-
21. Data: 2004-08-30 09:27:54
Temat: Re: VWbank
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
In article <cgurds$mt$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marcin Kubiczek wrote:
> czy pani ma jakiś kompleks?
Z tym pytaniem zapraszam pana na pl.sci.psychologia, za to tu chętnie
popatrzę jak merytorycznie obala pan moje zarzuty i odpowiada na
pytania. No, śmiało i bez kompleksów pracownika vw! Zapraszam.
Renata
-
22. Data: 2004-08-30 09:32:37
Temat: Re: VWbank
Od: "Dave" <d...@o...pl>
Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:slrncj5rfm.847.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl...
> >Zlecam tam wszystkie
> > przelewy, zlecenia stale, PZ, przyjmuje wyplaty, wyplacam z bankomatu i
> > kolekcjonuje wyciagi... Czego jeszcze brak ?
>
> Wygody brak to przede wszystkim. Poza tym sensu, logiki,
> intuicyjności, zaufania.
> Kilka przykładów z niekończącej się wyliczanki:
>
> 1. czas zakładania konta. W moim przypadku prawie 50 dni!
przypadki widac sa rozne...
> 2. konieczność drałowania na wybraną(!) pocztę lub umawiania się z
> kurierem
wizyta kuriera to normalka w przypadku banku internetowego
> 3. absurdalny interfejs. A trzeba pamiętać, że to bank jedynie
> wirtualny
interfejs malo intuicyjny ale kazdy interfejs da sie poznac dla
sredniointeligentnego klienta :-)
ponizsze sprawy szczegolow interfejsu pomijam. Po prostu trzeba sie nauczyc.
> * Jak nie pójdzie zlecenie, bo na koncie nie było pieniędzy, to nie ma
> na ten temat _żadnej_ informacji, żadnego komunikatu
zlecenie jest wtedy odrzucone
> * offlinowość. W banku internetowym!
nie tak wielka. Mozna przelac miedzy rachunkami w kilkanascie minut.
> * w Operze nie zawsze daje się wybrać funkcję Historia i nie jest to
> tylko mój problem:
> <s...@1...acn.waw
.pl>
>
> * w Mozilli (w kilku wersjach) nie mogę wpisać numeru konta, bo pole
> jest za krótkie. Ktoś wie jak to rozwiązać?
zmienic przegladarke.
> 4. brak możliwości zmiany PINu do karty
prosze sprobowac zmienic PIN w dzisiatkach kart wydawanych w Polsce..:-))
> 5. problemy z dodzwonieniem się do banku (dane z listopada/grudnia
> 2003, potem poniechałam)
nie stwierdzilem
> 6. brak na ich stronie wielu niezbędnych informacji dotyczących usług
> vw. A ten segregator, co to przysyłają z kilkoma kolorowymi
> kartonikami w środku to śmiech na sali.
segregator super. Akurat na wyciagi :-) Mogliby je jeszcze dziurkowac przed
wyslaniem :-)
> 7. opóźnienia w pojawianiu się w sieci przeprowadzonych transakcji
> (nie wiem czy tu nie było jakiś zmian, coś mi się obiło, ale już się mocno
> nie interesuję vw)
?
> 8. opóźnienia (olewanie?) w odpowiedziach na maile. Na mail - ważny!
> bo dotyczący zwiększenia limitu - odpowiedzieli dopiero po drugim mailu
> (lekko nieprzyjemnym, bo już traciłam cierpliwość, a sprawa ważna)
> ponaglającym, ale wtedy zrobili ekspresowo, tyle, że zwiększanie
> limitu trwało w sumie ok. 5 dni.
trzeba dzwonic a nie mailowac
> 9. czas otwierania lokat. To zainteresuje autorkę wątku. Cytat z
> mojego wcześniejszego posta:
> "A ja niedawno chciałam otworzyć lokatę (posiadając już konto w
> vw). Ale się obśmiałam, jak kazali mi wysyłać jakieś papiery pocztą i
> datę rozpoczęcia lokaty kazali wpisać z 10-dniowym opóźnieniem, bo tyle
> będzie trwała cała procedura:))"
zdaje sie ze mozna zrobic to przez tel i siec.
