  • 1. Data: 2007-05-27 08:52:10
    Temat: VW, Plus Konto - oprocentowanie w górę
    Od: "ES" <e...@g...pl>

    Uprzejmie informujemy, że z dniem 23 maja 2007 r. Volkswagen Bank direct
    podwyższa oprocentowanie rachunków oraz lokat terminowych. Zmiana dotyczy
    Klientów indywidualnych oraz biznesowych.

    Aktualne oprocentowanie wynosi:
    Plus Konto - od 3,70% do 4,00%

    Teraz to chyba najwyżej oprocentowany ROR?

  • 2. Data: 2007-05-27 09:35:33
    Temat: Re: VW, Plus Konto - oprocentowanie w górę
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "ES" wrote in message

    > Aktualne oprocentowanie wynosi:
    > Plus Konto - od 3,70% do 4,00%
    > Teraz to chyba najwyżej oprocentowany ROR?

    poczekajmy zobaczymy
    powoli banki podnoszą ;)
    np: mBank podniósł emax+ na 3,80%
    zobaczymy jak inne banki

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2007-05-27 10:10:25
    Od: "ES" <e...@g...pl>

    sumi <W...@p...onet.SPAM.pl> napisał(a):

    > poczekajmy zobaczymy
    > powoli banki podnoszą ;)
    > np: mBank podniósł emax+ na 3,80%
    > zobaczymy jak inne banki

    Na kontach lokacyjnych z tylko jedną bezpłatną wypłatą w miesiącu to nic
    nadzwyczajnego, ale VW Plus Konto to ROR.

  • 4. Data: 2007-05-27 11:20:57
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    Że też ci kolina nie znudzi sie z tym VW bankiem

  • 5. Data: 2007-05-27 11:29:29
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    no dobra ale w mbanku masz 3,8% bez wzgledu na saldo i brak oplat za
    prowadzenie konta. a w VW placis za prowadzenie a 4% jest przy
    saldziepowyzej 100 tys. takze nei podniecaj sie tak tymi 4%........

  • 6. Data: 2007-05-27 11:36:48
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > saldziepowyzej 100 tys. takze nei podniecaj sie tak tymi 4%........

    Z koliną dyskutujesz?

  • 7. Data: 2007-05-27 12:38:15
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    a kiedy podwyzszy lokaty inteligo?pko bp?
    czekam i nie ma :(

  • 8. Data: 2007-05-28 08:49:58
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Z koliną dyskutujesz?

    O cholera zapomniałem że kolina to ja. Przepraszam

    jk