  • 1. Data: 2008-08-16 10:27:40
    Temat: VWbank leży?
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    Mi leży strona logowania od wczoraj i mówi, ze chwilowe roboty. Wam tez?

  • 2. Data: 2008-08-16 11:22:14
    Temat: Re: VWbank leży?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 16 Aug 2008 12:27:40 +0200, Taddy napisał(a):

    > Mi leży strona logowania od wczoraj i mówi, ze chwilowe roboty. Wam tez?

    Wczoraj leżała, dzisiaj działa.

    AK

  • 3. Data: 2008-08-16 13:51:11
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    Andrzej Kubiak pisze:

    > Wczoraj leżała, dzisiaj działa.
    >
    > AK
    Kurde, a mi nadal nie działa :-(
    Ani spod Firefoxa, ani spod IE, główna działa, ale logowanie już nie.

  • 4. Data: 2008-08-16 13:57:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lb5sbjodbc1t$.wgby56qqsd0q.dlg@40tude.net>,
    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote:

    > Wczoraj leżała, dzisiaj działa.

    Mhm.
    Zreszta zapowiadali od pewnego czasu.

    TA

  • 5. Data: 2008-08-16 17:54:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 16 Aug 2008 15:51:11 +0200, Taddy napisał(a):

    > Kurde, a mi nadal nie działa :-(
    > Ani spod Firefoxa, ani spod IE, główna działa, ale logowanie już nie.

    Pod Operą i IE7 - bez problemów, system transakcyjny działa.

    AK

  • 6. Data: 2008-08-17 08:31:35
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    Andrzej Kubiak pisze:

    > Pod Operą i IE7 - bez problemów, system transakcyjny działa.
    >
    > AK
    Kurcze, co jest? Mi nadal nie działa pod żadną przeglądarką :-((
    Proszę o ponowne sprawdzenie.

  • 7. Data: 2008-08-17 09:26:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Taddy w <news:g88nbd$2dq$1@news.interia.pl>:

    > Kurcze, co jest? Mi nadal nie działa pod żadną przeglądarką :-((
    > Proszę o ponowne sprawdzenie.

    SOA#1

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2008-08-17 13:30:36
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Taddy pisze:

    > Kurcze, co jest? Mi nadal nie działa pod żadną przeglądarką :-((
    > Proszę o ponowne sprawdzenie.

    Wyczyść cache we wszystkich przeglądarkach a potem po wejściu na stronę
    VW Banku zastosuj sekwencję klawiszy Ctrl + Shift + F5 (odśwież). to
    pociągnie Ci strony z serwera WWW z pominięciem cache'a przeglądarki.
    Sprawdź też plik HOSTS (WINDOWS\system32\drivers\etc\) czy nie masz
    jakichś dziwnych wpisów. Możesz też do tego pliku dopisać sobie adresy
    IP DNS-ów, z których korzysta Twój dostawca Internetu.

    K.

  • 9. Data: 2008-08-17 17:38:46
    Od: Taddy <t...@i...pl>

> [...]
    > jakichś dziwnych wpisów. Możesz też do tego pliku dopisać sobie adresy
    > IP DNS-ów, z których korzysta Twój dostawca Internetu.

    No niestety nadal kicha :-((
    Problem jest chyba w połaczeniu z netem lub szyfrowaniem lub
    certyfikatami, bo:
    -inne strony szyfrowane chodzą bezbłędnie,
    -VW logowanie nie chodzi ani pod FF, IE7 i OPERA,
    -dziala mi logowanie przez PDA

    Pierwszy raz coś takiego mam i kompletnie nie wiem dlaczego?? HELP!

  • 10. Data: 2008-08-17 18:40:30
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Taddy pisze:
> [...]
    > certyfikatami, bo:
    > -inne strony szyfrowane chodzą bezbłędnie,
    > -VW logowanie nie chodzi ani pod FF, IE7 i OPERA,

    No to odinstaluj (wywal z komputera) certyfikat VW Banku, wejdź na
    szyfrowane strony VW i gdy wyskoczy komunikat z pytaniem o szyfrowanie i
    certyfikat zainstaluj go na nowo. A przede wszystkim sprawdź czy masz w
    komputerze ustawioną prawidłową (dzisiejszą) datę i godzinę.

    K.