  • 31. Data: 2004-04-29 11:08:36
    Temat: Re: VW - czy to normalne?
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > a zakładając, że opłata będzie 3,50pln (tak coś kojarzę, tak coś
    > zapamiętałem) to... do 7 przelewów/m-c zostajemy w mBanku, powyżej 7 -
    > wybieramy VW :-)))

    Mysle, ze sprowadzanie wszystkiego do kwesti gratisowych przelewów to
    zbytnie splacanie tematu...

    Jak dla mnie VW jest rulezem, za to, ze moge wkladac jego karte do kazdej
    szpary (bankomatowej oczywiscie) jaka znajde...... Straszliwie wygodne i
    nieocenione jak ktos jezdzi duzo po kraju, zwlaszcza po mniejszych
    miejscowosciach...

    MAd Hat
    ter

  • 32. Data: 2004-04-29 11:45:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> wrote:
    znajde...... Straszliwie
    > wygodne i nieocenione jak ktos jezdzi duzo po kraju, zwlaszcza po
    > mniejszych miejscowosciach...

    Fortis - jeszcze lepszy w tym wzgledzie

    http://www.PRnews.pl

  • 33. Data: 2004-04-29 15:56:56
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c6pn3h$7dr$1@news.onet.pl>, janke wrote:
    > Renata:
    >
    > mało fajne jest to, że nie można zmienić PINu do VE :(

    E tam, nie zrozumiałeś pytania:) Co jest niefajne to ja wiem. VW PIN
    już dawno znalazł się na tej liście:)
    A po odpowiedziach widzę, że tak jak myślałam, poza taniością nie ma w
    tym banku nic fajniejszego niż w innych bankach. Ale w końcu w
    Biedronce regularnie robi zakupy 46% Polaków :)

    Renata

  • 34. Data: 2004-04-29 21:03:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

    > A co w nim trzeba rozładowywać? ;]

    Złość klientów. :-)

    Pozdrawiam,
    WN

  • 35. Data: 2004-04-30 13:10:24
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Odpowiedzi jakie tu uzyskałam na swoje pytanie okazały się jednak zbyt
    optymistyczne. Ani dwie, ani trzy doby. Trzy doby minęły i w dalszym
    ciągu nie ma śladu po tej transakcji w internecie.

    A tak w ogóle to ja te pieniądze mam w tej chwili na koncie, czy nie
    mam? Jakbym chciała wypłacić, przelać, czy zapłacić to one by tam
    były? Nie chcę próbować, bo jeszcze sobie jakiegoś debetu narobię.

    Renata

  • 36. Data: 2004-04-30 13:37:40
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > A tak w ogóle to ja te pieniądze mam w tej chwili na koncie, czy nie
    > mam? Jakbym chciała wypłacić, przelać, czy zapłacić to one by tam
    > były? Nie chcę próbować, bo jeszcze sobie jakiegoś debetu narobię.

    Mozna powiedziec, ze w dobrym zmierzasz kierunku, Renatko.
    Konto w VW jest dla ludzi, ktorych _nie_ dręczą tego typu wątpliwości jak
    Ciebie powyżej....i to mieliśmy na myśli i Amra, i ja pisząc o 'sporo
    kasy'...

    MAd Hat
    ter

  • 37. Data: 2004-05-01 07:46:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:
    > Odpowiedzi jakie tu uzyskałam na swoje pytanie okazały się jednak zbyt
    > optymistyczne. Ani dwie, ani trzy doby. Trzy doby minęły i w dalszym
    > ciągu nie ma śladu po tej transakcji w internecie.

    I nie będzie, aż do wtorku. Rozliczenia nie przychodzą w dni wolne
    [jeśli się mylę proszę o korektę].

    > A tak w ogóle to ja te pieniądze mam w tej chwili na koncie, czy nie
    > mam?

    Masz. Ale spróbujje tylko ruszyć ! ;-)

    > Jakbym chciała wypłacić, przelać, czy zapłacić to one by tam
    > były?

    Jeśli chciałbyś dokonać operacji obciążających w sposób inny niż kartą -
    uda Ci się na 100%.

    A jeśli chodzi o kartę, to nie wiem. Być może Polcard potrafi sobie
    obniżyć saldo dostępne na danej karcie po transakcji, do czasu następnej
    komunikacji z bankiem.

    > Nie chcę próbować, bo jeszcze sobie jakiegoś debetu narobię.

    Ano, narobisz. Ale nie bój, tej opłaty z TPiO nie przywalają tak od razu.