  • 21. Data: 2007-11-13 21:54:19
    Temat: Re: Visa Gold
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > Ja dostalem gratis. Jak pamietam Mille mialo nieustajaca promocje na
    > pierwszy rok gratis. Moze cos sie zmienilo...

    No wlasnie ZTCP to Amex byl z tej promocji wylaczony. Mi gratis to dali
    tylko porcje nerwow przy zmiane ichniejszej VISY na ichniejszy MC ale o
    tym juz pisalem kiedys tam :)

    A tak poza tym to wreszcie mam jakas trwala karte (Mille), ktora po 3
    miesiacach nadal wyglada przyzwoicie (rozwalila mnie karta ING, ktora po
    JEDNYM przeciagnieciu juz byla porysowana, a za chwile z cyferek i
    literek zaczal znikac srebrny nadruk).

    Zastrzezonej karty Multi faktycznie nie widac. O ile oczywiscie zostala
    ona zastrzezona, bo przeciez kto to wie...

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2007-11-13 22:00:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 22:35, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Ja tam zmierzam do
    > 1/ Amex - Millennium
    > 2/ Diners Club - DC
    > 3/ VISA - Citi

    Sadze, ze najwieksze dopasowywanie kart (ilosciowo i na laczny obrot
    kwotowy na danym typie karty) zaczyna sie teraz w masowych produktach
    partnerskich roznych sieci handlowych.
    Jesli ktos kupuje z (glownie z logistycznych przyczyn, byc moze dla
    ulubionych produktow) w jakiejs sieci, to oferta kart moze byc dla
    niego bardzo atrakcyjna.

    Poniewaz mam taki musik, ze jak widze jakas KK to zaczynam medzic o
    TOiP i zadawac pytania, widze jak karty sieciowe sie uatrakcyjniaja.

    Przykladowo KK Carreffour Visa
    - 18 zl wydanie (platne chyba dopiero od wznowien)
    - ubezpieczenia mozna wylaczyc (haczyk - wylacznie przy podpisywaniu
    umowy)
    - do 20-u bodajze nieoprocentowanych rat na zakupy przy zalozeniu
    karty. Pozniej na raty 0% mozna kupowac dalej, ale wylacznie artykuly
    z gazetki reklamowej.
    - staly rabat 1,5% na zakupy w Carrffour, przy placeniu karta
    naturalnie.

    W necie sie nie zaplaci, natomiast jako KK do innych sklepow -
    normalna KK.

    Wystawca chyba Lukas

    Kowalski robiac rodzinne zakupy glownie w tej sieci, na spokojnie 6000
    zl rocznie, zaoszczedza 90 zl na rabacie, zakladajac, ze splaca w GP.
    To, ze wypelnia koszyk rowniez drozszymi niz gdzie indziej produktami,
    robiac calosc zakupow w jednej sieci, rekompensujac z nawiazka 1,5%
    rabat wystawcy, umknie jego uwadze.

    Jest to juz magnes.
    jesli podobny program rabatowy uruchomi jeszcze jego ulubiona siec
    stacji benzynowych, to skompletuje dwie takie KK pod swoje glowne
    potrzeby bytowe.

  • 23. Data: 2007-11-13 22:42:26
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 13 Nov 2007 22:54:19 +0100, Mithos wrote:

    > No wlasnie ZTCP to Amex byl z tej promocji wylaczony. Mi gratis to dali
    > tylko porcje nerwow przy zmiane ichniejszej VISY na ichniejszy MC ale o
    > tym juz pisalem kiedys tam :)

    Na początku tego roku zielonego Amexa z Mille dostałem za darmo na
    podstawie trzech wyciągów z innej karty.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 24. Data: 2007-11-14 10:28:10
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Widocznie pomylilem cie z kims innym, ktory poszukiwal KK z jak
    > najwiekszym limitem ze wzgledu na mozliwosc szybkiego skorzystania z
    > krotkiego kredytu gotowkowego, bez wzgledu na oprocentowanie,
    > przewyzszajace zwykle linie debetowe.
    > A moze nie pomylilem?

    Prawdopodobnie ze mną pomyliłeś. Jak pisalem linie debetowe w moim przypadku
    nie wchodza w rachubę. Kto mi da linię debetową na 200k, a do tylu juz
    prawie dobiłem na kartach? :-)

    marekz

  • 25. Data: 2007-11-14 13:53:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lis, 11:28, "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:

    > Prawdopodobnie ze mną pomyliłeś. Jak pisalem linie debetowe w moim przypadku
    > nie wchodza w rachubę. Kto mi da linię debetową na 200k, a do tylu juz
    > prawie dobiłem na kartach? :-)

    czy ja wiem - jesli po jakims czasie korzystania z kredytow
    gotowkowych kartowych i sumienengo ich splacania, co udokumentujesz i
    wyciagami i bedzie widoczne w BIK, zglosisz sie do jakiegos
    elastycznego banku - najlepiej do centrali, to mozesz dostac juz
    normalniejsze warunki kredytowe na podstawie historii.
    Natomiast ktory bank - to juz nie wiem.