> I jeszcze garść pomniejszych problemów (cytaty z moich wcześniejszych
> postów:
> 10. na aktywację tokena i karty straciłam dwa dni - tyle trwało
> dodzwonienie się na 0800;
> 11. jak chcę się czegoś dowiedzieć, to zwykle nie znajduję tego na
> www, tylko tutaj (czy pl.biznes.banki to jakiś dodatkowy kanał VW?);
> 12. pani w telefonie zapytana dlaczego nie dzwonią na pierwszy podany
> numer tel. tylko na drugi w kolejności, rozbrajająco stwierdziła, że
> "bo oni zwykle dzwonią na komórki", mówię, że świetnie, tylko, że
> akurat ta komórka nie należy do mnie i dlatego podałam ją w drugiej
> kolejności, gdyby nie możnabyło skontaktować się ze mną na
> stacjonarny, pani zrobiła niemądre "acha" i powiedziała, że odnotowała
> 13. problem z pomieszczeniem mojego nazwiska na karcie
> (telefon z VW: "nie mieści nam się, co mamy zrobić?", tylko,
> kurna, gdzie indziej się mieści)
>
> Uff, czuję, że vw powinien mi coś odpalić za tak dogłębną analizę ich
> usług (choć zdaję sobie sprawę, że lista jest dalece niepełna).
> A konkurencja za antyreklamę:)
a ja czuje ze powinnas sie wyluzowac i zmienic bank :-) Na pewno znajdziesz
satysfakcjonujaca cie oferte z oprocentowaniem 1% i oplata 30zl na miesiac
:-)
> >> > A wracając do VW: Mam tam Plus Konto i e-direct i jestem z nich
bardzo
> >> > zadowolony,
> >>
> >> Zaintrygowana zapytam, z czego prócz ceny (czyli stosunku opłat
> >> do oprocentowania) jesteś tak bardzo zadowolony?
> >
> > pytanie nie do mnie ale drobny przyklad jak mozna korzystac w VWbanku -
> > jestem na wakacjach i naraz zabraklo gotowki. W miejscowosci w ktorej
jestem
> > jest jeden oddzial banku i jeden bankomat (PekaoSA). Poniewaz nie
korzystam
> > z uslug tego banku (poza KK ale to inna sprawa) jestem zmuszony albo
placic
> > prowizje albo jechac gdzie indziej szukac bankomatu. Ale posiadam konta
w VW
> > (Plus i edirekt). Korzystam glownie z Plusa wiec ide sobie do budki
> > telefonicznej wybieram 0800 VW (nawet karty tel. nie musze miec :-)
robie
> > przelew 400zl z Plusa na edirekt. Po krotkim czasie (wiem ze offlinowo
ale
> > czasami zdarza sie nawet 10-15min) ide do bankomatu Pekao i wyciagam
gotowke
> > karta VW. Przyjemne, mile i bez zadnych oplat :-) Prosze wskazac mi
drugi
> > bank w Polsce ktory umozliwi taka operacje ZA DARMO.
>
> Może to dlatego, że pytanie nie było do Ciebie, nie zrozumiałeś go.
> Pytałam co POZA ceną powoduje takie wielkie zadowolenie u posiadacza
> konta w vw.
podalem - mozliwosc wyplat w dowolnym bankomacie, dostep przez telefon i
wysokie oprocentowanie wkladu.
A ty po prostu daj sobie spokoj z VW - po co sie uczepilas tak tego banku
skoro cie denerwuje ? Wystarcxzy wszak zaplacic ze 100zl rocznie i miec
bardziej komfortowy dla ciebie bank. To tak jak z tanimi liniami
lotniczymi - nikt cie nie zmusza do malo komfortowej wyprawy np. do Londynu
za 50zl bo i jedzenia, gazetki nie dadza i terminal jakis dziwny. Po prostu
kup sobie bilet za kilkaset zlotych i lec w komforcie :-) Ja nie widze sensu
placenia bankowi kilkuset zlotych rocznie skoro wystarcza mi to co oferuje
on bezplatnie.
D.
-
23. Data: 2004-08-30 09:33:57
Temat: Re: VWbank
Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>
sygnatura THE BEST !!!
--
Pozdrawiam
Daniel
"Zacząłbym wierzyć w Boga, ale odstrasza
mnie ogromna ilość pośredników."
