  • 1. Data: 2007-07-02 16:22:30
    Temat: Visa Gold Lukas Banku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Witam,
    zachęcony cechami nowości Lukasa wyrobiłem sobie ową Visę, głównie w
    celu opłacania rachunków tą kartą.
    Po otrzymaniu karty udałem się do oddziału banku w celu zdefiniowania
    rachunków. Tu zostałem zmyty stwierdzeniem obsługi, że nie muszę ich
    definiować, skoro mam je zdefiniowane już dla ekonta. Oczywiście błąd.
    Rachunki zdefiniowałem podczas kolejnej wizyty w oddziale.
    Szczęśliwy wreszcie zobaczyłem wszystkie przelewy zdefiniowane w
    systemie transakcyjnym i zasiadłem do zlecania płatności. Tu
    ciekawostka, można zlecić przelew z datą przyszłą. Żeby tak nie było
    już sielankowo, trzeba za każdym razem wpisać tytuł przelewu, czyli
    ciąg cyferek i literek za czynsz, numery klienta, abonenta i takie
    tam.
    Następnego dnia sprawdzam, a tu niespodzianka, od przelewów zostały
    naliczone opłaty za przelew gotówkowy. W te pędy dzwonię na
    LukasLinię. Tam dowiaduję się, że w oddziale źle mi wprowadzono dane,
    zamiast w opcji "Twoje Rachunki" wprowadzono mi te przelewy jako
    gotówkowe. Oczywiście reklamację przyjęto i opłaty za przelewy mają mi
    zwrócić, ale jak reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie.
    Natychmiast przelałem kasę na rachunek karty, bo jak przelewy były
    potraktowane jako przelew gotówkowy, to i odsetki idą od razu.
    Udałem się do odziału jeszcze raz z prośbą o wprowadzenie tych danych
    ale w opcji Twoje rachunki. W odziale konsternacja, wprowadzono mi te
    dane wcześniej, tak jak mieli w instrukcji, takiej opcji specjalnej
    nie ma. Do kart "przelewy masowe" bo tak nazwano tą opcję w oddziale,
    wprowadzano też innym klientom, ale jak mi powiedziano, nie jestem
    pierwszym, który ma z tym problemy. Dowiedziałem się przy okazji, że
    ci, którzy zamówili karty ze zdjęciem, długo ich nie dostaną, bo jest
    jakiś problem :)
    Generalnie, produkt fajny, Lukas się postarał naprawdę, ale taki
    obciach na starcie.
    Najgorsze to, że na infolinii każdy pracownik mówi co innego, a w
    oddziałach ten produkt jest ledwo znany. O ja naiwny, myślałem, że jak
    się wprowadza taką nowość w świetle reklam telewizyjnych to i
    szkolenia pracowników też są gruntowne.

  • 2. Data: 2007-07-02 17:31:03
    Temat: Re: Visa Gold Lukas Banku
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    k...@g...pl <k...@g...pl> napisał(a):

    Ale widac z kim konkuruje Lukas ta karta.
    Sadze, ze po wdrozeniu nowego systemu, "Moje rachunki" pojawia sie i w innych ich
    kartach.
    Rowniez zdjecie na karcie - wyrazne skopiowanie 2-ch elementow naraz, oraz
    przebicie o 2 dni dluzszym okresem rozliczeniowym.

    A BPH spi....

  • 3. Data: 2007-07-02 17:55:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@g...pl napisał(a):
    > Generalnie, produkt fajny, Lukas się postarał naprawdę, ale taki
    > obciach na starcie.

    Czy ja dobrze widze, ze nie da sie dostac tej karty na podstawie
    przeniesienia karty z innego banku ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-07-02 21:28:44
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    k...@g...pl pisze:
> [...]
    czyli
    > ciąg cyferek i literek za czynsz, numery klienta, abonenta i takie

    Ja tego od dawna nie wpisuje, bo teraz wszędzie są praktycznie subkonta
    dla poszczególnych abonentów.

> [...]
    > oddziałach ten produkt jest ledwo znany. O ja naiwny, myślałem, że jak
    > się wprowadza taką nowość w świetle reklam telewizyjnych to i

    Tak jest praktycznie w każdym banku i przy każdym wprowadzaniu nowego
    produktu/usługi - to już chyba się robi taki "polski bankowy standard" ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski