  • 1. Data: 2007-08-16 17:26:47
    Temat: Visa Concerto w Pekao SA w USD?
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    Zadzwonilem na infolinie Pekao SA, aby dowiedziec sie co mam kliknac
    przy zakupach on-line przy pomocy "karty z Chopinem" Euro czy USD?
    Pani mnie poinformowala, ze "MasterCard przeszedl na rozliczenie w
    dolarach". Na moja uwage, ze ta karta to jest Visa: "Visa Concerto? To
    rowniez w dolarach. Prosze wybrac dolary, aby uniknac podwojnego
    przewalutowania".
    Czy ktos moze to potwierdzic?
    --
    Taryk
    Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest

  • 2. Data: 2007-08-16 19:48:48
    Temat: Re: Visa Concerto w Pekao SA w USD?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Taryk Abu-Hassan pisze:
> [...]
    > dolarach". Na moja uwage, ze ta karta to jest Visa: "Visa Concerto? To
    > rowniez w dolarach. Prosze wybrac dolary, aby uniknac podwojnego

    wszystkkie karty w Pekao SA sa rozliczane w USD. Nawet Mastercardy.
    Zmien bank ;)

  • 3. Data: 2007-08-16 19:56:30
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2007-08-16 21:48:48 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> said:

    > wszystkkie karty w Pekao SA sa rozliczane w USD. Nawet Mastercardy.
    > Zmien bank ;)

    A jesli wlasnie kupuje za dolary? :)
    --
    Taryk
    Jeszcze nigdy w historii tak wielu nie zameczalo o tak wiele, tak nielicznych.

  • 4. Data: 2007-08-16 20:53:19
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Taryk Abu-Hassan" <o...@g...pl> wrote in message

    > A jesli wlasnie kupuje za dolary? :)

    Zaloz sobie u nich vise clasic dolarowa i w ogole nie bedziesz mial zadnych
    przeliczen.