  • 22. Data: 2005-04-11 12:21:43
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn said the following On 2005-04-11 13:38:

    > "Filozofia" nadal jest darmowa :-))))

    Już wiem dlaczego mialem Cie w KF....
    KJ

  • 21. Data: 2005-04-11 12:21:43
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale tu nie chodziło o rezygnację a o publiczne psioczenie :-) Bo ja druk
    > wypowiedzenia też już mam gotowy i pewnie jutro wyślę.

    a token trzeba im odesłać czy jak? :P
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Gdy kobieta, którą kocham, urodzi mi dziecko, pierwszym slowem,

  • 23. Data: 2005-04-11 12:25:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Już wiem dlaczego mialem Cie w KF....

    Ja bym się za to chętnie dowiedziała, dlaczego mnie stamtąd wyciągnąłeś
    ;-))) Ale to już na priv chyba :-) BTW - co się tak złościsz - przeczytaj
    fragment swojej własnej wypowiedzi: "VW nie deklarował wszem i wobec swojej
    darmowej filozofii." :-)

  • 24. Data: 2005-04-11 12:31:07
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    na wyciągu piszą o nowej TPiO ... i jak doczytałem: "bank nie pobiera żadnych
    opłat zaprzelewy internetowe".

  • 25. Data: 2005-04-11 12:33:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Matuszewski said the following On 2005-04-11 14:21:
    [...]

    > a token trzeba im odesłać czy jak? :P

    Pewnie trzeba...
    KJ

  • 26. Data: 2005-04-11 12:39:07
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-11 14:33, Kamil Jońca wrote:

    > Pewnie trzeba...

    Dzwoniłem, trzeba.

    --
    Peet

  • 27. Data: 2005-04-11 12:49:54
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisal:
    > Ale tu nie chodziło o rezygnację a o publiczne psioczenie :-) Bo ja druk
    > wypowiedzenia też już mam gotowy i pewnie jutro wyślę.

    A jest gdzieś jakaś formatka? W Centrum Formularzy nie znalazłem...

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --
    http://tybulewicz.com
    Programista - organizm białkowy przetwarzający kofeinę na oprogramowanie.

  • 28. Data: 2005-04-11 12:55:12
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    > Myślę, ze nic się nie będzie działo. VW nie deklarował wszem i wobec
    > swojej darmowej filozofii.

    to konto kosztowało 10zł a potem w promocji 0zł
    promocja się skończyła ;]

  • 29. Data: 2005-04-11 12:56:12
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    > "Filozofia" nadal jest darmowa :-))))

    pewnie ich dobiła darmowa fala wymiany tokenów ;]

  • 30. Data: 2005-04-11 13:00:30
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d3dkh9$bmh$1@news.onet.pl>, Liwiusz wrote:

    > Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie
    > wynosiła 5zł (informacja na wyciągu).

    Czyli znika jedyny powód (taniość), dla którego można było ewentualnie
    mieć konto w tym bieda-banku. Pora zamykać.

    Renata