  • 1. Data: 2007-05-28 06:16:14
    Temat: Visa Gold bez zaswiadczenia o zarobkach :)
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    10 lat temu zalozylem sobie karte Citi wychodzac z zalozenia ze bedzie
    fajna do placenia. A ze jestem leniwym to w promocji zalozylem sobie bez
    zaswiadczen z gigantycznym limitem 1500zl. Jak wiecie citi ma
    mentalnosc zwiekszania limitu niezaleznie od potrzeb ale teraz to mnie
    zastrzelili. Proponuja zamiane na Golda w cenie oplat za Silver i dalej
    nie chca wiedziec czy wogole pracuje. Ot ciekawostka.

    Nie wydaje mis ie abym specjalnie generowal jakis gigantyczny ruch
    owszem kilka lat temu zdazaly sie zadluzenia na 2-3kzl ale obecnie to
    raczej do 500zl miesiecznie. Wiec taks ie zastnawiam co nimi kierowalo.
    DOmyslal sie ze skoro silvery sa bezplatne to wlasny biznes ale w takim
    razie te goldy sie strasznie zdewaluowaly.

  • 2. Data: 2007-05-28 08:24:46
    Temat: Re: Visa Gold bez zaswiadczenia o zarobkach :)
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    > DOmyslal sie ze skoro silvery sa bezplatne to wlasny biznes ale w takim
    > razie te goldy sie strasznie zdewaluowaly.

    Gdzieś ostatnio czytałem, że Citi i kilka innych banków, które jeszcze
    kilka lat temu "dzieliły i rządziły" na rynku kk, dzisiaj muszą się
    nieźle namęczyć, żeby chociaż plecy czołówki zobaczyć. Mój kolega np
    wziął Visę z Citi z jakimś małym limitem 2k (aktualnie już ma chyba 6k
    po kilku latach) i chciał niedawno ją zamienić na MC to nie dosyć, że mu
    podnieśli limit na tej Visie to jeszcze dostał MC i Visę za darmo bez
    najmniejszego problemu - no to wziął. Oczywiście żadnych zaświadczeń i
    zbędnych pytań.