  • 1. Data: 2007-02-02 13:39:39
    Temat: Visa Elektron PKO BP i INTELIGO za granicą
    Od: "Darek" <d...@c...interia.pl>

    Witam:-)
    Będąc na Słowacji dwukrotnie jadłem obiad w tej samej restauracji. Pierwszym
    razem zapłaciłem, Elektronem z PKO BP i nie było żadnego problemu, drugim
    razem próbowałem Elektronem z Inteligo. Mimo wielokrotnych prób nie mozna
    było autoryzowac transakcji. Natomiast Elektronem PKO BP poszło od razu.
    Jaka moze być przyczyna? Przecież to ten sam bank. Inteligo swoja kartę
    Elektron reklamuje jako kartę do wszystkiego, nawet do zakupów w internecie.
    Czy ktoś miał może podobne zdarzenie??

    Pzdr
    Darek

  • 2. Data: 2007-02-02 13:48:11
    Temat: Re: Visa Elektron PKO BP i INTELIGO za granicą
    Od: "Marcin " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Darek <d...@c...interia.pl> napisał(a):

> [...]
    > Jaka moze być przyczyna? Przecież to ten sam bank. Inteligo swoja kartę
    > Elektron reklamuje jako kartę do wszystkiego, nawet do zakupów w

    Niby ten sam ale jednak nie :)

    Domyslam się ze VE z PKO autoryzowałeś pinem?

    Bo VEInteligo jest w 99% autoryzowana podpisem i może to było przyczyną?

    Poza tym jak płacisz VEInteligo to zawsze to długo trwa to samo z wypłata z
    bankomatu. I moze upłynął limit cz\asowy?

  • 3. Data: 2007-02-02 13:57:47
    Od: "Darek" <d...@c...interia.pl>

    Użytkownik "Marcin " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Poza tym jak płacisz VEInteligo to zawsze to długo trwa to samo z wypłata
    > bankomatu. I moze upłynął limit cz\asowy?

    VE faktycznie autoryzowałem PIN'em a przy Inteligo wyskakiwał kelnerowi na
    terminalu komunikat "HIBA KOMUNIKACJY" czy jakos tak-)

    Darek

  • 4. Data: 2007-02-02 14:06:38
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Darek wrote:

> [...]
    > razem próbowałem Elektronem z Inteligo. Mimo wielokrotnych prób nie mozna

    Może wcześniej robiłeś zakupy i wyczerpał się limit? Albo skończyła się
    lub zablokowała kasa na koncie? A może masz pecha i trafiłeś na jakąś
    niespodziewaną "przerwę konserwacyjną"? Przeszukaj archiwum grupy z datą
    obiadu, czy aby ktoś nie narzekał że mu nie działa :)

    Jak widać, dobrze mieć ze sobą drugą kartę na wszelki wypadek.

    Karol

  • 5. Data: 2007-02-02 14:10:12
    Od: "Marcin " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > VE faktycznie autoryzowałem PIN'em a przy Inteligo wyskakiwał kelnerowi na
    > terminalu komunikat "HIBA KOMUNIKACJY" czy jakos tak-)
    >
    > Darek

    A poza tym jak uzywasz konta Inteligo to napewno wiesz o czestych
    awariach :P:P:P

    Moze akutrat miałes pecha bo była awaira :)

  • 6. Data: 2007-02-03 14:38:13
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    Marcin wrote:

    > A poza tym jak uzywasz konta Inteligo to napewno wiesz o czestych
    > awariach :P:P:P

    Ja tam uzywam Inteligo od samego poczatku, jak rowniez innych i w
    porównaniu "z tymi innymi" to nie zauwazylem "czestych awarii" Inteligo.

    Problemem moze byc to, ze karty Inteligo obslugiwane sa przez Euronet.
    Nie wiem jak obslugiwany jest PKO BP, ale pewnie obsluguje sie sam albo
    za posrednictwem eCard.

    Zapewne w tym wlasnie tkwi roznica.

    Pozdrawiam
    K.