  • 41. Data: 2004-08-31 07:09:23
    Temat: Re: VWbank
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ch06vl$lam$1@nemesis.news.tpi.pl>, Bogdan B. wrote:

    > Ile trwa teraz otwieranie konta? Nie wiem bo nie otwierałem teraz.

    Nie. Pytanie było zupełnie inne: Ile trwa otwieranie LOKATY, jeśli nie
    ma się konta?

    > Idąc Twoim tokiem rozumowania Monii musi się udać do oddziału banku.
    > Banki internetowe odpadają bo to strata czasu na otwarcie rachunku.

    Nie z moim tokiem tylko ze zdrowym rozsądkiem. A zdrowy rozsądek
    podpowiada _policzyć_, co się bardziej opłaca: trzeba wiedzieć ile
    będzie pieniędzy na lokacie i kiedy będą potrzebne z powrotem. Gdy to
    będziemy wiedzieć, to być może okaże się, że faktycznie najlepszym
    rozwiązaniem jest marmur.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 42. Data: 2004-08-31 08:24:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Nie posiadając konta?

    Nie no, posiadając. :-)

    Nie posiadjąc konta - faktycznie tylko via formularze.

  • 43. Data: 2004-08-31 16:47:26
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncj5rfm.847.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...
    > In article <cgum1g$o06$1@inews.gazeta.pl>, Dave wrote:

    > Może to dlatego, że pytanie nie było do Ciebie, nie zrozumiałeś go.
    > Pytałam co POZA ceną powoduje takie wielkie zadowolenie u posiadacza
    > konta w vw.

    Z takim podejściem, na tej grupie raczej zrozumienia nie znajdziesz....
    Skoro są tu "magicy", którzy robią przelewy na 1000-2000 PLN pomiędzy
    kontami tylko po to żeby nie zapłacić 1 PLN prowizji za prowadzenie, to nie
    licz na to że ktokolwiek patrzy tu na wygodę obsługi rachunku. Ja już dawno
    przestałem zadawać tu pytania bo tu bankiem najlepszym jest bank najtańszy,
    a nie najdostępniejszy.

    PS. Ciesze się że ktoś jeszcze oprócz mnie patrzy na to żeby _moje_
    pieniądze były zawsze dostępne dla mnie, bez zbędnych ceregieli, jak ta
    szopka opisana przez Twojego przedmówcę.

    Pozdrawiam
    Jarek23

    Wyrzuć -23- ze zwrotnego maila.

  • 44. Data: 2004-08-31 16:50:03
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:cgurds$mt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > czy pani ma jakiś kompleks?

    Może i ma, ale na pewno nie ma głównego kompleksu jaki ma większości ludzi z
    tej grupy, a mianowicie:

    "tylko żeby było jak najtaniej"

  • 45. Data: 2004-08-31 19:56:20
    Od: "Monii" <m...@w...pl>

    Ależ ten bank wzbudza mnóstwo kontrowersji, choć myślę że jest tak z każdym
    innym bankiem. Co człowiek to opinia. Jedno muszę przyznać, mają bardzo
    nieprzyjemne Panie na infolinii, zdecydowanie nie powinny znaleźć się w
    miejscu gdzie następuje kontakt z klientem.Odrzucają tym samym potencjalnych
    klientów. No i opłata za token, to niestety znacznie obniża zysk, zwłaszcza
    jak ktoś ma naprawdę mało pieniędzy. Mam nadzieję, że już żadne opłaty się
    nie kryją.
    POzdrawiam wszystkich gorących rozmówców z tej grupy dyskusyjnej.
    Moniii

  • 46. Data: 2004-08-31 20:06:32
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    > No i opłata za token, to niestety znacznie obniża zysk, zwłaszcza
    > jak ktoś ma naprawdę mało pieniędzy. Mam nadzieję, że już żadne opłaty się
    > nie kryją.

    Nie ma opłaty za token, pod warunkiem założenia nie tylko PlusKonta ale
    także konta e-direct.
    Wtedy masz oba konta i jeden token - ten do e-direct.

    TomekD

  • 47. Data: 2004-08-31 20:07:59
    Od: "Monii" <m...@w...pl>

    :)) dziękuję za doinformowanie. Już lepiej wygląda ten bank.