  • 21. Data: 2005-04-19 18:05:00
    Temat: Re: VW-token za 1zl
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Bogdan B.* napisał(a):

    > Ależ oczywiście ;-) Token jest Twoją własnością i możesz oglądać liczby
    > pseudolosowe albo napis OFF - czy co to się tam pokazuje. A złotówkę
    > miesięcznie bulisz za to wpuszczanie do systemu transakcyjnego. Nie mów że
    > to nielogiczne ;-)

    1 PLN - pierwszy *rok* używania. Promocja jest ;-)

    Gree

  • 22. Data: 2005-04-19 19:13:08
    Temat: [OT]: VW-token za 1zl
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-19 19:34- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    Profesjonalista, wyłuszczający(a) się następująco:
    > Do tego konsultanci vlinii dalej uparcie twierdzą że pobiorą odemnie
    > mimo wypowiedzenia 5zł za maj.
    > Zobaczymy... ja nie dałbym im nawet 50gr a co dopiero 5zł :))
    >
    > Rokefeler

    Nie żebym się czepiał, ale czy nie sądzisz, że posługujesz się zbyt dużą
    ilością tożsamości?
    Uważaj, bo do destrukcji osobowości tylko krok ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 23. Data: 2005-04-19 20:37:12
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Życzliwy napisał(a):

    > Te 49gr kosztuje zaufanie , którego do inteligo nie straciłem:)

    A opłaty za bankomaty euronetu to swojego czasu wprowadzili nie
    nadszarpując niczyjego zaufania? Ja dwa dni później złożyłem dyspozycję
    zamknięcia konta.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 24. Data: 2005-04-19 20:41:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > A opłaty za bankomaty euronetu to swojego czasu wprowadzili nie
    > nadszarpując niczyjego zaufania? Ja dwa dni później złożyłem dyspozycję
    > zamknięcia konta.

    Bez przesadyzmu, przez pół roku chyba istniała promocja, która anulowała
    tą opłatę (jak i opłatę za prowadzenie konta i _chyba_ za kartę)...

  • 25. Data: 2005-04-19 20:45:30
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Belial" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Za póżno!!! , wydrukowałem juz wypowiedzenie i jutro idę je wysłać.
    > Poza tym straciłem zaufanie do tego banku wiec po tym jak również
    > straciłem(z powodu płatnych przelewów) zaufanie do mbanku pozostaje mi
    > założenie konta w inteligo.
    >
    > Rokefeler

    W Inteligo przelewy są droższe niż w mBanku (o ile wiem 0.80 zł).

  • 26. Data: 2005-04-19 21:12:51
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    > Witam,
    > To juz wyglada na objaw paniki w banku. Wyglada na to że zaczeły spływać
    > masowo wypowiedzenia (mija tydzien od upublicznienia pomysłu )- pomimo
    > tego
    > że nie informowali wprost o zmianie opłat.

    Dziwne, że nie wiedzieli, że tak to się skończy. Moim zdaniem szybko
    spuszczą z tonu bo w poprawę funkcjonalności m.in. wprowadzenie karty
    kredytowej czy ciekawego cobrandu (pasowałoby udzielanie zniżek posiadaczom
    kart VWBD w salonach samochodowych grupy VW, tzn VW, Skody, Seata i ew.
    Audi) raczej nie wierzę.

    Teraz juz jakoś dało sie umieścić
    > informacje na pierwszej stronie. Ja sie tylko zastanawiam czy taki bank
    > jest
    > godny jakiegokolwiek zaufania aby mu powierzyć własne pieniądze.

    Nie jest godny zaufania a jego funkcjonalność w stosunku do ceny (stosunek
    jakość/cena po 1 maja 2005 wypadnie żałośnie).

    Przecież
    > tam pion obsługi detalicznej i marketingu nie osiagnał pod wzgledem
    > kompetencji nawet miernego poziomu. Oni zupełenie nie zdają sobie sprawy
    > na
    > jakim rynku działaja, kto jest ich klientem, czego klient oczekuje,
    > pojęcia
    > przewidywalność i zaufanie to dla nich pojęcia z kosmosu.

    Chyba nie do końca poznali polski rynek. Takie rzeczy były dobre na
    raczkującym rynku bankowości 10 lat temu.

    To nawet co
    > zdolniejsi studenci na praktykach lepiej by sobie poradzili z tą
    > sytuacja -
    > a pewnie by do niej nawet nie doprowadzili.

    Gdybym miał praktykę w VWBD to bym im pokazał ofertę konkurencji (biały
    wywiad konkurencji), stronę www.kartyonline.pl i zaproponował ewentualnie
    wprowadzenie opłaty 1 zł/mies w zamian za to dalej darmowe przelewy i
    poprawę jakości obsługi (lepszy serwis WWW, zabezpieczenie kart technologią
    3D Secure, wprowadzenie kart EMV itp.). Nawet gimnazjaliści wiedzą, że
    "terapia" szokowa (a VWBD takową zastosował) nie jest dobrym rozwiązaniem. W
    tym przypadku klienci udaremnili to zagranie poniżej pasa składając masowe
    wypowiedzenia (miałem nieużywane konto w VWBD, które zlikwidowałem na końcu
    lutego, jak widać w samą porę).

