  • 1. Data: 2006-11-06 15:47:06
    Temat: Visa Euro w KB - chyba jeszcze nikt o tym nie pisał....
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    TPiO, str. 18
    http://tiny.pl/r1sd

    Wygląda na to, że za 1 EUR miesięcznie można mieć 2 wypłaty gotówki
    bezprowizyjne gdziekolwiek. Wypłaty krajowe bez prowizji tylko w KB i
    Cash4You.

    Przemek

  • 2. Data: 2006-11-06 20:14:09
    Temat: Re: Visa Euro w KB - chyba jeszcze nikt o tym nie pisał....
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    trudno pisać skoro na www ani słowa, a toip'a dla sportu nie czytam ;)
    a tak na serio, to ma ktoś jakieś szczegóły? opłaty już znamy, ale jaka to
    karta VISA wypukla czy płaska z logiem VISA? a jeżeli płaska, to MO/IO/TO
    czy tylko 'electronic use only'? ;)

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 3. Data: 2006-11-06 22:16:06
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Marcin Kubiczek napisał:
    > trudno pisać skoro na www ani słowa, a toip'a dla sportu nie czytam ;)
    Dlaczego nie? Ludzie nieraz lubią lubią się ekscytować byle plotką, a to
    jest solidny news ;-)
    Ja też bym nie wiedział, ale dzisiaj słałem przelew i przy okazji
    przeczytałem korespondencję w KB24 (zmiana regulaminu) i stąd wiem.

    > a tak na serio, to ma ktoś jakieś szczegóły? opłaty już znamy, ale jaka to
    > karta VISA wypukla czy płaska z logiem VISA? a jeżeli płaska, to MO/IO/TO
    > czy tylko 'electronic use only'? ;)

    Jak na plaskacza troszku droga :-P

    Przemek