  • 41. Data: 2005-04-11 15:30:55
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: "S.T. " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ATZ Rzeszow <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisał(a):

    > IMO to skandal, zadnych wczesniejszych zapowiedzi, zadnego info na stronie
    > :-/

    Że jak?
    Trzy tygodnie przed terminem to mało kto ogłasza ...

  • 42. Data: 2005-04-11 15:36:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    S.T. napisał(a):

    > Że jak?
    > Trzy tygodnie przed terminem to mało kto ogłasza ...

    Potencjalni klienci powinni zostać poinformowani o zmianach, które są
    już znane i ogłoszone dotychczasowym klientom.

  • 43. Data: 2005-04-11 15:40:49
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Janek napisał:

    > No to dokąd przeprowadzic sie, by prowadzenie bylo za darmo, przelewy za
    > darmo i obsluga przez internet??

    Zaloze sie, ze znajdziesz oferte dla siebie w Lukaszenkolandzie. Tam
    wszystko jest za darmo i panuje sprawiedliwosc spoleczna.

    Bartol

  • 44. Data: 2005-04-11 15:44:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@p...onet.pl> napisal(a):
    > Jeśli było, to przepraszam, ale nie zauważyłem.
    >
    > Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie
    > wynosiła 5zł (informacja na wyciągu).

    Dopiero co otworzyłem, a już trzeba zamykać. ;) Poza darmowym
    prowadzeniem ten bank przecież NIC nie oferuje. A ten dziadowski
    interfejs na WWW, w którym muszę trzy razy kliknąć, żeby w końcu
    zobaczyć stan rachunku, to już mnie dobija w ogóle.
    --
    Samotnik

  • 45. Data: 2005-04-11 15:47:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
> [...]
    > interfejs na WWW, w którym muszę trzy razy kliknąć, żeby w końcu
    > zobaczyć stan rachunku, to już mnie dobija w ogóle.

    Ma: token, bezplatne przelewy za stala oplate, tanie bankomaty, wysokie
    oprocentowanie.
    Chociaz prawda - teraz znacznie gorzej sie prezentuja na tle
    konkurencji. No ale msci sie polityka "wszystko za darmo". Daliby od
    poczatku 2 zl, albo zaleznie od salda i juz..

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 46. Data: 2005-04-11 16:10:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Liwiusz napisał(a):

    > Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie
    > wynosiła 5zł (informacja na wyciągu).

    VWlinia twierdzi, że karty płatniczej nie należy wysyłać razem z
    wypowiedzeniem i tokenem, tylko zniszczyć i wywalić. Regulamin mówi
    inaczej. Komu wierzyć? ;-)

  • 47. Data: 2005-04-11 16:13:52
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Zaloze sie, ze znajdziesz oferte dla siebie w Lukaszenkolandzie. Tam
    > wszystko jest za darmo i panuje sprawiedliwosc spoleczna.

    Wypłaty z dowolnego bankomatu bez prowizji są bodaj tylko przy koncie
    podróżnym. Zwróć uwagę na jego opłatę miesięczną :-)))

  • 48. Data: 2005-04-11 16:16:40
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Dopiero co otworzyłem, a już trzeba zamykać. ;) Poza darmowym
    > prowadzeniem ten bank przecież NIC nie oferuje. A ten dziadowski

    Nie zgodzę się. Przy pewnych kwotach (wcale nie takich znowu wysokich),
    oprocentowanie lokat jest na tyle atrakcyjne, iż owe 5zł zwróci się (np. w
    stosunku do Lukasa). Wypłata gotówki z dowolnego bankomatu to świetna sprawa
    w podróży, a oferta konkurencji nie wypadu w tej materii wcale różowo. Moim
    zdaniem mimo opłaty nadal będzie to ciekawsza oferta niż np. mBanku, a nawet
    dorównuje Lukasowi i e-konto Pro

  • 49. Data: 2005-04-11 16:19:09
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...pl> napisal(a):

> [...]
    > konkurencji. No ale msci sie polityka "wszystko za darmo". Daliby od
    > poczatku 2 zl, albo zaleznie od salda i juz..

    Token to dla mnie utrudnienie wobec haseł jednorazowych. Bezpłatne
    przelewy i całkiem sporo bankomatów mam za bodajże 2 zł w multi.

    Atutem, dla którego założyłem to konto był fakt tych bezpłatnych
    bankomatów przy 400 zł. Zawsze miałem po prostu na tym rachunku dyżurne
    400 zł i kiedy zaczynało brakować gotówki, to podchodziłem do pierwszej
    ściany i wyjmowałem. Ale trudno, teraz będę podchodził do co drugiej
    ściany i też dobrze. ;)
    --
    Samotnik

  • 50. Data: 2005-04-11 16:27:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Szymon napisał(a):

> [...]
    > zdaniem mimo opłaty nadal będzie to ciekawsza oferta niż np. mBanku, a nawet

    Lokaty to ja u nich mogę mieć i bez kont osobistych... Ale jakoś nie
    ciągnie mnie do nich przy 5,3% na eMax Plus i 5,25 na ING OKO...