  • 1. Data: 2005-09-26 19:54:11
    Temat: Visa GE Money Bank
    Od: Jarek Dabrowski <j...@g...pl>

    Witam,

    siedze sobie w domku, a tu listonosz przychodzi z karta Visa GE Money
    Bank dla mnie. Jest karta i mala instrukcja jak uzywac, ani umowy, ani
    zapytania czy chce itp. Nic, szok. No tylko ta karta jest :)

    Co ja sobie mam myslec??

    Jarek

  • 2. Data: 2005-09-26 20:08:38
    Temat: Re: Visa GE Money Bank
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jarek Dabrowski napisał(a):

> [...]
    > Bank dla mnie. Jest karta i mala instrukcja jak uzywac, ani umowy, ani
    > zapytania czy chce itp. Nic, szok. No tylko ta karta jest :)

    Brać :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-09-26 20:20:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jarek Dabrowski wrote:
> [...]
    > Bank dla mnie. Jest karta i mala instrukcja jak uzywac, ani umowy, ani
    > zapytania czy chce itp. Nic, szok. No tylko ta karta jest :)

    z ostatnią umową kredytową nie postawiłeś jednego podpisu za dużo?
    Sprawdź dokładnie co podpisywałeś, żebys potem nie płakał.

  • 4. Data: 2005-09-26 20:49:38
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 26 Sep 2005 21:54:11 +0200, Jarek Dabrowski
    <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Bank dla mnie. Jest karta i mala instrukcja jak uzywac, ani umowy, ani
    >zapytania czy chce itp. Nic, szok. No tylko ta karta jest :)

    jesli przy kredycie niechcacy nie podpisales umowy o karte, to
    faktycznie dziwne. dziwne - bo ja tez mam tam kredyt a karty poki co
    nie dali :)))

    PG

  • 5. Data: 2005-09-28 13:00:54
    Od: Jarek Dabrowski <j...@g...pl>

    witek napisał(a):

    > z ostatnią umową kredytową nie postawiłeś jednego podpisu za dużo?
    > Sprawdź dokładnie co podpisywałeś, żebys potem nie płakał.

    A jednak mea culpa. Nie zaznaczylem krzyzykiem ze nie chce karty, wiec
    ja dostalem....

    Jarek