  • 1. Data: 2005-02-03 15:24:42
    Temat: VW - umowa o karte
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Ahoy,

    Kolejne szybkie pytanie odnosnie VWBD.

    Swego czasu wszyscy dotychczasowi klienci musili podpisać umowę o kartę
    i odesłać ją do banku.

    Czy otrzymaliście potwierdzone przez bank kopie umowy spowrotem?

    Ja w moich papierwach z VWBD tego nie widzę. Za to moja mama, która
    otworzyła konto stosunkowo niedawno i podpisywała umowę o kartę zaraz
    przy otwieraniu konta - dostała potwierdzoną kopię spowrotem (chyba
    razem z potwierdzeniami otwarcia rachunków).

  • 2. Data: 2005-02-03 15:58:47
    Temat: Re: VW - umowa o karte
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 02/03/2005 04:24 PM, Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
    > Czy otrzymaliście potwierdzone przez bank kopie umowy spowrotem?

    Dostalem, ale konto mam od nie dawna

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2005-02-03 18:49:38
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Wojciech Nawara* napisał(a):

    > Swego czasu wszyscy dotychczasowi klienci musili podpisać umowę o kartę
    > i odesłać ją do banku.
    >
    > Czy otrzymaliście potwierdzone przez bank kopie umowy spowrotem?

    Tak.

> [...]
    > przy otwieraniu konta - dostała potwierdzoną kopię spowrotem (chyba
    > razem z potwierdzeniami otwarcia rachunków).

    Jest dokładnie jak podałeś - potwierdzoną kopię umowy o kartę otrzymałem
    wraz z pakietem powitalnym.

    Gree

  • 4. Data: 2005-02-04 08:18:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Gree napisał(a):

    > Jest dokładnie jak podałeś - potwierdzoną kopię umowy o kartę otrzymałem
    > wraz z pakietem powitalnym.

    Taaa...
    Tyle, że mnie bardziej chodziło o osoby, które umowę o kartę "dosyłały"
    w zeszłym roku do już wydanej karty (tzn - miały ją wcześniej i przy
    wydawaniu karty nie trzeba jeszcze było podpisywać umowy).

    Czy takie osoby też dostały potwierdzone kopie umowy, czy nie?

    W każdym razie dzięki za info. :-)

  • 5. Data: 2005-02-04 10:08:55
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-04 09:18, Pan/Pani Wojciech Nawara napisał(a) co następuje:

    > Czy takie osoby też dostały potwierdzone kopie umowy, czy nie?
    >
    > W każdym razie dzięki za info. :-)

    Wydaje mi się, że coś takiego otrzymałem. Spradzić będę mógł dopiero w
    niedzielę wieczorem :-( O ile dobrze pamiętam, to chyba było ksero,
    ale podpisane po skserowaniu ;-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair