  • 1. Data: 2004-11-10 07:15:25
    Temat: Vw zbankrutuje?
    Od: "Marko" <m...@p...onet.pl>

    Jak wiadomo 40% akcji Vw posiada Kulczyk , więc trzymanie tam pieniędzy w
    tej chwili jest wyjątkowo ryzykowne(to juz lepiej na giełdzie grać) :((
    Lokata konczy mi się 21 zastanawiam się czy ją zrywać czy też poczekać.
    Myślicie ze Vw przeżyje do 21?

    Marko

  • 2. Data: 2004-11-10 07:22:10
    Temat: Re: Vw zbankrutuje?
    Od: a...@i...pl

> [...]
    > tej chwili jest wyjątkowo ryzykowne(to juz lepiej na giełdzie grać) :((
    > Lokata konczy mi się 21 zastanawiam się czy ją zrywać czy też poczekać.

    kolega widzę chyba już rozpoczął świętowanie długiego weekendu..... :)

  • 3. Data: 2004-11-10 07:23:13
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marko" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tej chwili jest wyjątkowo ryzykowne(to juz lepiej na giełdzie grać) :((
    > Lokata konczy mi się 21 zastanawiam się czy ją zrywać czy też poczekać.

    Samochody VW, Skoda i Seat dobrze się sprzedają, a ludkowie biorą kredyty -
    bank na pewno się nie zwinie :)

  • 4. Data: 2004-11-10 08:41:08
    Od: "artur" <a...@w...pl>

    > Myślicie ze Vw przeżyje do 21?

    :) :)
    dawno sie tak nie usmialem :)

  • 5. Data: 2004-11-10 09:01:59
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 10 Nov 2004 08:15:25 +0100, Marko naskrobał(a):

> [...]
    > tej chwili jest wyjątkowo ryzykowne(to juz lepiej na giełdzie grać) :((
    > Lokata konczy mi się 21 zastanawiam się czy ją zrywać czy też poczekać.

    proszę wezwać lekarza !!! ( tego od głowy )

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-11-10 09:39:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marko <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > giełdzie grać) :(( Lokata konczy mi się 21 zastanawiam się czy ją
    > zrywać czy też poczekać. Myślicie ze Vw przeżyje do 21?

    Niby czlowiek z ciebie inteligentny, bo z usenetu umiesz korzystac i na
    dobra grupe zadajesz pytania....

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 7. Data: 2004-11-10 10:01:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Marko napisał(a):

    > Myślicie ze Vw przeżyje do 21?

    Nie. Siedzibę już zaczęli rozbierać. Oknien już nie ma, pracownicy
    wypłat nie dostają. Strajk się szykuje, ale sądząc po przeciągach [okien
    nie ma przecież] to nie wiadomo, czy załoga dożyje. W okolicach są
    zamieszki, pożary hulają po mieście. Tragedia, panie, tragedia...

  • 8. Data: 2004-11-10 10:10:14
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

> [...]
    > tej chwili jest wyjątkowo ryzykowne(to juz lepiej na giełdzie grać) :((
    > Lokata konczy mi się 21 zastanawiam się czy ją zrywać czy też poczekać.

    Zrywaj poki czas, taka moja rada. JakKulczyk zwinie biznes i ucieknie do
    Bogoty, to dopiero zobaczysz swoja kase. A na sciganie go w kraju, w którym
    polskie prawo bankowe nie obowiazuje zapewne sobie nawet przez Rutkowskiego
    nie pozwolisz :-))

    PS. Ty Tak na poważnie ???

  • 9. Data: 2004-11-10 10:22:17
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Wed, 10 Nov 2004 10:39:24 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Niby czlowiek z ciebie inteligentny, bo z usenetu umiesz korzystac i na
    >dobra grupe zadajesz pytania....

    To miara istotnej inteligencji jest zaledwie umiejetnosc korzystania z usenetu
    i zadawania pytan na wlasciwej grupie? ;-O
    Co tez to sie porobilo... ;))))

  • 10. Data: 2004-11-10 14:15:15
    Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > tej chwili jest wyjątkowo ryzykowne(to juz lepiej na giełdzie grać) :((
    > Lokata konczy mi się 21 zastanawiam się czy ją zrywać czy też poczekać.

    chlopie zrywaj lokate jak najszybciej. Ja juz swoja zerwalem 3 dni temu.
    Nigdy nic nie wiadomo...

    ramsey ;)