  • 1. Data: 2010-12-07 19:35:42
    Temat: Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

    bo podobno bankowosc elektroniczna u nich to porazka?

  • 2. Data: 2010-12-07 19:42:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-07 20:35, fReLuZ pisze:
    > Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?

    A to jakis rarytas te darmowe przelewy? Raczej malo kuszace.

  • 3. Data: 2010-12-07 19:43:23
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2010-12-07 20:42, neoniusz pisze:

    > A to jakis rarytas te darmowe przelewy? Raczej malo kuszace.

    Z tego co widze sa tylko w VW Bank lub Toyota bank... w innych nie ma

    (mowie o dzialalnosci gosp.)

  • 4. Data: 2010-12-07 19:47:14
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-07 20:43, fReLuZ pisze:
    > (mowie o dzialalnosci gosp.)

    Aha, o tym nie wspomniales. O ofercie dla DG nie mam pojecia.

  • 5. Data: 2010-12-07 19:55:36
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >bo podobno bankowosc elektroniczna u nich to porazka?

    Porażka? Absolutnie nie. Korzystałem kilka lat jako bank #1, aż do
    wprowadzenia opłat za przelewy z Plus konta i zżarciu karty przez bankomat.
    A w czym taki mBank jest lepszy? Np. po założeniu każdej lokaty promocyjnej
    na 4% musisz się wylogować, nie ma opcji powrotu do systemu transakcyjnego.

  • 6. Data: 2010-12-07 21:42:56
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent mx nadaje:
    > w czym taki mBank jest lepszy? Np. po założeniu każdej
    > lokaty promocyjnej na 4% musisz się wylogować, nie ma opcji powrotu
    > do systemu transakcyjnego.

    mBank jest super. Dostajesz jasny komunikat - "Weź się jeszcze raz
    dobrze zastanów co robisz". Otrzeźwiejesz, pomyślisz chwilę i założysz
    bez promocji na 5%.

  • 7. Data: 2010-12-08 14:06:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <idm2a7$7ic$1@inews.gazeta.pl>, fReLuZ <f...@i...com.pl>
    wrote:

    > Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?
    >

    > bo podobno bankowosc elektroniczna u nich to porazka?

    Nie wiem skad te opinie.
    Mam u nich rachunki od 5 czy 10 lat i jestem zadowolony.

    TA

  • 8. Data: 2010-12-08 14:10:34
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <idm2ok$a0e$1@inews.gazeta.pl>, fReLuZ <f...@i...com.pl>
    wrote:

    > Z tego co widze sa tylko w VW Bank lub Toyota bank... w innych nie ma
    >
    > (mowie o dzialalnosci gosp.)

    A, jesli chodzi o DG, to zaloz sobie najpierw konto e-direct.
    Wtedy bedziesz mial darmowy token.

    TA

  • 9. Data: 2010-12-08 21:26:36
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "JanKo" wrote in message news:idm9p3$762$1@inews.gazeta.pl...
    >mBank jest super. Dostajesz jasny komunikat - "Weź się jeszcze raz dobrze
    >zastanów co robisz". Otrzeźwiejesz, pomyślisz chwilę i założysz bez
    >promocji na 5%.

    Trafnie to ująłeś, ale za 1049.38 wychodzi codziennie 12 groszy, a to 4% z
    ogonem. Lepiej niż o/n w Aliorze, tam dopiero na 180 dni jest 5%. I łatwo
    wycofać jak kasa potrzebna.

  • 10. Data: 2010-12-15 11:49:53
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Volkswagen Bank - kusi mnie darmowymi przelewani... - co sadzicie?
    >
    > bo podobno bankowosc elektroniczna u nich to porazka?

    Nie jest tak najgorzej, choć ichni interfejs uznałbym za dość egzotyczny
    - milion opcji przydamisiowych na każdym ekranie.
    --
    Grzexs