-
24. Data: 2004-08-30 10:08:05
Temat: Re: VWbank
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
In article <cgus5b$np7$1@inews.gazeta.pl>, Dave wrote:
>> 1. czas zakładania konta. W moim przypadku prawie 50 dni!
>
> przypadki widac sa rozne...
Archiwum pbb jest ich pełne. Pouczająca lektura.
>> 2. konieczność drałowania na wybraną(!) pocztę lub umawiania się z
>> kurierem
>
> wizyta kuriera to normalka w przypadku banku internetowego
To z mBanku też przysyłają kuriera? Coś się zmieniło?
>> 3. absurdalny interfejs. A trzeba pamiętać, że to bank jedynie
>> wirtualny
> interfejs malo intuicyjny ale kazdy interfejs da sie poznac dla
> sredniointeligentnego klienta :-)
Książki telefonicznej też się da nauczyć na pamięć. I nawet można być
mniej niż średniointeligentnym.
Ale skoro taki średniointeligentny klient może poznać to dlaczego nie
napisałeś co to jest zlecenie odrzucone, zlecenie aktywne, zlecenie w
trakcie realizacji, o które pytałam, bo nie wiem. W świetle Twojego
komentarza o inteligencji klientów moje przyznanie się do tego nie
stawia mnie w najlepszej sytuacji, ale cóż prawda jest taka, że nie
wiem (tego aktywnego to się domyślam).
> ponizsze sprawy szczegolow interfejsu pomijam. Po prostu trzeba sie nauczyc.
Ot, jakie to proste.
>> * Jak nie pójdzie zlecenie, bo na koncie nie było pieniędzy, to nie ma
>> na ten temat _żadnej_ informacji, żadnego komunikatu
>
> zlecenie jest wtedy odrzucone
Nieprawda! Takie zlecenie ma status "zlecenie zakończone"! I przy
okazji, gdy to przed chwilą sprawdzałam, przypomniała mi się jeszcze
jedna wada badziewnego interfejsu: gdy przegląda się zlecenia, można
ustawić dwa parametry: typ zlecenia i czas (czego czas? Ktoś wie? Ja
już wiem po paru eksperymentach, ale początkujący klient nie dowie się
tego za nic). Tyle, że każdy z tych parametrów trzeba ustawiać
oddzielnie, tzn. najpierw typ - nowa strona - potem czas - i znów nowa
strona.
>> * offlinowość. W banku internetowym!
> nie tak wielka.
Nic nie piszę o jej wielkości.
>> * w Operze nie zawsze daje się wybrać funkcję Historia i nie jest to
>> tylko mój problem:
>> <s...@1...acn.waw
.pl>
>>
>> * w Mozilli (w kilku wersjach) nie mogę wpisać numeru konta, bo pole
>> jest za krótkie. Ktoś wie jak to rozwiązać?
>
> zmienic przegladarke.
Zmienić bank. Bo bank, który jest pisany pod windowsy (mylę się?), to
tragedia.
>> 4. brak możliwości zmiany PINu do karty
>
> prosze sprobowac zmienic PIN w dzisiatkach kart wydawanych w Polsce..:-))
A czy to umożliwi mi wtedy wybór PINu w vw? Bo jeśli nie, to po co mam
próbować?
>
>> 5. problemy z dodzwonieniem się do banku (dane z listopada/grudnia
>> 2003, potem poniechałam)
>
> nie stwierdzilem
Polecam archiwum.
>> 6. brak na ich stronie wielu niezbędnych informacji dotyczących usług
>> vw. A ten segregator, co to przysyłają z kilkoma kolorowymi
>> kartonikami w środku to śmiech na sali.
>
> segregator super. Akurat na wyciagi :-) Mogliby je jeszcze dziurkowac przed
> wyslaniem :-)
Nie tak akurat, bo ma format A5, a wyciągi A4 :P
>> 7. opóźnienia w pojawianiu się w sieci przeprowadzonych transakcji
>> (nie wiem czy tu nie było jakiś zmian, coś mi się obiło, ale już się mocno
>> nie interesuję vw)
>
> ?
http://glinki.com/?l=y06o5w
>> 8. opóźnienia (olewanie?) w odpowiedziach na maile. Na mail - ważny!
