  • 31. Data: 2005-02-09 13:52:22
    Temat: Re: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik wojtek napisał:

    > np easyjet electron jest (a przynajmniej byl jak kupowalem bilet) jako
    > oddzielna pozycja. tak samo oplata za winzip, czy usa.net
    > a corsicaferries akceptuje tylko visy wypukle i zupelnie nie byli
    > zainteresowani jaki bank electron wydal.

    Jedna rzecz to to co pisza, inna co wlasciwie akceptuja. Moga sobie
    pisac, ze chca tylko wypukle, a lykaja electrona jako normalna vise.
    Trzeba sprobowac. I nie wykrzykiwac tutaj bzdur.

    I sprzedawce nie obchodzi to, ktory bank elektrona wydal, tylko to, jak
    ten electron zostal zdefiniowany. I to jest juz Twoj problem, by
    odpowiedniego electrona miec. Bo na dziesiatki (setki?) roznych
    electronow dostepnych w Polce, w sieci placic mozna dwoma lub trzema.

    Bartol

  • 32. Data: 2005-02-09 15:11:41
    Od: "wojtek" <w...@o...pl>

    to sprobuj zaplacic tym swoim electronem w wymienionym przeze mnie
    corsicaferries
    :)
    i ciekawe skad wezmiesz potrzebny w wielu serwisach numer drukowany
    (trzycyfrowa koncowka) z odwrotnej strony karty? na electronach go nie ma

  • 33. Data: 2005-02-09 15:16:16
    Od: "wojtek" <w...@o...pl>

    pisze o tym co jest faktem, ze nie wszedzie tam gdzie mozna zwykla visa jest
    akceptowany electron. jak jestes takim geniuszem to powiedz skad wziac
    trzycyfrowa koncowke numeru drukowana na odwrocie wypuklej visy? na
    electronach jej nie ma!
    a wiele serwisow wymaga jej do autoryzacji.
    DOTARLO o co pytam czy nadal bedziesz powtarzal swoje?

    > Nie dość, że nie masz pojęcia o czym piszesz to jeszcze nie chcesz się
    > dokształcić. Jesteś kompletnie uodporniony na wiedzę - trzy osoby piszą
    Ci,
    > że piszesz głupoty a Ty dalej swoje. Przyjmij do wiadomości, że
    Electronami

  • 34. Data: 2005-02-09 15:21:44
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "wojtek" <w...@o...pl> writes:

> [...]
    > i ciekawe skad wezmiesz potrzebny w wielu serwisach numer drukowany
    > (trzycyfrowa koncowka) z odwrotnej strony karty? na electronach go nie ma

    Akurat na karcie inteligo jest (na pasku podpisu) :-P

  • 35. Data: 2005-02-09 15:25:46
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    wojtek said the following On 2005-02-09 16:11:
> [...]
    > i ciekawe skad wezmiesz potrzebny w wielu serwisach numer drukowany
    > (trzycyfrowa koncowka) z odwrotnej strony karty? na electronach go nie ma

    A miałeś ty kartę Inteligo w ręku ?
    KJ

  • 36. Data: 2005-02-09 15:26:46
    Od: Łukasz Walicki <l...@U...pl.ITOTEZ>

    wojtek napisał(a):
> [...]
    > electronach jej nie ma!
    > a wiele serwisow wymaga jej do autoryzacji.
    > DOTARLO o co pytam czy nadal bedziesz powtarzal swoje?

    Gościu jest OSŁABIAJĄCY...

  • 37. Data: 2005-02-09 15:35:26
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    wojtek wrote:
> [...]
    > akceptowany electron. jak jestes takim geniuszem to powiedz skad wziac
    > trzycyfrowa koncowke numeru drukowana na odwrocie wypuklej visy? na

    Na tych electronach co trzeba, jest. W szczególności
    na VE Inteligo.
    Żeby nie było, że to teoretyczne rozważania, kilka dni temu
    zapłaciłem VE Inteligo w serwisie, w którym nie było Visy Electron
    do wyboru. Wybrałem Visa i poszło.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 38. Data: 2005-02-09 15:36:24
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    wojtek wrote:
> [...]
    > a corsicaferries akceptuje tylko visy wypukle i zupelnie nie byli
    > zainteresowani jaki bank electron wydal.

    A w jaki sposób oni sprawdzają, czy karta jest wypukła? ;)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 39. Data: 2005-02-09 15:48:21
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    wojtek napisał(a):
> [...]
    > akceptowany electron. jak jestes takim geniuszem to powiedz skad wziac
    > trzycyfrowa koncowke numeru drukowana na odwrocie wypuklej visy? na

    No popatrz - a na mojej jest. :D

  • 40. Data: 2005-02-09 15:50:23
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    wojtek napisał(a):

    > i ciekawe skad wezmiesz potrzebny w wielu serwisach numer drukowany
    > (trzycyfrowa koncowka) z odwrotnej strony karty? na electronach go nie ma

    Na tych co trzeba jest.
    Nie udawaj eksperta, którym nie jesteś.