w VW też zrealizował się w
    'twardym czasie rzeczywistym' !
    Jeżeli jeszcze tylko VW by tak dodał przelewy US/ZUS z datą przyszłą to
    powiem że zupełnie bez żalu porzuciłem niedawno firmowe Telepeako24...

    Choć żałuję rozstania z niewątpliwe najlepiej napisaną obsługą ze znanych mi
    e-banków jaką ma Telepekao24.
    Nie dość że ergonomia wzorowa, to działa nawet z wyłączoną obsługą
    JavaScript.
    Ale jak łącza/serwery/koszty obsługi takie jak są to pa,pa PeKaO S.A !

    TomekD

  • 2. Data: 2003-08-21 18:27:07
    Temat: Re: [VW] Czyżby przelewy wewnętrzne online !?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "TomekD"
    > Wczoraj był pierwszy raz.
    > Dziś przed chwilą przelew pomiędzy rachunkami w VW też zrealizował się w
    > 'twardym czasie rzeczywistym' !

    Byle przed 20:00 to się zrealizuje ;-)
    Tylko że saldo karty Elektron jest aktualizowane dwa razy na dzień, więc
    dzisiaj raczej tych pieniędzy nie wyjmiesz z bankomatu.

    bogdan B.

  • 3. Data: 2003-08-21 19:26:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bi334b$a8i$...@a...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@h...pl>:

    > Tylko że saldo karty Elektron jest aktualizowane dwa razy na dzień,
    > więc dzisiaj raczej tych pieniędzy nie wyjmiesz z bankomatu.

    Wiadomo, o ktorych godzinach?

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 4. Data: 2003-08-21 20:06:57
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > Wiadomo, o ktorych godzinach?

    Muszę się posłużyć instrumentem zawodnym, czyli własną pamięcią.
    Jakiś tydzień temu rozmawiałem z konsultantem z VWbank i wypytywałem o to.
    Rozumiał o co go pytam, więc wziąłem poważnie to co powiedział. AFAIR
    pierwsza aktualizacja miałaby być wcześnie rano, przed szóstą. Druga chyba
    po szesnastej.
    Niestety ale nie zapisałem tego czego się dowiedziałem :-(

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-08-21 20:37:21
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote in message

    > Byle przed 20:00 to się zrealizuje ;-)
    > Tylko że saldo karty Elektron jest aktualizowane dwa razy na dzień, więc
    > dzisiaj raczej tych pieniędzy nie wyjmiesz z bankomatu.

    Moja radość wynika z przelewów Plus Konto <-> Plus Konto Biznes, na razie
    karty są gdzie indziej :-)
    TomekD

  • 6. Data: 2003-08-21 20:50:02
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bi38pn$990$...@a...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@h...pl>:

    > AFAIR pierwsza aktualizacja miałaby być wcześnie rano, przed szóstą.
    > Druga chyba po szesnastej.
    > Niestety ale nie zapisałem tego czego się dowiedziałem :-(

    Dzieki - lepsze to niz nic :)
    W sumie nawet znacznie lepsze - wystarcza taka wiedza dla wiekszosci
    normalnych sytuacji, o ile z grubsza dobrze zapamietales.

  • 7. Data: 2003-08-22 08:13:54
    Od: "Robert Wicik" <r...@W...onet.pl>

> [...]
    > po szesnastej.
    > Niestety ale nie zapisałem tego czego się dowiedziałem :-(

    Ja sprawdzałem w bankomacie i po 17 jeszzce nie mogłem wypłacić, dopiero rano
    mi się udało i to w bankomacie PKO BP, bo Pekao SA pisał ze nie mam środków.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik