  • 1. Data: 2005-09-14 16:47:33
    Temat: VWBank odsylka tokena; Wsadzic tam jakies pismo?
    Od: "K" <...@n...pl>

    bede odsylal token do vwbanku;

    czy do koperty wsadzic jeszcze jakies pismo?

  • 2. Data: 2005-09-14 18:28:27
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    K napisał(a):

    > bede odsylal token do vwbanku;
    >
    > czy do koperty wsadzic jeszcze jakies pismo?

    Tak. Krótko kto odsyła, numer rachunku i dane adresowe

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-09-14 18:51:15
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Szczęście że karty kodów jednorazowych nie trzeba odsyłać.

  • 4. Data: 2005-09-14 18:53:17
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Andrzej napisał(a):

    > Szczęście że karty kodów jednorazowych nie trzeba odsyłać.

    Od kiedy to w VW jest karta kodów jednorazowych? Coś przespałem?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2005-09-14 19:09:24
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Chodzi o konta z taką opcją.

  • 6. Data: 2005-09-14 19:23:59
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Andrzej napisał(a):

    > Chodzi o konta z taką opcją.

    Można poprosić o szczegóły?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2005-09-15 05:25:59
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Inteligo ma karty kodów jednorazowych.

  • 8. Data: 2005-09-15 06:33:47
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Andrzej napisał(a):

    > Inteligo ma karty kodów jednorazowych.

    Świetnie, tylko to jest wątek o VW a nie o Inteligo. Pisz na temat

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2005-09-15 06:39:55
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-15 07:25- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Andrzej, gdy pisał(a):
    > Inteligo ma karty kodów jednorazowych.

    A co to ma wspólnego z tym wątkiem?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 10. Data: 2005-09-15 07:32:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > 2005-09-15 07:25- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Andrzej, gdy pisał(a):
    > >
    > A co to ma wspólnego z tym wątkiem?

    Pewnie Andrzej lubi grać w domino ;-)