  • 26. Data: 2007-11-14 14:14:09
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

[...]

    Moje pytanie miało raczej charakter retoryczny, bowiem twierdzę, że nie ma
    takiego banku. Możliwe, że na etapie rozmawiania z centralą dałoby się coś
    takiego załatwić, ale to juz by było strzelanie z armaty do muchy. Procedurę
    standardową przerobiłem ostatnio na przykładzie Getinu. Pomimo jak mi się
    wydaje rewelacyjnej historii BIK'owskiej oraz wysokich obrotów na kartach,
    przy próbie przeniesienia karty odmowa. Naturalnie bank nie podaje powodu,
    ale mnie się udało dowiedzieć: Powód: brak zdolności kredytowej.
    Spektakularne jest to, że w tym samym momencie inny bank wydał mi kartę z
    limitem 2-krotnie wyższym niż ten wnioskowany w Getinie, pomimo że zapytanie
    do BIK skierował później niż Getin.

    Choć wiesz co, w sumie to ten pomysł z centralą mi się podoba, choćby jako
    zabawa i test. Masz jakis pomysł, do którego elastycznego banku by uderzyć?
    :-) Przy czym pewną komplikacją jest to, że banki usiłują wciskać te swoje
    personal bankingi, jak tylko chcesz cokolwiek poza standardowymi
    procedurami, co nie jest mi do niczego potrzebne. Ja chchiałbym po prostu
    dużą linie na podstawie dotychczasowej historii, bez tych pierdół. Z drugiej
    strony kwota jest na tyle niska, że nie sądzę aby udało się z tym przebić do
    jakichś osób z rzeczywistą zdolnością decyzyjną w centrali jakiegokolwiek
    banku.

    marekz

  • 27. Data: 2007-11-14 14:21:09
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

[...]

    standardową przerobiłem ostatnio na przykładzie Getinu, który chyba
    potencjalnie można by uznać za bank elastyczny. Nie mamy chyba bowiem tutaj
    na mysli takich banków jak BZWBK albo Multibank czy nawet ING, czyli
    sztandarowych przykładów, gdzie podstawa to procedury. Pomimo jak mi się
    wydaje rewelacyjnej historii BIK'owskiej oraz wysokich obrotów na kartach,
    przy próbie przeniesienia karty odmowa. Naturalnie bank nie podaje powodu,
    ale mnie się udało dowiedzieć: Powód: brak zdolności kredytowej. A jeżeli
    taki powód, to przy linii kredytowej zapewne byłoby to samo. Spektakularne
[...]

    zabawa i test. Masz Ty albo może ktoś inny ma jakis pomysł, do którego
[...]
    chchiałbym po prostu względnie dużą linię na podstawie dotychczasowej

  • 28. Data: 2007-11-14 16:33:53
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > miesiacach nadal wyglada przyzwoicie (rozwalila mnie karta ING, ktora po
    > JEDNYM przeciagnieciu juz byla porysowana, a za chwile z cyferek i

    Diners jest nie do zdarcia. Na pasku magnetycznym ma zrobiony hologram, który
    trochę się rysuje po dłuższym czasie, ale reszta jest wykonana fantastycznie.

    Filip

  • 29. Data: 2007-11-14 16:41:30
    Temat: Re: [Multibank]Visa Gold
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Celem wyjasnienia : dzis dostalem info z oddzialu. Karta Gold nie jest
    produkowana od miesiaca (problemy z materialami). Produkcja ma ruszyc w
    tym tygodniu i na poczatku nastepnego ma ruszyc wysylka kart. To sobie
    poczekamy...

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2007-11-14 16:43:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    > elastycznego banku - najlepiej do centrali, to mozesz dostac juz
    > normalniejsze warunki kredytowe na podstawie historii.

    Ja jestem odmiennego zdania :) Aktualnie na KK mam juz gdzies lacznie z
    50k limitu (jak dostane karte z Multi to juz bedzie ponad 60k). Gdybym
    zamknal te wszystkie karty i chcial jedna z sumarycznym limitem to mysle
    ze nie ma najmniejszej szansy abym ja dostal. Wydaje mi sie ze nawet nie
    dostalbym na jednej karcie polowy tego limitu jaki mam na tych z
    mniejszym limitem.

    --
    Mithos