>> bo dotyczący zwiększenia limitu - odpowiedzieli dopiero po drugim mailu
>> (lekko nieprzyjemnym, bo już traciłam cierpliwość, a sprawa ważna)
>> ponaglającym, ale wtedy zrobili ekspresowo, tyle, że zwiększanie
>> limitu trwało w sumie ok. 5 dni.
>
> trzeba dzwonic a nie mailowac
A do czego służy opcja E-mail na stronach transakcyjnych? Poza tym
patrz punkt 5.
>> 9. czas otwierania lokat. To zainteresuje autorkę wątku. Cytat z
>> mojego wcześniejszego posta:
>> "A ja niedawno chciałam otworzyć lokatę (posiadając już konto w
>> vw). Ale się obśmiałam, jak kazali mi wysyłać jakieś papiery pocztą i
>> datę rozpoczęcia lokaty kazali wpisać z 10-dniowym opóźnieniem, bo tyle
>> będzie trwała cała procedura:))"
>
> zdaje sie ze mozna zrobic to przez tel i siec.
No właśnie, tylko Ci się zdaje. Tak to można otworzyć tylko JEDNĄ
lokatę.
> a ja czuje ze powinnas sie wyluzowac i zmienic bank :-)
Mam konta w 5 różnych bankach. Jeśli chodzi o obsługę, vw wypada
najgorzej.
>> Może to dlatego, że pytanie nie było do Ciebie, nie zrozumiałeś go.
>> Pytałam co POZA ceną powoduje takie wielkie zadowolenie u posiadacza
>> konta w vw.
>
> podalem - mozliwosc wyplat w dowolnym bankomacie,
Prawie każdy bank to oferuje (chyba poza spółdzielczymi).
>dostep przez telefon
Też mnóstwo banków.
> wysokie oprocentowanie wkladu.
To już jest cena (czyli zyski-procenty minus koszty-opłaty)
Więc co tam jest takiego super, poza ceną, co wzbudza zachwyt
klientów. Moim zdaniem nie ma nic lepszego, czego nie można znaleźć w
innym banku, a atrakcyjność vw opiera się jednynie na niskiej cenie.
Jak w Biedronce:)
> A ty po prostu daj sobie spokoj z VW - po co sie uczepilas tak tego banku
> skoro cie denerwuje ?
No właśnie dlatego, że mnie denerwuje, to piszę o tym na tę grupę.
Gdybym nie miała na temat vw żadnego zdania, to bym nie pisała o nim.
Logiczne.
>Wystarcxzy wszak zaplacic ze 100zl rocznie i miec
> bardziej komfortowy dla ciebie bank. To tak jak z tanimi liniami
> lotniczymi
Niezupełnie, bo tanie linie mówią wprost: u nas nie ma obiadków, u nas
nie można wziąć dużo bagażu, u nas trzeba dojechać daleko na lotnisko
itp. Natomiast nie widzę, żeby vw mówił: mamy toporny interfejs (czy
w ogóle zanim otworzy się konto, można sobie potestować ich
interfejs?), który jako tako działa tylko pod windowsami(?),
transakcje widoczne są na koncie z kilkudniowym opóźnieniem, nie można
się do nas dodzwonić, późno odpowiadamy na maile, jak nie zrealizujemy
twojego zlecenia, to ci o tym nie powiemy, a wręcz przeciwnie,
będziemy udawać, że wszystko w porządku itp.
Renata
-
25. Data: 2004-08-30 10:23:36
Temat: Re: VWbank
Od: "Dave" <d...@o...pl>
Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:slrncj5v43.8j7.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl...
> Mam konta w 5 różnych bankach. Jeśli chodzi o obsługę, vw wypada
> najgorzej.
rozumiem ze mowisz o 5 bankach internetowych i 5 roznych interfejsach.
Powiem szczerze ze wieksze problemy mialem z interfejsem Lucasa (i z
offlinowoscia) a i interfejs Nordei tez nie jest zbyt rewelacyjny. Moze masz
zbyt duzo nawykow z mbanku ale tamten interfejs powstawal we wspolpracy z
klientami i do dzisiaj rodzi wiele zarzutow...
