  • 1. Data: 2003-10-13 17:45:16
    Temat: VW NRB - przelewy wewnętrzne
    Od: "Damian" <t...@w...pl>

    Otrzymalem poczta wewnertrzną:

    Szanowni Państwo, informujemy, że do 19.10.2003 w przelewach wewnętrznych
    stosowany jest stary numer. Od 20.10.2003 w okresie przejściowym w
    przelewach wewnętrznych będą akceptowane stare i nowe numery rachunków.

  • 2. Data: 2003-10-13 18:00:16
    Temat: Re: VW NRB - przelewy wewnętrzne
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > stosowany jest stary numer. Od 20.10.2003 w okresie przejściowym w
    > przelewach wewnętrznych będą akceptowane stare i nowe numery rachunków.

    Nihil novi :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-10-13 20:13:08
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Damian" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stosowany jest stary numer. Od 20.10.2003 w okresie przejściowym w
    > przelewach wewnętrznych będą akceptowane stare i nowe numery rachunków.

    Właśnie wysłałem im podziękowania za to, że zechcieli poprawić sygnalizację
    nowej poczty przychodzącej... Od czerwca się męczyli...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara