  • 41. Data: 2008-05-15 05:59:12
    Temat: Re: Visa Cashback - czy sklep coś z tego ma?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Maj, 06:33, k...@p...onet.pl wrote:

    > [...]
    >
    > Tak, KK Silver BZWBK,wydana jako dodatkowa do mojej.

    Ale numer. Oni przeciez chyba jeszcze nawet nie uruchomili tej uslugi
    dla debetowek w Polse.
    Chyba centra autoryzacyjne widza ta usluge u nich troche inaczej niz w
    Polsce - jako wyplate gotowki z bankomatu?

  • 42. Data: 2008-05-15 09:03:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" f...@2...goog
    legroups.com

    : Polsce - jako wyplate gotowki z bankomatu?

    Cudzego czy obcego?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 43. Data: 2008-05-15 20:48:07
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:g0d23r$3vn$1@flis.man.torun.pl...

    > "krzysztofsf" g0ctfr$3q5$...@n...wp.pl

    > Ciekawe, ile sklepów osiedlowych pójdzie ze swymi stałymi klientami
    > na układy typu: płacisz kartą kredytową za towar wartości 100 złotych,
    > z karty kredytowej schodzi 200 złotych i na debetową wchodzi 99 złotych.
    > ;)

    IMO niewiele. Od KK sklepy płacą dużo wyższe prowizje (procent od wartości +
    opłata stała) niż od debetówek (opłata stała). Więc się nie skalkuluje.

    k.

  • 44. Data: 2008-05-15 20:50:51
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:g0d6s0$q62$1@flis.man.torun.pl...

    > "RobertS" g09p8i$1lr8$...@o...icpnet.pl

    > W jaki sposób lekarz odbiera swoją ,,prowizję''? :)

    O to się zapytaj operatorów systemu informatycznego. Jak myślisz, po co
    każdy lekarz teraz oznacza recepty swoim kodem kreskowym, a do tego wypisuje
    jeden lek na jednym blankiecie? Komu to ułatwia pracę?

    Firmy farmaceutyczne wiedzą doskonale, co który lekarz robi...

    k.

  • 45. Data: 2008-05-15 21:03:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" g0i7gn$2rc$...@n...interia.pl

> [...]
    > jeden lek na jednym blankiecie? Komu to ułatwia pracę?

    > Firmy farmaceutyczne wiedzą doskonale, co który lekarz robi...

    Może i tak. Tego nie wiem. Wiem, że czasami te firmy płacą bardzo
    dużo za promowanie niektórych leków. Czasami za promowanie leków,
    których przydatność jest problematyczna. W jaki sposób lekarze
    otrzymują swoją ,,prowizję'' -- nie wiem. Być jest tak, jak piszesz.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 46. Data: 2008-05-15 23:12:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g0i8i2$d7s$...@f...man.torun.pl

    > otrzymują swoją ,,prowizję'' -- nie wiem. Być jest tak, jak piszesz.

    + otrzymują swoją ,,prowizję'' -- nie wiem. Być może jest tak, jak piszesz.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 47. Data: 2008-05-15 23:30:45
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 15-05-2008 o 22:48:07 kashmiri <k...@i...pl>
    napisał:

    > IMO niewiele. Od KK sklepy płacą dużo wyższe prowizje (procent od
    > wartości + opłata stała) niż od debetówek (opłata stała). Więc się nie
    > skalkuluje.
    >
    > k.

    Który ekłajer proponuje taki układ z rozróżnieniem na rodzaje kart?

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 48. Data: 2008-05-17 02:58:49
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "jooseff" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Który ekłajer proponuje taki układ z rozróżnieniem na rodzaje kart?

    np. http://www.hsbc.co.uk/1/2/business/cards-payments/ca
    rd-processing

    poszukam u polskich, jak znajdę dam znać.

    k.