  • 1. Data: 2010-03-26 08:22:29
    Temat: [Multi] Visa n - TOiP
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Jak można zinterpretować zapis w
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/874/1590122/taryfa_prowizji_i_oplat_1590122.pd
    (strona 56, punkt f)?
    1. karta jest wydana za darmo, a opłata roczna jest pobierana od
    drugiego roku (o ile nie są spelnione jakieś warunki).
    2. W momencie wydania karty są pobierane 2 opłaty: za wydanie + opłata roczna.

    KJ

    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats

  • 2. Data: 2010-03-26 08:58:36
    Temat: Re: [Multi] Visa n - TOiP
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > drugiego roku (o ile nie są spelnione jakieś warunki).
    > 2. W momencie wydania karty są pobierane 2 opłaty: za wydanie + opłata

    1.

  • 3. Data: 2010-03-26 13:19:16
    Temat: Re: Visa n - TOiP
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 26 Mar, 09:58, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    naryPL/874/1590122...

    > 1.

    Z tym, że są błędy w systemie Multi. Mnie i jeszcze kilku osobom
    pobrali opłatę za wydanie karty, którą zwrócili w trybie
    reklamacyjnym.
    Do tego jest jakiś techniczny problem, czy niedogaworka ogólnie z
    enką. Dużo ludzi nie ma zwracanych 10% za abonament.

  • 4. Data: 2010-03-26 13:40:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "k...@g...pl" <k...@g...pl> writes:

    naryPL/874/1590122...

    > Z tym, że są błędy w systemie Multi. Mnie i jeszcze kilku osobom

    No właśnie też tak podejrzewam.
    Bo złożyłem wniosek, zaproszono mnie do podpisania umowy[1]
    A tam na umowie 70 PLN, powiedziałem, że w takim razie przyjdę "jutro",
    jak sobie to wyjaśnią.

    > pobrali opłatę za wydanie karty, którą zwrócili w trybie
    > reklamacyjnym.
    O. Prawdę mówiąc, myślałem, że nie pobiorą "ale gdyby pobrali to nie mam
    się na co powołać".

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 5. Data: 2010-03-26 13:58:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    3g2000yqt.googlegroups.com...

> [...]
    > Do tego jest jakiś techniczny problem, czy niedogaworka ogólnie z
    > enką. Dużo ludzi nie ma zwracanych 10% za abonament.

    Szczerze mówiąc nie sądzę aby były to błędy.

    Wnioskując na podstawie sposobu obsługi moich ewidentnych reklamacji także
    związanych z prowizjami i opłatami raczej postawiłbym na to, że jest to
    celowe postępowanie Multibanku sprowadzające się do prób wyłudzania
    nienależnych opłat od klientów na zasadzie, że ci nie złożą reklamacji albo
    wymiękną w trakcie procedury reklamacyjnej (moja najstarsza reklamacja ma
    już około 170 dni i nadal nie potrafią jej rozpatrzyć w żadną stronę).

    W zasadzie to Multibank dorównuje już w niektórych aspektach do Sygma Banku
    i podobnych.

  • 6. Data: 2010-03-26 13:58:53
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 26 Mar, 14:40, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

> [...]
    > yo-yo, n.:
    >         Something that is occasionally up but normally down.
    >                 (see also Computer).- Ukryj cytowany tekst -

    Zapis marketingowy "karta wydawana bezpłatnie". W systemie miałem
    pobraną opłatę za "wydanie karty".
    Infolinia nie miała wątpliwości, że opłata została pobrana
    niesłusznie.
    Chyba niedługo zlikwidują tą kartę, bo się od początku enka nie
    dogadywała z Multi co do karty. Wprowadzono ją na prędce, bo na
    konferencji enki prezio się pospieszył i obiecał wydanie karty w
    październiku. Owszem, karta była niby dostępna od 29 października,
    ale dopiero wnioski na wydanie kart były gotowe w połowie listopada.
    Przykład produktu przygotowywanego na wariackich papierach.
    Na 4 opłaty abonamentu za pomocą karty, zwrot dostałem tylko raz za
    pierwszy miesiąc z opóźnieniem prawie miesięcznym.
    Szkoda sobie zawracać głowę tym produktem, bo więcej z tej karty
    kłopotu i zachodu niż pożytku.

  • 7. Data: 2010-03-26 15:00:34
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

[...]

    Dokładnie - przed chwilą złożyłem reklamację...
    Ciekawe jak to będzie z tym zwolnieniem z opłaty rocznej.
    Obrotów raczej nie "wykręcę" - karta dodatkowa, a pierwszy okres
    rozliczeniowy miałem niepełny i nie zapłaciłem faktury.

  • 8. Data: 2010-03-26 19:18:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-26, k...@g...pl <k...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Z tym, że są błędy w systemie Multi. Mnie i jeszcze kilku osobom
    > pobrali opłatę za wydanie karty, którą zwrócili w trybie
    > reklamacyjnym.

    Potwierdzam. Przy czym, ze zwrotem w tym trybie to się nie spieszą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2010-04-13 08:37:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

> [...]
    > drugiego roku (o ile nie są spelnione jakieś warunki).
    > 2. W momencie wydania karty są pobierane 2 opłaty: za wydanie + opłata roczna.

    Finał:
    Parę dni później podpisałem umowę bez owych 70 PLN.
    Oczywiście pierwszą operacją po aktywowwaniu karty jest opłata za
    wydanie :|
    KJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!