  • 1. Data: 2008-05-03 10:18:29
    Temat: VisaCarrefour - mniejszy rabat.
    Od: "Mikel" <m...@p...pl>

    Witam.
    Karta kredytowa VisaCarrefour.
    Carrefour ogłasza, że daje 1,5 % rabatu przy płaceniu taką kartą.
    Jest to nieprawda. Mnie dali ok. 1,35 %. Dwa razy kupowałem
    benzynę, za każdym razem płacąc powyżej 100,- PLN.

  • 2. Data: 2008-05-03 11:27:20
    Temat: Re: VisaCarrefour - mniejszy rabat.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Maj, 12:18, "Mikel" <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Jest to nieprawda. Mnie dali ok. 1,35 %. Dwa razy kupowałem
    > benzynę, za każdym razem płacąc powyżej 100,- PLN.

    Podaj konkretne kwoty

    No i jesli masz racje - reklamuj u wystawcy.

  • 3. Data: 2008-05-03 11:47:15
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > Podaj konkretne kwoty
    >
    > No i jesli masz racje - reklamuj u wystawcy.

    Raczej u sprzedawcy?

    k.

  • 4. Data: 2008-05-03 12:04:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Maj, 13:47, "kashmiri" <k...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:e1a92400-fe78-4e51-834f-8edd1281da3c@
    m36g2000hse.googlegroups.com...

    > Raczej u sprzedawcy?
    >
    > k.

    Sadze, ze rabaty sa z automatu naliczane przez Carrefour i punkt
    sprzedazy (stacja) nie ma na nie wplywu, ale masz racje, ze pierwsze
    pytanie powinno jednak pasc w punkcie sprzedazy.

    Moze przy paliwie zrobili kant, liczac rabat od ceny bez akcyzy?

  • 5. Data: 2008-05-03 19:29:42

    On 3 Maj, 13:47, "kashmiri" <k...@i...pl> wrote:
> [...]

    Raczej u wystawcy, bo to Lukas udziela rabatu. Podobnie jest przy
    karcie MC Tesco.

  • 6. Data: 2008-05-03 20:10:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:fvhj65$k1a$1@news.interia.pl...

    > Raczej u sprzedawcy?

    Nie, u wystawcy. To z wystawcą ma przecież umowę, a nie ze sprzedawcą.