  • 11. Data: 2003-09-05 09:14:26
    Temat: Re: [VWdirect] Kartka urodzinowa :)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Tak obok tematu zastanawiałem się, jak zrobić powiadomienie SMSowe o
    > poczcie. :-) Takiej normalnej, z trąbką. :-)

    To proste. Dogadaj się z listonoszem :-))) Chyba ma komórkę?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-09-05 13:27:49
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bj9k2h$jd0$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bj9i1h$vn3$1@topaz.icpnet.pl...

    > Wiedziałem. Kurde, Ty to masz ciężko korzystać z tych banków. :-)

    Od przelewow mam inne banki, z tokenem :)

    > Tak obok tematu zastanawiałem się, jak zrobić powiadomienie SMSowe o
    > poczcie. :-) Takiej normalnej, z trąbką. :-)

    Czujnik w skrzynce jakis taki od alarmu zainstaluj :)

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-09-08 14:37:33
    Od: "K" <k...@W...pl>

    > Tak obok tematu zastanawiałem się, jak zrobić powiadomienie SMSowe o
    > poczcie. :-) Takiej normalnej, z trąbką. :-)
    >
    > Bo o wszystkim już powiadamianie mam, tego tylko brakuje. :-)

    Tez o tym myslalem :) powaznie, jakis patent z fotokomorka w skrzynce i
    ewentualnie polaczenie via fale radiowe z np PC (albo jakims urzadzonkiem)
    ktore mozna juz odpowiednio skonfigurowac... albo jak sie da to kablem do
    mieszkania, ale to juz zalezy od usytuowania skrzynki i ewentualnej zgody
    administracji budynku.

    pzdr