  • 1. Data: 2005-01-14 11:12:27
    Temat: VW - pytanie
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Szybkie pytanie: czy osoby, które sobie "wyłączyły" wyciągi w VWBD
    otrzymały w styczniu "potwierdzenie salda" na dzień 31.12.2004 ?

  • 2. Data: 2005-01-14 11:17:53
    Temat: Re: VW - pytanie
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Szybkie pytanie: czy osoby, które sobie "wyłączyły" wyciągi w VWBD
    > otrzymały w styczniu "potwierdzenie salda" na dzień 31.12.2004 ?

    Szybka odpowiedź - tak.

  • 3. Data: 2005-01-14 11:20:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > Szybka odpowiedź - tak.

    Dzięki. :-)

  • 4. Data: 2005-01-14 11:21:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > Szybka odpowiedź - tak.

    A info o lokatach też masz "wyłączone"?

    Chociaż pewnie Roberta powinienem pytać - on pewnie ma wyłączone
    wszystko, co się da wyłączyć. ;-)

  • 5. Data: 2005-01-14 11:22:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    .

    > A info o lokatach też masz "wyłączone"?

    Też.

    > Chociaż pewnie Roberta powinienem pytać - on pewnie ma wyłączone
    > wszystko, co się da wyłączyć. ;-)

    Ja też :-)

  • 6. Data: 2005-01-14 11:27:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > Ja też :-)

    Nie może być, on na pewno ma jeszcze coś wyłączone. :-)

  • 7. Data: 2005-01-14 11:27:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie może być, on na pewno ma jeszcze coś wyłączone. :-)

    Pewnie tak :-)

  • 8. Data: 2005-01-14 12:53:00
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Szybkie pytanie: czy osoby, które sobie "wyłączyły" wyciągi w VWBD
    > otrzymały w styczniu "potwierdzenie salda" na dzień 31.12.2004 ?

    Nie mam wyłączonych wyciągów. Do dzisiaj nie otrzymałem ani wyciągu ani
    potwierdzenia salda. Mam już dzwonić czy czekać?

  • 9. Data: 2005-01-14 15:23:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    jureq napisał(a):

    > Nie mam wyłączonych wyciągów. Do dzisiaj nie otrzymałem ani wyciągu ani
    > potwierdzenia salda. Mam już dzwonić czy czekać?

    Może poczekaj, bo ja dostałem dziś. 11 stycznia nadali.