> > podalem - mozliwosc wyplat w dowolnym bankomacie,
>
> Prawie każdy bank to oferuje (chyba poza spółdzielczymi).
i kaze sobie za to slono placic :P
> >dostep przez telefon
>
> Też mnóstwo banków.
jw
> > wysokie oprocentowanie wkladu.
>
> To już jest cena (czyli zyski-procenty minus koszty-opłaty)
oprocentowanie nie jest kosztem obslugi
> Więc co tam jest takiego super, poza ceną, co wzbudza zachwyt
> klientów. Moim zdaniem nie ma nic lepszego, czego nie można znaleźć w
> innym banku, a atrakcyjność vw opiera się jednynie na niskiej cenie.
> Jak w Biedronce:)
>
> > A ty po prostu daj sobie spokoj z VW - po co sie uczepilas tak tego
banku
> > skoro cie denerwuje ?
>
> No właśnie dlatego, że mnie denerwuje, to piszę o tym na tę grupę.
> Gdybym nie miała na temat vw żadnego zdania, to bym nie pisała o nim.
> Logiczne.
wyrzuc segregator, schowaj token i zyj na luzie :-)
> >Wystarcxzy wszak zaplacic ze 100zl rocznie i miec
> > bardziej komfortowy dla ciebie bank. To tak jak z tanimi liniami
> > lotniczymi
>
> Niezupełnie, bo tanie linie mówią wprost: u nas nie ma obiadków, u nas
> nie można wziąć dużo bagażu, u nas trzeba dojechać daleko na lotnisko
> itp. Natomiast nie widzę, żeby vw mówił: mamy toporny interfejs (czy
> w ogóle zanim otworzy się konto, można sobie potestować ich
> interfejs?), który jako tako działa tylko pod windowsami(?),
> transakcje widoczne są na koncie z kilkudniowym opóźnieniem, nie można
> się do nas dodzwonić, późno odpowiadamy na maile, jak nie zrealizujemy
> twojego zlecenia, to ci o tym nie powiemy, a wręcz przeciwnie,
> będziemy udawać, że wszystko w porządku itp.
ale Ty skoro juz o tym wiesz idz po prostu do banku za ktory zaplacisz
kilkaset zlotych rocznie i bedziesz zadowolona :-)
zawsze jest cos za cos. Chcesz tanio tracisz na jakosci. To prawda ogolna
nie tylko w banku, takze w biedronce i w samolocie. Wystarczy spojrzec na
cene i wiadomo jakiej jakosci sie spodziewac. Jak chcesz komfort to konta
VIP czekaja :-)
D.
-
26. Data: 2004-08-30 11:02:00
Temat: Re: VWbank
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
In article <cguv4v$8qp$1@inews.gazeta.pl>, Dave wrote:
> Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
>> Mam konta w 5 różnych bankach. Jeśli chodzi o obsługę, vw wypada
>> najgorzej.
>
> rozumiem ze mowisz o 5 bankach internetowych i 5 roznych interfejsach.
Interfejsy to 4.
> Powiem szczerze ze wieksze problemy mialem z interfejsem Lucasa (i z
> offlinowoscia) a i interfejs Nordei tez nie jest zbyt rewelacyjny. Moze masz
> zbyt duzo nawykow z mbanku ale tamten interfejs powstawal we wspolpracy z
> klientami i do dzisiaj rodzi wiele zarzutow...
Nigdy nie będzie idealnie i tak, żeby każdemu się podobało. Ale
uważam, że w vw pod względem obsługi przez internet jest najgorzej
wśród tych banków, które znam z praktyki, a sądząc po listach na
grupie wśród zdecydowanej większości(wszystkich?) banków.
>> > podalem - mozliwosc wyplat w dowolnym bankomacie,
>>
>> Prawie każdy bank to oferuje (chyba poza spółdzielczymi).
>
> i kaze sobie za to slono placic :P
Ależ co do ceny to ja się nie spieram, że w vw jest najtaniej.
>> > wysokie oprocentowanie wkladu.
>>
>> To już jest cena (czyli zyski-procenty minus koszty-opłaty)
>
> oprocentowanie nie jest kosztem obslugi
Koszt to oprocentowanie wkładu minus poniesione opłaty. Ale powtarzam
ponownie, nie ulega wątpliwości, że vw jest tani.
