  • 1. Data: 2002-08-07 08:08:20
    Temat: Visa details
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@b...gnet.pl>

    Zamowilismy przez internet nocleg w Austrtii. Pani powiedziala, ze
    zarezerwuje nam miejsce w hotelu, ale poprosila o "Your Visa Card details".
    Co dokladnie trzeba podac i na ile obdarzamy te pania zaufaniem?

    Pozdrawiam
    Albert

  • 2. Data: 2002-08-07 08:33:59
    Temat: Re: Visa details
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Albert Litwiniuk" <a...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    details".
    > Co dokladnie trzeba podac i na ile obdarzamy te pania zaufaniem?

    Card number
    4402 1001 7016 0005
    Expiry date
    04/03
    Cardholder name
    Ewa Kolakowska

    Zaufanie 0. Dlatego nie nalezy podawac CVV2 ani PIN-u ;)

    Maciej

  • 3. Data: 2002-08-07 08:35:50
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    details".
    > Co dokladnie trzeba podac i na ile obdarzamy te pania zaufaniem?

    Imię i nazwisko posiadacza, numer i data ważnosci karty
    No i trzeba zaufać, najlepiej jak ktoś znajomy poleca "panią"

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-08-07 14:51:07
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:aiqm28$126$1@news.tpi.pl...
    > Card number
    > 4402 1001 7016 0005
    > Expiry date
    > 04/03
    > Cardholder name
    > Ewa Kolakowska
    >
    > Zaufanie 0. Dlatego nie nalezy podawac CVV2 ani PIN-u ;)

    Hehe. A mi pan w hoteliku w Pradze spisał dodatkowo numer CVV2 z tyłu karty
    :-))) Machnąłem na to ręką - w końcu byłem na urlopie ;-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-08-07 14:52:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > details".
    > >

    > Card number
    > 4402 1001 7016 0005
    > Expiry date
    > 04/03
    > Cardholder name
    > Ewa Kolakowska
    >
    > Zaufanie 0. Dlatego nie nalezy podawac CVV2 ani PIN-u ;)

    Z tym ze lepiej podac dane takiej karty, ktora CVV2 posiada :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator