-
1. Data: 2003-06-20 05:29:06
Temat: [VW]-zmienili (wreszcie) obsługę przelewów przez IVR
Od: p...@p...onet.pl
Około pół roku temu wysłałem do nich pismo, aby podobnie jak w innych bankach
wprowadzali dodatkowe potwierdzenie wprowadzonej kwoty przelewy. Pismo to
napisałem, kiedy automat nie zaczekał na moje wciśnięcie # przyjmując kwotę 10
razy mniejszą. Poza tym można było również przez przypadek wcisnąć dodatkowe 0
na końcu i nie było mozliwości wycofać się z takiej operacji.
Na moje pismo odpowiedzieli, że jest to cenna uwaga i uwzględnią ją w
najbliższy upgrade.
Przez ostatnie 2 tygodnie IVR nie potwierdzał mi dokonania operacji przelewu
i Vlinka też nie była w stanie mi pomóc. Aż dzisiaj zawziąłem się i zacząłem
wpisywać różne kwoty przelewu. Okazało się, że przed upgrade nie trzeba było
wpisywać ilosci groszy (zero), tylko od razu akceptować #. Teraz trzeba je
wpisać, potwierdzić #, a następnie pojawia się postulowane przeze mnie:
1-potwierdzenie operacji
2-anulowanie operacji
W sumie jestem zadowolony ze zmiany, bo mogę usłyszeć wprowadzoną kwotę
przelewu.
Czy zauważyliście jakieś inne zmiany w IVR-ze ?
Piotrek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2003-06-20 09:14:04
Temat: Re: [VW]-zmienili (wreszcie) obsługę przelewów przez IVR
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:43c3.00000a27.3ef29ba1@newsgate.onet.pl...
> Około pół roku temu wysłałem do nich pismo, aby podobnie jak w innych
bankach
> wprowadzali dodatkowe potwierdzenie wprowadzonej kwoty przelewy. Pismo to
> napisałem, kiedy automat nie zaczekał na moje wciśnięcie # przyjmując
kwotę 10
> razy mniejszą. Poza tym można było również przez przypadek wcisnąć
dodatkowe 0
> na końcu i nie było mozliwości wycofać się z takiej operacji.
>
> Na moje pismo odpowiedzieli, że jest to cenna uwaga i uwzględnią ją w
> najbliższy upgrade.
Powiedz mi jedno. Piszesz zwykłe pisma - pocztą tradycyjną? Bo to mnie w VW
wkurza najbardziej - WSZYSTKIE moje sugestie wysłane mailem zostały olane.
Po prostu.
Chyba napiszę im kilka słów na ten temat pisemnie... Skoro inaczej nie
odpowiadają... :-/
Mailowo potrafią tylko odpowiadać na banalne pytania. To się nazywa obsługa?
Jak już nie chcą żadnych sugestii to niech przynajmniej napiszą "dziękujemy,
uwagi zostaną przekazane". A teraz to wygląda BARDZO nieprofesjonalnie...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
3. Data: 2003-06-20 11:15:23
Temat: Re: [VW]-zmienili (wreszcie) obsługę przelewów przez IVR
Od: p...@p...onet.pl
> Powiedz mi jedno. Piszesz zwykłe pisma - pocztą tradycyjną? Bo to mnie w VW
> wkurza najbardziej - WSZYSTKIE moje sugestie wysłane mailem zostały olane.
> Po prostu.
>
Najpierw dzwonię na Vlinkę, a jeśli nie mogą mi pomóc do piszę do Biura
Zarządu. Jak chcesz, to mogę poszukać numer fax, na który wysyłałem im pismo.
Piotrek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2003-06-20 11:35:01
Temat: Re: [VW]-zmienili (wreszcie) obsługę przelewów przez IVR
Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>
Dnia Fri, 20 Jun 2003 11:14:04 +0200, Wojciech Nawara <n...@o...pl>
napisał:
>
> Bo to mnie w VW
> wkurza najbardziej - WSZYSTKIE moje sugestie wysłane mailem zostały
> olane.
> Po prostu.
>
Poczta elektryczna czy ichniejsza poczta wewnetrzna?
M.
-
5. Data: 2003-06-20 12:51:31
Temat: Re: [VW]-zmienili (wreszcie) obsługę przelewów przez IVR
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
wiadomości news:oprq2c4ngh139mw6@news.tpi.pl...
> > Bo to mnie w VW
> > wkurza najbardziej - WSZYSTKIE moje sugestie wysłane mailem zostały
> > olane.
> > Po prostu.
>
> Poczta elektryczna czy ichniejsza poczta wewnetrzna?
Zwykła poczta elekryczna. i...@v...pl
Wiem, że mogę pisać wewnętrzną, ale moim zdaniem zwykłe maile także powinny
być odpowiednio potraktowane. To świadczy o klasie banku i jakości obsługi.
W inteligo moje maile wysłane zwykłą pocztą a także pocztą wewnętrzną są
traktowane poważnie. I tak być powinno.
Wyślę pisemko z prośbą o odpowiadanie na maile... Zobaczymy, jak
zareagują...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
6. Data: 2003-06-20 12:52:05
Temat: Re: [VW]-zmienili (wreszcie) obsługę przelewów przez IVR
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:43c3.00000b0d.3ef2eccb@newsgate.onet.pl...
> Najpierw dzwonię na Vlinkę, a jeśli nie mogą mi pomóc do piszę do Biura
> Zarządu. Jak chcesz, to mogę poszukać numer fax, na który wysyłałem im
pismo.
Spróbuję wpierw na oficjalny numer faksu. W końcu po coś go podają. :-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
7. Data: 2003-06-20 14:47:13
Temat: Re: [VW]-zmienili (wreszcie) obsługę przelewów przez IVR
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
wiadomości news:oprq2c4ngh139mw6@news.tpi.pl...
> > Bo to mnie w VW
> > wkurza najbardziej - WSZYSTKIE moje sugestie wysłane mailem zostały
> > olane.
> > Po prostu.
>
> Poczta elektryczna czy ichniejsza poczta wewnetrzna?
pbb czyni cuda :)
Chwilę po wysłaniu moich postów na pbb odpisali:
"Szanowny Panie,
serdecznie dziękujemy za Pana uwagi na temat działania naszych systemów.
Wszelkie otrzymywane sugestie przekazywane są na bieżąco do centrum
odpowiedzialnego za doskonalenie obsługi oraz w miarę możliwości
realizowane.
Opinie naszych klientów są dla Banku bardzo istotne, gdyż dzięki nim lepiej
dopasowujemy się do Państwa potrzeb."
:-)
Szkoda, że potrzebowali do tego aż opisów na pbb. :-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782