  • 11. Data: 2006-01-03 13:18:11
    Temat: Re: VW formularz?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    Odpowiedź na pytanie - dlaczego zamykam konto w VW - znajdziecie w wątku
    Zamienie Volkswagena na Fortisa. A jeszcze jakiś rok temu Volkswagen miał
    dobre przeliczniki, co testowałem na Ukrainie i w Gruzji

  • 12. Data: 2006-01-03 13:23:13
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Przemek wrote:

    > Oczywiście na superowej infolinii powiedzieli mi, że mogę wysłać
    > reklamację polecony, ale nie widziałem w tym sensu 3,60 polecony zwrot
    > 5zł nie chciało mi się z nimi użerać.

    Można wysłać poleconym na koszt adresata. Mają taką umowę z pocztą. A w
    każdym razie mieli jeszcze pół roku temu.

  • 13. Data: 2006-01-03 14:08:32
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Michal M napisał(a):

    > NIE pisalem zadnej reklamcji - pewnego pieknego dnia wsadzilem token do
    > koperty i poprosilem o zamkniecie rachunku
    >
    > a miesiac przed wprowadzeniem oplaty pytalem sie mailem wewnetrznym czy
    > nie da sie jej ominac - na co dostalem odpowiedz ze nie i ze oplata jest
    > zgodna z regulaminem (tzn jej wprowadzenie)
    Ja też tak zrobiłem, ale na koncie już nie miałem żadnych pieniędzy bo
    je przelałem gdzie indziej. Przesyłając do nich list wskazałem konto na
    które mają zostać przelane odsetki skapitalizowane pod koniec miesiąca.
    List wysłałem hipotetycznie 4 kwietnia oni go dostali 6 kwietnia i mieli
    miesiąc na wypowiedzenie. Opłaty były wprowadzane od maja więc z moich
    odsetek, które się skapitalizowały na koniec kwietnia pobrali opłatę za
    konto za maj i zamknęli mi je dokładnie 5 maja.

    Dzwonię na cudowną infolinię i powiedziano mi, że no faktycznie tak nie
    powinno być, proszę wysłać poleconym reklamację no ale pisanie pisma,
    opłata za znaczek polecony nie warta tych 5zł. Niech się nimi udławią :)

    Pozdrawiam
    Przemek