  • 21. Data: 2009-12-31 13:39:16
    Temat: Re: Volkswagen Bank e-direct czy Deutsche Bank dbNET
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 14:30:34 +0100, Mithos napisał(a):

    > Natomiast
    > dodatkowego nie chcę jakoś otwierać (jeśli już to skłaniam się do VW).

    A tego to nie łapię - czemu VW a nie dbnet?

    Xenocide

  • 22. Data: 2009-12-31 13:45:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > A tego to nie łapię - czemu VW a nie dbnet?

    Audi to moje ulubione samochody ? :)

    Oni od zawsze byli darmowi i pewnie to się nie zmieni. A dbnet to dla
    mnie nowość i nie mam ochoty się do nich przekonywać, bo i po co skoro
    VW wpisuje się w moją potrzebę idealnie ? (bank rezerwowy)

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2009-12-31 15:09:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 13:04:19 +0000, xbartx napisał(a):

    > No wiadomo.

    Też się uśmiechnąłem ;-)

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 24. Data: 2010-01-01 15:07:34
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 31 Dec 2009 14:45:34 +0100, Mithos wrote:

    > Oni od zawsze byli darmowi i pewnie to się nie zmieni.

    Nie, najpierw byli darmowi, później w maju 2005 wprowadzili opłatę 5 PLN za
    konto i chyba dopiero w 2009 ją znieśli.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 25. Data: 2010-03-21 21:07:56
    Od: "jerry135" <jerzyoldak@WYTNIJ_TOgmail.com>

    VWBank BYŁ najlepszy. Uwaga potencjalni klienci! Od 15.04 VWBank zmienia TOiP i np
    Plus Konto (rachunek oszczędnościowy) będzie obciążone dużymi opłatami za przelewy
    (nawet przelewy wewnętrzne :-/ ). Tego bezczelnie nie podają jeszcze na stronie,
    pewnie chcą nałapać trochę jeleni na stare, atrakcyjniejsze warunki.