  • 1. Data: 2013-10-16 20:18:37
    Temat: Vincenta bat na dyrektorów?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Z Rzeczypospolitej:

    "Jeśli zatrudniony wykorzystuje firmowy samochód na cele osobiste,
    pracodawca musi mu naliczyć przychód. I to spory.

    Wartość bezpłatnego świadczenia dla pracownika należy ustalić na podstawie
    ceny jego zakupu - tak wynika z odpowiedzi Krajowej Informacji Podatkowej
    zamieszczonej w Biuletynie Skarbowym Ministerstwa Finansów (nr 4/2013)"

    [Ceny zakupu pracownika, nie samochodu ;)]

    Pzdr. >mx<

  • 2. Data: 2013-10-16 20:24:35
    Temat: Re: Vincenta bat na dyrektorów?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

[...]

    Więcej:
    http://prawo.rp.pl/artykul/793889,690873--Firmowe-au
    to-uzywane-po-godzinach-pracy.html

  • 3. Data: 2013-10-16 22:02:04
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości
> [...]
    > ceny jego zakupu - tak wynika z odpowiedzi Krajowej Informacji Podatkowej
    > zamieszczonej w Biuletynie Skarbowym Ministerstwa Finansów (nr 4/2013)"

    moja praca miesci sie na 10 pietrze w biurowcu. czy jazda windą zaliczana
    jest jako mój przychód, przy założeniu że klatka schodowa jest otwarta i
    można swobodnie po schodach wchodzić i wychodzić? czy od tego przychodu
    powinienm placić zus?
    czy korzystanie z toalety w pracy jest przychodem? (zawsze mogę iść na dwór
    się załatwić)
    a prysznic? o ile jest.