-
21. Data: 2012-04-21 14:36:34
Temat: Re: Visa Cashback to mit
Od: " " <b...@N...gazeta.pl>
Joossef <g...@g...com> napisał(a):
> W dniu 18.04.2012 o 21:04 Wojciech Bancer <p...@p...pl> pisze:
>
> > Kwitk=C3=B3w jest tyle samo, tylko jest na nim zaznaczone =C5=BCe cash=
> bak 100 z=C5=82
> > (na przyk=C5=82ad).
> >
> Zrobi=C5=82em skr=C3=B3t my=C5=9Blowy. Kwitk=C3=B3w tyle samo ale trzeba=
> je podzieli=C4=87 na te z =
>
> CB i te bez niego ;)
>
>
A co to za idiotyczny system kasowy, na Excelu? Jakoś się zawsze spotykałem z
prostą tabelą - wklepuję dane, program rozlicza, drukuje raport kasjera,
podpis i papa. Całą księgowością zajmuje się centrala, a sklep ma tylko
dostarczyć "karteczki". Może w "firma handlowa kszok i kszak" jest inaczej...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
22. Data: 2012-04-21 20:28:58
Temat: Re: Visa Cashback to mit
Od: Joossef <g...@g...com>
W dniu 21.04.2012 o 14:36 <b...@n...gazeta.pl> pisze:
> A co to za idiotyczny system kasowy, na Excelu? Jakoś się zawsze
> spotykałem z
> prostą tabelą - wklepuję dane, program rozlicza, drukuje raport kasjera,
> podpis i papa. Całą księgowością zajmuje się centrala, a sklep ma tylko
> dostarczyć "karteczki".
A pracowałeś w PiP?
Excel, powinieneś się domyślić, to był skrót myślowy.
A podsumowanie zmiany to, jak to ująłeś, wklepanie danych z
kilkudziesięciu kas, sprawdzenie czy to co na karteczkach zgadza się z
raportem i kasą fizycznie itd.
> Może w "firma handlowa kszok i kszak" jest inaczej...
Nie nazwałbym tak Piotra i Pawła.
--
Pozdrawiam,Joossef
-
23. Data: 2012-04-23 16:15:47
Temat: Re: Visa Cashback to mit
Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>
polecam wszystkim interwencje w tej sprawie w centralach sklepów, stacji
paliw.. itp..
Jak ja opisałem, iż obsługa powiedziała, iż kierownik zabronił im
dokonywania wypłat, to dostałem oficjalne przeprosiny z zaproszeniem aby
osobiście przetestować i upewnić się, iż ta usługa działa.
W 99 procent przypadków zakaz wypłat to widzimisię lokalnych
kierowniczków placówek o których centrale nic nie wiedzą. U mnie
interwencja była już po 2 dniach.