  • 51. Data: 2005-05-15 20:40:42
    Temat: Re: VW-token za 1zl
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    ATZ Rzeszow wrote:

    > "Klienci, którzy zdecydują sie na zakup tokena w okresie od 1 maja do 30
    > września br. zapłacą tylko 1 zł za pierwszy rok jego użytkowania."
    >
    > No to ja jestem juz calkiem skolowany. Mialem zamiar zamknac e-direct, a
    > zostawic plus konto z tokenem za 36 pln/rok. Mam rozumiec, ze musze teraz
    > zamknac oba rachunki a nastepnie otworzyc nowe plus konto, aby zalapac sie
    > na promocje 1 pln? "To wszystko jakies chore"
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Z.

    To jest właśnie VW Bank.
    Sugeruję odejść, bo co jeszcze wymyślą, to strach się bać...

    Tomek

  • 52. Data: 2005-05-15 20:43:23
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Peet wrote:

    > Dziwne, wolisz płacić 0,99pln niż 0,50pln.

    Ja się nie dziwię, bo to nie o kwoty chodzi ale szacunek to klienta.
    Bank który bawi się klientami należy omijać z daleka.
    Polecam to wszystkim.

    Tomek

  • 53. Data: 2005-05-15 20:46:35
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Swoją drogą, gdyby inteligo zrzuciło ceny przelewów do poziomu 50 groszy
    > za przelew - wiele by nie zbiedniało, a zaczęliby być postrzegani jako
    > prawdziwy konkurent w tej dziedzinie. 50 groszy za przelew to bardzo
    > popularna opłata w wielu bankach. Z jednej strony niezerowa, z drugiej
    > niezbyt wysoka i nie odstraszająca, jak 1 PLN...

    Masz rację.

    Może ktoś z marketingu nas czyta?
    50 gr za przelew, to może nawet bym odszedł do nich z mBanku...
    Kto wie?...

    Tomek

  • 54. Data: 2005-05-15 20:48:36
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Szalony bank dla szaleńców.
    > Nie strach powierzyć pieniądze bankowi, który tak się miota?
    >
    > Renata

    Strach, strach...
    Ja już im nie powierzę ani 1 gr.

    Tomek

  • 55. Data: 2005-05-15 20:52:02
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    $$Szalony_Kapeluszknik$$ wrote:

    > aha...

    > nie wszyscy maja tak jak Ty i Pawel, ze boja sie glosno oddychac lub wyjsc
    > wieczorem na ulice....
    >
    > MAd Hat
    > ter

    Taaak.
    Jeśli jesteś pracownikiem VW Banku do weź się lepiej do roboty aby
    wreszcie uczciwie traktowano klientów.
    Możesz przemyśleć co i jak.
    Chyba, że jesteś odpowiedzialny za te 5 zł i masowy odpływ klientów, ale
    wtedy pozostanie już tylko zachować sie jak Judasz, czyli wziąć sznur,

    Tomek

  • 56. Data: 2005-05-15 20:52:34
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Otwórz ponownie. Jak bank się miota jak mucha w smole, to jego sprawa i
    > widocznie jest na to przygotowany...
    >
    > Ciekawe, czy jak się okaże że "promocja" ich przerośnie - znowu zmienią
    > zasady w ciągu paru dni...

    Godzin... ;-)