    Ciekawe czy ktoś pożegna sie ze
    > stołkiem - bo strategia obecnego zarządu to jakiś smieć, stek niespójnych
    > bzdetów - bo tylko tak można nazwać prowadzoną od czterech miesięcy
    > kłamliwą
    > kampanie reklamową ("bank zadowolonych klientów" - ja myśle ze ci klienci
    > sie własnie ostatnio zgłaszają do banku wyrazić swoje podziękowania i
    > wdzięczność za perfekcyjną obsługę.)

    Biorać pod uwagę, że VWBD jest bankiem prywatnym parę osób powinno wylecieć
    ze skierowaniem na obowiązkowe szkolenie z podstaw marketingu (chyba nie
    uważali na studiach).

    > Opłata za zakup tokena jest już załosna, a jej uzasadnienie to ksiązkowy
    > przykład brnięcia w kłamstwo: "potwierdza także konsekwencję banku w
    > dążeniu
    > do maksymalizacji korzyści Klientów wykorzystujących ten kanał dostępu do
    > rachunków." a od 1 maja 2006 - 36PLN opłaty za token który już
    > teoretycznie
    > będzie należał do klienta - pomysł genialny w swojej prostocie.

    Ciekaw jestem, czy po roku token (dotyczy to nie tylko VWBD) rzeczywiście
    przechodzi na własność klienta, bo na WWW banku nic się o tym nie mówi. Ja
    swój (już nieważny z napisem off) wolałem odesłać a następnie kupiłem sobie
    na Allegro taki sam jeszcze działający SecurID (zaczynam zbierać tokeny).
    Swoją drogą dodam, że token kosztuje kilkaset zł (sytuacja podobna jak z
    dotowanymi komórkami) co jednak nie daje bankowi prawa do zbytniego
    zdzierstwa (cóż pozyskanie klienta kosztuje).

    PS
    Czy do edirect i plus konta są dwa oddzielne tokeny bo jeśli tak to w jaki
    sposób odróżnić je od siebie (tokeny tego typu nie mają oznaczeń
    identyfikujących bank i konto, z którym są powiązane).

    W zasadzie
    > to czekam na jeszcze ciekawsze pomysły z ich strony - a pewnie będą (ale
    > na
    > szczęście już nie za moje pieniądze).

    Może po szokowym szkoleniu z marketingu i zasad panujących na konkurencyjnym
    rynku opamiętają się.

  • 27. Data: 2005-04-19 21:28:18
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 22:41:33 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:

    > Bez przesadyzmu, przez pół roku chyba istniała promocja, która anulowała
    > tą opłatę (jak i opłatę za prowadzenie konta i _chyba_ za kartę)...

    Mylisz 2 sytuacje.

    1. Wprowadzenie opłaty za konto
    2. w kwietniu (chyba 2 lata temu) w dniu x wprowadzili TOiP drastycznie
    zmieniającą zasady wypłat z Euronetu i PKOBP, obowiązującą od... tak,
    zgadłeś, tego samego dnia x (to chyba był 12 kwietnia, ale szukać mi się
    nie chcce) . Przyznam szczerze, że (mimo że mnie bezpośrednio to nie dotknęło)
    też poważnie się zastanawiałem nad zamknięciem konta, a przez długi czas
    podchodziłem do Inteligo jak pies do jeża.
    kJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 28. Data: 2005-04-19 21:34:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jonca napisał(a):

    > Mylisz 2 sytuacje.

    Ano, faktycznie...

  • 29. Data: 2005-04-19 21:36:47
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-19 23:12, Paweł Nyczaj wrote:

    > Czy do edirect i plus konta są dwa oddzielne tokeny bo jeśli tak to w jaki
    > sposób odróżnić je od siebie (tokeny tego typu nie mają oznaczeń
    > identyfikujących bank i konto, z którym są powiązane).

    Ten sam token. Każdy token ma numer seryjny.

    --
    Peet

  • 30. Data: 2005-04-19 21:43:37
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 19 Apr 2005 17:30:03 +0200, "gemR" <4...@2...pl> wrote:

> [...]
    >godny jakiegokolwiek zaufania aby mu powierzyć własne pieniądze. Przecież
    >tam pion obsługi detalicznej i marketingu nie osiagnał pod wzgledem

    No niestety, również uważam to za żałosne. Informację o promocji na
    tokeny wrzucamy od razu na główną stronę, a o podwyżkach dajemy z
    dużym opóźnieniem i ukryjemy tak, żeby nie dało się znaleźć. Porażka.
    Czy tego uczą na marketingu i zarządzaniu???
    A już wprowadzenia takiej promocji w kilka dni po wprowadzeniu opłaty
    za konto faktycznie nie da się inaczej wytłumaczyć niż paniką. A jeśli
    to było przemyślane i zaplanowane działanie - tym gorzej :)

    G.