  • 1. Data: 2007-04-28 16:07:11
    Temat: VW Pluskonto
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Czy ja dobrze widze ze Pluskonto w VW, z ktorego od wielu lat z powodzeniem
    korzystam zniknelo z oferty VW Banku? Czy w takim razie VW Bank jest mnie w
    stanie w jakis sposob teraz zmusic do wycofania umowy o Pluskonto i
    przejscia na e-direkt ?

  • 2. Data: 2007-04-28 16:24:17
    Temat: Re: VW Pluskonto
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    xviper napisał(a):
    > Czy ja dobrze widze ze Pluskonto w VW, z ktorego od wielu lat z
    > powodzeniem korzystam zniknelo z oferty VW Banku? Czy w takim razie VW

    Ke?
    http://www.vwbankdirect.pl/PlusKonto.html

  • 3. Data: 2007-04-28 16:45:34
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > Ke?
    > http://www.vwbankdirect.pl/PlusKonto.html

    sorry cos niedokladnie obejrzalem www. W kazdym razie w najnowszej TOiP nie
    znalazlem ani slowa o Pluskoncie stad moj niepokoj.

  • 4. Data: 2007-04-28 17:04:52
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    xviper napisał(a):

    > sorry cos niedokladnie obejrzalem www. W kazdym razie w najnowszej TOiP
    > nie znalazlem ani slowa o Pluskoncie stad moj niepokoj.

    Zauważ, że VW nie podaje w tabeli opłat czynności darmowych.