  • 21. Data: 2003-12-08 14:32:57
    Temat: Re: VW - Nikczemne limity.
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > IMHO wątpię - raczej chciał posłużyć się 0801 ;-)))

    > Już widzę, jak ktoś nie chce dzwonić na 0800, bo takie działanie wspomaga
    > tepsę ;-)))

    Ja ! No może czasami.... :)
    Na tomiast na 0801 nie dzwonie nigdy jezeli do wyboru jest inny, nawet
    miedzystrefowy, np. BPH PBK, mBank.

    MAd Hat
    ter

  • 22. Data: 2003-12-08 14:41:14
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:br223c$kf0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja ! No może czasami.... :)
    > Na tomiast na 0801 nie dzwonie nigdy jezeli do wyboru jest inny, nawet
    > miedzystrefowy, np. BPH PBK, mBank.

    Nawet, jeśli jest to 08011 lub 08012 ? Możesz wyjaśnić przyczyny ??

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 23. Data: 2003-12-08 14:46:55
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Nawet, jeśli jest to 08011 lub 08012 ? Możesz wyjaśnić przyczyny ??

    Mam miedzymistowe z rozliczaniem sekundowym we swoim telefonie (i to po
    bardzo atrakcyjnych taryfach) i np. 1min 30sek z Krakowem wychodzi znacznie
    taniej niz jeden impuls w TPSA. Czesto tyle mi wystarcza zeby rozwiazac
    problem. Globalnie raz dołoże raz zyskam, wychodze circa about na zero, ale
    nie wspieram TPSA.

    MAd Hat
    ter

  • 24. Data: 2003-12-08 14:56:22
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:br22ur$psb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > taniej niz jeden impuls w TPSA. Czesto tyle mi wystarcza zeby rozwiazac
    > problem. Globalnie raz dołoże raz zyskam, wychodze circa about na zero,

    Dziękuję za wyjaśnienia, przyjąłem i zrozumiałem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 25. Data: 2003-12-08 15:47:06
    Od: "Mentos" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"

    > Otóż właśnie chciałem nie w rozmowie, tylko w korespondencji. Jeżeli nie
    > zmienić, to przynajmniej dowiedzieć się, czy można.
    > Ostatnio na połączenie z konsultantką czekałem 12 min. Wolałem, tym razem,
    > po prostu napisać maila, zamiast nabijać kabzę naszemu narodowemu
    > monopoliście.

    Na szczescie infolinia VW jest 0800, a na odpowiedz emailem czasami mozna
    sie wogole nie doczekac. Znam to z autosji. jak sie ich troche ponagli to
    odpowiadaja na drugi dzien. Ja zawsze wole zadzwonic

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    mentos(at)gazeta.pl

  • 26. Data: 2003-12-08 18:19:25
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Mi zmienili limit po 60 sekundach od wysłania e-maila, bo telekod
    zgubiłem.

  • 27. Data: 2003-12-08 18:23:53
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br2fh9$djf$...@p...warman.nask.pl,
    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>:
    > Mi zmienili limit po 60 sekundach od wysłania e-maila, bo telekod
    > zgubiłem.

    Cholerka, a ja dzwonilem jak ten gupi ;> na VLinie, w dodatku nabijając
    kabzę Tepsie ;))

    --
    Robert

  • 28. Data: 2003-12-11 18:19:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br1ll8$oqb$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:

    > Co do limitów. Albo ja głupi jestem, albo nie rozumiem dowcipu. Na
    > cholerę limity, skoro można je zmienić mailem z e-direct?

    Dzis testowo skutecznie zmienilem limit internetowy jednorazowy i dzienny
    pocztą wewn. na 100 kPLN dziennie.
    Moze dowcip polega na tym, ze wiekszosc uzytkownikow nigdy nie zmienia
    zadnych domysnych opcji (tak jak w programach komputerowych). Aby podwyzszyc
    limity trzeba podjac dzialanie, na ogol tez cos tym powoduje a i moze byc
    chwila refleksji nad aspektami bezpieczenstwa. A wiec domyslne niskie limity
    chyba zwiekszaja bezpieczenstwo.

    Jest tez sensowne, ze pocztą wewn. mozna limity ustawiac wyzej niz przez
    telefon, bo kanal internetowy jest bezpieczniejszy.

    --
    Robert

  • 29. Data: 2003-12-12 08:52:53
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bracg5$474$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:
    > br1ll8$oqb$...@n...onet.pl,

    A w którym miejscu na www jest napisane jak zmieniać limity? Bo patrzę
    i nie widzę.
    Nie widzę też informacji czy mając e-direct można otworzyć plus konto
    i lokaty przez internet, bez pośrednictwa snail mail i bez telefonu.
    Albo nie potrafię szukać na tej stronie, albo tego tam nie ma.
    Pomożecie?

    Renata

  • 30. Data: 2003-12-12 09:05:08
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbtj0f0.qg.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn.
    waw.pl...

    > A w którym miejscu na www jest napisane jak zmieniać limity? Bo patrzę
    > i nie widzę.

    I dobrze, że nie widzisz, bo nie ma. Chyba, że w FAQ, ale nie chce mi się
    szukać.

    > Nie widzę też informacji czy mając e-direct można otworzyć plus konto
    > i lokaty przez internet, bez pośrednictwa snail mail i bez telefonu.

    Lokaty: tak. Plus konto: nie.
    Jest specjalna strona 'otwórz rachunek'.

    VWBD uwielbia wysyłać i otrzymywać papiery.
    Jak będą mieli więcej klientów, to po prostu zatkają się z tymi procedurami,
    co obecnie. I będzie gorzej, niż w mBanku.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara