  • 21. Data: 2004-11-10 16:42:26
    Temat: Re: Vw zbankrutuje?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    > A gdzie jest pies?

    A co ma pies do mojego ducha?

    > Pytam, bo znalazłem w sieci bank jeden australijski, który się tym
    > szczyci, że wpuszcza psy.

    A dingo?

    Fajny Bartol

  • 22. Data: 2004-11-10 16:47:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A co ma pies do mojego ducha?

    Jakieś powiązanie się znajdzie :-) nie takie OT ta grupa widziała ;-)

    > A dingo?

    A dingo to nie odmiana psa? Albo pies nie jest odmianą dingo?

    Fajna Glenn (niezbyt mocna w zoologii)

  • 23. Data: 2004-11-10 16:51:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:

    > To nic psu nie mów, bo ucieknie na antypody i znajdzie sobie inną
    > Panią.

    Tylko cholerka on może grupe czytac ;-)

  • 24. Data: 2004-11-10 16:52:30
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-10 17:47, kiedy Glenn napisała co
    następuje:

    > A dingo to nie odmiana psa? Albo pies nie jest odmianą dingo?

    Dingo to są takie psy, co to uciekły na antypody, bo chciały do banku.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 25. Data: 2004-11-10 16:53:55
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-10 17:42, kiedy Bartol Partol
    napisał(a) co następuje:

    > A co ma pies do mojego ducha?

    Niewiele, po prostu chciałem zmienić wątek na jeszcze bardziej absurdalny.

  • 26. Data: 2004-11-10 16:53:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Niewiele, po prostu chciałem zmienić wątek na jeszcze bardziej
    > absurdalny.

    W końcu nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji ;-)

  • 27. Data: 2004-11-10 16:55:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dingo to są takie psy, co to uciekły na antypody, bo chciały do banku.

    Czyli dingo to inaczej "pies bankowy" ;-) ? No to może emblematem grupy
    zostanie dingo?

  • 28. Data: 2004-11-10 16:56:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > A dingo to nie odmiana psa? Albo pies nie jest odmianą dingo?

    RobertSA bedzie wiedzial. On wszystko wie.

    Fajny Bartol

  • 29. Data: 2004-11-10 22:14:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marko" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli nawet - co w zasadzie nie jest możliwe - Kulczyk by chciał te akcje
    sprzedać, zabrano by mu je czy cokolwiek innego by się z nimi stało, to nie
    ma to żadnego przełożenia na kondycję finansową samego banku. Związek
    jednego z drugim jest luźny. Jak n. Kulczyk, to ktoś inny obejmie te udziały
    i po ptakach. Na krótki dystans żadnych zmian to nie przyniesie. Zmiana
    właściciela, może spowodować ewentualnie zmianę rady nadzorczej (od
    następnej kadencji). To, w dalszej kolejności może spowodować zmianę
    zarządu. Zarząd może nieco zmienić politykę, więc w jakiejś dalekiej
    perspektywie być może coś ulegnie z tego powodu zmianie. Ale nie w kilka
    dni. No chyba, ze znowu nasze kochane specsłużby aresztują zarząd, ale i tak
    jak wiemy z doświadczenia upadku firmy to nie przyniosło.

  • 30. Data: 2004-11-12 17:33:17
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "PrzemB" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Tak !!! Każdy bank upada w styczniu :-))

    Na szczescie ja trzymam kase w tzw. parabankach (mB i MB), wiec mi nic nie
    grozi ;)))))))

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856