  • 1. Data: 2008-11-17 18:24:03
    Temat: Visa Platinum mBank
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    I jak to jest z tą kartą ? Wydają czy nie ?

    Dzisiaj otrzymałem swojego czarnego Aquariusa ale aktywować będę go mógł
    dopiero w piątek. W sumie poszło szybko aczkolwiek nie bez problemów...

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-11-17 18:41:55
    Temat: Re: Visa Platinum mBank
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    >I jak to jest z tą kartą ? Wydają czy nie ?

    Ze sprawdzonego źródła wiem, że w Mbanku się posiepszyli i agenci bankowi
    dostają druki do konwersji dopiero po miesiącu czasu... Więc podanie możesz
    złożyć, ale kartę otrzymasz pewnie w styczniu... cóż Polska.

    Pozdrawiam
    Chandler