> Chcesz tanio tracisz na jakosci.
O właśnie! Dlatego dziwią mnie obrońcy vw, którzy upierają się, że
poza kosztami ten bank ma jeszcze coś fajnego:)
> Jak chcesz komfort to konta VIP czekaja :-)
Nie ma jednak takiej prostej zależności cena-jakość. Byłam kiedyś
VIPem w pekao:) Do dziś mam barwne wspomnienia:) Najweselej było, jak się
dowiedzieli w banku, że chcę zrezygnować z vipowstwa:
<s...@l...localdo
main>
Renata
PS Nadal nie wiem co to zlecenie odrzucone, oczekujące, aktywne itp. i
czego musi się średniointeligentny klient nauczyć, żeby ominąć
klikanie po trzech jałowych stronach wstępnych:(
--
"urodziłem się na 52 szerokości geograficznej północnej
i 20 długości geograficznej wschodniej
wylosowałem Polskę
w pokerze po takim rozdaniu mówi się pas" - P. Macierzyński
-
27. Data: 2004-08-30 11:33:29
Temat: Re: VWbank
Od: "Dave" <d...@o...pl>
Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości
> > Chcesz tanio tracisz na jakosci.
>
> O właśnie! Dlatego dziwią mnie obrońcy vw, którzy upierają się, że
> poza kosztami ten bank ma jeszcze coś fajnego:)
bo ma. Za ta cene jest swietny :-) W mbanku mimo niskiej ceny nie bylo szans
wyplacic tanio z obcego bankomatu czy otrzymywac papierowe wyciagi.
> > Jak chcesz komfort to konta VIP czekaja :-)
>
> Nie ma jednak takiej prostej zależności cena-jakość. Byłam kiedyś
> VIPem w pekao:)
widac jestes bardzo wybredna. Proponuje poszukac jakiegos drozszego konta
:-) Stosunek jakosc/cena z reguly jest zachowywany :-)
D.
-
28. Data: 2004-08-30 12:34:34
Temat: Re: VWbank
Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>
Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
wiadomości news:cgurds$mt$1@nemesis.news.tpi.pl...
> czy pani ma jakiś kompleks?
Ma, ma... i to zeby tylko jeden to by moze mniej cierpialo na tym
otoczenie....
MAd Hat
ter
-
29. Data: 2004-08-30 12:37:39
Temat: Re: VWbank
Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>
> Renata (niepracująca w żadnym banku, niemająca w bliższej i dalszej
> rodzinie pracowników banku, za to aktualnie mająca konta w 5 bankach i
> będąca przykładem słuszności teorii, że zadowolony klient powie o
> swoim zadowoleniu 10 znajomym, a niezadowolony - 20 - choć w dobie
> internetu te liczby się zwielokrotniają)
A ja mam w szesciu (Raiffeisen, Millennium, Inteligo, mBank, VW, BPH PBK). I
bedziemy sie teraz bawili w slynna z piaskownicy zabawe, kto ma dluzsza
lopatke ?
I uzywam jako konta podstawowego VW. Dziwne nie ?
MAd Hat
ter
-
30. Data: 2004-08-30 12:46:47
Temat: Re: VWbank
Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>
> O właśnie! Dlatego dziwią mnie obrońcy vw, którzy upierają się, że
> poza kosztami ten bank ma jeszcze coś fajnego:)
Jeszcze raz, po raz 100, a moze i 121:
(1) Jest to jeden z lepiej zabezpieczonych rachunkow przed dostepem osob
niepowolanych
(2) Ma atrakcyjne kursy walut
(3) Pieniadze nie pojawiaja sie i nie znikaja na koncie od tak sobie, bo
ktos z kierownictwa banku mial taki kaprys.
(4) W VW nie zdebetowany mi nigdy konta na kilka tysiecy PLN (z winy banku
oczywiscie) nie informujac jednoczesnie o tym fakcie klienta w trybie
natychmiastowy - czego wymaga regulamin tak na marginesie.
(5) Obsluga w VW jest bardzo dobra, w oprzeciwienstwie do prostakow z mBanku
dla przykladu (ale to oczywiscie moje subiektywne zdanie)
MAd Hat
ter