  • 31. Data: 2009-09-26 15:53:31
    Temat: Re: Visa czy MasterCard
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Wrz, 17:41, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > A więc wniosek z tego taki, że zaangażowanie MC w piłkę i organizacja ME w
    > PL nie ma nic wspólnego z tym, że w UM w Warszafce można płacić tylko
    > kartami MC.

    O ile pamiętam z ostatniej wizyty, w Urzędzie Dzielnicowym Warszawa
    Mokotów można było płacić dowolna kartą. Oczywiście z prowizją..;-)

  • 32. Data: 2009-09-26 17:02:54
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    p.googlegroups.com

    > Oczywiście z prowizją..;-)

    Ja się powtórzę, ale to jest silniejsze ode mnie - Warszafka :]

  • 33. Data: 2009-09-26 20:08:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 26 Sep 2009 17:41:48 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > A więc wniosek z tego taki, że zaangażowanie MC w piłkę i organizacja ME
    > w PL nie ma nic wspólnego z tym, że w UM w Warszafce można płacić tylko
    > kartami MC.

    Rano jeszcze pisałeś tylko o nalepce, teraz już jesteś pewien, że można
    tylko Mastekardem?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 34. Data: 2009-09-26 20:40:18
    Od: " " <j...@g...pl>

    Na warszafskim Targówku jest to samo. Cytat ze strony:
    Informujemy, że od 1 marca 2008 roku istnieje możliwość dokonania płatności
    przy użyciu karty płatniczej. Wysokość prowizji pobieranej przy realizacji
    transakcji wynosi 1,79 % od kwoty płatności. Prowizję pobiera Agent
    rozliczeniowy tj. Bank PKO S.A. W terminalu będą akceptowane następujące karty
    płatnicze: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. Terminal drukuje
    potwierdzenie transakcji, na którym będą wyszczególnione: wartość transakcji,
    opłata prowizyjna, kwota łączna obciążenia rachunku Płacącego. Płatność kartą
    nie dotyczy podatków i opłat skarbowych. Prosimy o uprzednie zgłoszenie
    płatności kartą kasjerce przyjmującej wpłatę.

  • 35. Data: 2009-09-26 20:53:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.09.26.20.08.53@legeartis.org.pl

    > Rano jeszcze pisałeś tylko o nalepce, teraz już jesteś pewien, że można
    > tylko Mastekardem?

    Rano byłem po robocie, zmęczony, zmięty, popijałem paskudną kawę, zlecałem
    przelewy, pisałem na grupę, rozmawiałem jednocześnie przy skype i komorę
    itp. i ogólnie wyszedł z tego taki cyrk jaki mogłeś zobaczyć :) WYBACZ!

  • 36. Data: 2009-09-27 02:33:14
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Wrz, 19:02, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Ja się powtórzę, ale to jest silniejsze ode mnie - Warszafka :]

    Co masz do mojego Miasta, hę..?

  • 37. Data: 2009-09-27 06:17:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    i.googlegroups.com

    > Co masz do mojego Miasta, hę..?

    Raczej do ludzi, którzy nim zarządzają... ale to nie tyczy się tylko
    stolicy.

  • 38. Data: 2009-09-27 10:10:09
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Wrz, 08:17, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Raczej do ludzi, którzy nim zarządzają... ale to nie tyczy się tylko
    > stolicy.

    Zarządzją ? Dobre sobie...;-)

  • 39. Data: 2009-09-27 10:46:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    a.googlegroups.com

    > Zarządzją ? Dobre sobie...;-)

    "zarządzają" - teraz jesteś zadowolony? :)

  • 40. Data: 2009-09-27 12:08:13
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Wrz, 12:46, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > "zarządzają" - teraz jesteś zadowolony? :)

    To ja napisałem z błędem..;-) ! A urzędole, fakt, wszędzie takie
    same ! A w Warszawie najgorsze, bo przyjechali tu "karierę robić" -
    autentyk zasłyszany od urzędasa urzędu Mokotów, który przeflancował
    sie tu z Wałbrzycha i skarżył sie, że zarabia połowę tego niż tam, w
    pracy "na państwówce", którą załatwił mu wujo ..;-)