  • 11. Data: 2007-10-01 15:46:41
    Temat: Re: Verified by Visa wreszcie w Polsce
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "se" <s...@s...org> writes:

    > Czyli reszta transakcji niezabezpieczona. jeśli będzie jakaś
    > nieuczciwość w sklepie, zabezpieczenie będzie tylko przy pierwszej
    > transakcji w tym sklepie.

    Ale w czym widzisz problem? Klient zleca stale obciazanie karty,
    pierwsza transakcja przechodzi bez problemu (z 3D lub bez, to juz
    nie takie istotne), kolejne takze.

    Jesli transakcja nie przejdzie (obojetnie ktora), to sie klienta
    skieruje na poczte itd. a jak bedzie sie uchylal, to sie zablokuje
    usluge. Przeciez w takich przypadkach tozsamosc klienta jest znana
    i obie strony sa zwiazane umowa - karta to tylko wygodny sposob
    zaplaty, a nie gwarant czegokolwiek.

    Klient zlozy reklamacje (z 3D lub bez)? To sie skieruje go na
    poczte itd.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2007-10-02 09:01:42
    Od: k...@o...pl

    On 24 Wrz, 14:44, d...@g...com wrote:
    > Co sądzicie o tym zabezpieczeniu?http://banki.prnews.pl/index.php/uslu
    ga_verified_by_visa_dla_ponad_mi...

    jeśli dobrze zrozumiałem to do kazdej transakcji potrzebny jest
    smskod(no chyba, że ktoś ma token)
    więc za każdą transakcję zapłaci sie dodatkowe 20 gr - opłata za
    smskod.

    po drugie działa to tylko w wybranych sklepach więc jak ktoś będzie
    chciał przeprowadzić oszukańczą transakcję to zrobi to tam gdzie tej
    usługi nie ma..

  • 13. Data: 2007-10-02 18:05:24
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > jeśli dobrze zrozumiałem to do kazdej transakcji potrzebny jest
    > smskod(no chyba, że ktoś ma token)
    > więc za każdą transakcję zapłaci sie dodatkowe 20 gr - opłata za
    > smskod.

    Pierwsze pięć SMS na miesiąc jest darmowe.
    ATSD ciekawe jak mi zaksięgują te płatne SMSy, do konta24.pl czy do rachunku
    karty. Były takie do debetowej Allekarty, były i do kredytowej.