  • 11. Data: 2004-04-03 13:51:09
    Temat: Re: VW ciekawe zachowanie
    Od: "NiNo" <x...@x...pl>

    > karta i przesyłka z tokenem przychodzi poleconym, PIN i telekod zwykłymi
    > a w czym jest hasło i login internetowy oddzielnie czy razem z tokenem...

    login = twoj nr klienta, przychodzi w pakiecie startowym wraz z tokenem
    nie ma hasla internetowego, bo od tego jest token + ciag znakow ktory sobie
    sam ustalasz przy pierwszym logowaniu

  • 12. Data: 2004-04-03 23:06:19
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > login = twoj nr klienta, przychodzi w pakiecie startowym wraz z tokenem
    > nie ma hasla internetowego, bo od tego jest token + ciag znakow ktory sobie
    > sam ustalasz przy pierwszym logowaniu

    I jeszcze 1 nie muszę najpierw (od razu) aktywować VE bo poco mi ona jak niemam
    przesyłki z tokenem i logować się niemogę