  • 21. Data: 2005-04-28 09:02:10
    Temat: Re: VW wypowiedzenie - termin
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    w wiadomości <news:oksv61psftg5av7qhc6q57mecq769isfak@4ax.com> wstukał:

    > nie. Do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono
    > wypowiedzenie (czyli po dacie wysłania listu).

    A to skąd wytrzasnąłeś? Z umowy o NEO? ;P

    Ciekawe, ale nieprawdziwe ;P

    --
    Stacja dyskietek ma 4 wkręty z jednejstrony i 4 wkrety z drugiej strony. W
    zalezności od obudowy nie zawsze łatwo wykręcić te wkrety.

  • 22. Data: 2005-04-28 15:47:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    'Tom N' napisał(a):

    [...]
    > A to skąd wytrzasnąłeś? Z umowy o NEO? ;P

    [...]
    > Ciekawe, ale nieprawdziwe ;P

    Kolega chyba sam się zorientował, że napisał bzdury, bo post został
    wycancelowany, do mnie w każdym razie nie dotarł. :-)

  • 23. Data: 2005-04-28 17:57:46
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 28 Apr 2005 11:02:10 +0200, 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    >A to skąd wytrzasnąłeś? Z umowy o NEO? ;P

    musiałeś odgrzebywać? :-) Wysłałem już cancel (ale fakt, po paru
    minutach).
    Pomyliło mi się z umową najmu.

    --
    Jarek Andrzejewski