  • 11. Data: 2013-05-03 12:51:49
    Temat: Re: Visa Cashback to jednak fikcja
    Od: gral <n...@e...pl>

    pilocik napisał(a):

    > byłem świadkiem jak kasjerka regularnie każdemu klientowi proponowała
    > CB, co ciekawsze co 2 klient decydował się na wzięcie kasiorki
    > czy od CB sklep ma prowizję minimalizującą prowizje za opłaty czy tez
    > nawiedzona kasjerka ?

    Sklep nie ma z tego nic, oprócz mniejszej ilości gotówki do odwiezienia
    i wpłaty na konto.
    Nawiedzona kasjerka zatem :)

  • 12. Data: 2013-05-03 13:14:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-03 12:51, gral pisze:

    > Sklep nie ma z tego nic, oprócz mniejszej ilości gotówki do odwiezienia
    > i wpłaty na konto.
    > Nawiedzona kasjerka zatem :)

    Mniej ma do liczenia po zmianie :) Poza tym sklepowi może właśnie
    zależeć na tym, aby mieć mniej gotówki.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-05-03 13:22:04
    Od: gral <n...@e...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Mniej ma do liczenia po zmianie :) Poza tym sklepowi może właśnie
    > zależeć na tym, aby mieć mniej gotówki.

    Jedynym kosztem dla banku jest 50 gr dla acquirera, ale to i tak 3x
    mniej niż wypłata z obcego bankomatu.
    Czyli wszyscy są wygrani :)

  • 14. Data: 2013-05-04 00:34:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gral" km04sf$ua5$...@n...news.atman.pl

    > Sklep nie ma z tego nic, oprócz mniejszej ilości gotówki do
    > odwiezienia i wpłaty na konto. Nawiedzona kasjerka zatem :)

    Mój znajomy miał agencję PKO -- odwożenie szmalu było sporym problemem.
    A przeca on i przyjmował, i wypłacał, choć istotnie chętniej ;) przyjmował.
    Sklep zdecydowanie zamienia towar leżący na półkach (niegdyś pod ladą) na
    forsę, zatem pod koniec dnia (bywa, że w czasie trwania ;) dnia) ma na
    zbyciu masę surowców wtórnych. IMO nic dziwnego, że sklep chce pozbyć
    się tego nawisu -- pytanie tylko, czy warto pozbywać się za taką cenę.

    Kolejnym zyskiem sklepu jest napływ klientów, którzy mogą cieszyć się
    keszbekiem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'