  • 1. Data: 2012-10-30 16:05:31
    Temat: W Alior SYNC nie można pobrać i wydrukować potwierdzenia...
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    przelewu przychodzącego w systemie SEPA w walucie EURo.
    Szanowni Państwo Syncowie nie przewidują możliwości wprowadzenia takiej
    usługi.
    W takim razie moja Pani księgowa będzie musiała zadowolić się printscreenem.

    Dziękuję, dobranoc.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2012-10-30 19:36:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-30, wromek <w...@g...com> wrote:

> [...]
    > usługi.
    > W takim razie moja Pani księgowa będzie musiała zadowolić się printscreenem.

    Ale wiesz, że konta Syncowe nie są przeznaczone do prowadzenia DG? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2012-10-30 23:24:17
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Ale wiesz, że konta Syncowe nie są przeznaczone do prowadzenia DG? :)

    ja jestem os. fiz. p.dz.gosp. i moge podac jakiekolwiek konto kontrahentowi
    (w tym przypadku francuskiemu US)-byle sie rozliczyc w wplywow a US ma prawo
    skontrolowac wszystkie moje konta, nieprawdaz?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2012-10-31 07:29:14
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 30 Oct 2012 23:24:17 +0100, wromek napisał(a):

    > ja jestem os. fiz. p.dz.gosp. i moge podac jakiekolwiek konto kontrahentowi
    > (w tym przypadku francuskiemu US)-byle sie rozliczyc w wplywow a US ma prawo
    > skontrolowac wszystkie moje konta, nieprawdaz?

    Prawdaż. A Jego Upierdliwość Sync może zwiększyć liczbę wypowiedzianych
    kont o 1 :)

    AK

  • 5. Data: 2012-10-31 11:48:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-30, wromek <w...@g...com> wrote:

    > ja jestem os. fiz. p.dz.gosp. i moge podac jakiekolwiek konto kontrahentowi
    > (w tym przypadku francuskiemu US) - byle sie rozliczyc w wplywow a US ma prawo
    > skontrolowac wszystkie moje konta, nieprawdaz?

    Ale móc możesz. A bank *może* wypowiedzieć Ci umowę rachunku z powodu łamania
    tegoż regulaminu. Nieprawdaż?

    Poza tym jak sam zauważyłeś, nie masz funkcjonalności które się w działalności
    przydają "księgowo". Oczywiście jak lubisz sobie życie utrudniać, to Twoja
    sprawa. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2012-10-31 16:32:06
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Ale móc możesz. A bank *może* wypowiedzieć Ci umowę rachunku z powodu
    > łamania
    > tegoż regulaminu. Nieprawdaż?

    A to mają w regulaminie zapisane, że tym rachunkiem nie mogę prowadzić
    rozliczeń w DG?

    > Poza tym jak sam zauważyłeś, nie masz funkcjonalności które się w
    > działalności
    > przydają "księgowo".

    A skąd ja miałem wiedzieć, że nie będę miał podstawowej funkcji pt. wydruk
    potwierdzenia przelewu przych.?!
    Spotkałeś się gdziekolwiek z takim smutem?

    Oczywiście jak lubisz sobie życie utrudniać, to Twoja
    > sprawa. :)

    Lubię sobie ułatwiać (oszczędzać), w Syncu nie było opłat za otrzymanie
    przelewu przych. (zza granicy w EUR) tak jak to miałem w BZWBK-dlatego się
    na to zdecydowałem.
    No i chciałem mieć większość rzeczy pod jednym dachem. Czy na prawdę trzeba
    mnie za to ganić? :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 7. Data: 2012-10-31 16:33:46
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Prawdaż. A Jego Upierdliwość Sync może zwiększyć liczbę wypowiedzianych
    > kont o 1 :)

    Ależ ja się nie pogniewam, pójdę do dojrzalszego banku a zostawię sobie
    tylko PLN. Na razie skreślony jest WBK i wstępnie SYNC ale on ma szansę się
    jeszcze poprawić, bo jest młody ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2012-10-31 17:13:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> writes:

    > A to mają w regulaminie zapisane, że tym rachunkiem nie mogę prowadzić
    > rozliczeń w DG?

    Tak.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 9. Data: 2012-10-31 17:15:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-31, wromek <w...@g...com> wrote:

    [...]

    > A to mają w regulaminie zapisane, że tym rachunkiem nie mogę prowadzić
    > rozliczeń w DG?

    Tak.

    ---
    §15.

    4. Bank moSe wypowiedzieć Umowę ROR lub RO w przypadku:
    [...]
    g. wykorzystania rachunku do prowadzenia rozliczeń powiązanych
    z działalnością gospodarczą.
    ---

    Ale to Twoje klocki, Twoje ryzyko.
    Na 90% wszystkie banki mają taki lub podobnie brzmiący zapis.

    > A skąd ja miałem wiedzieć, że nie będę miał podstawowej funkcji pt. wydruk
    > potwierdzenia przelewu przych.?!
    > Spotkałeś się gdziekolwiek z takim smutem?

    Ale to jest nieistotne. Tym niemniej tak, spotkałem.
    Np. na kartach kredytowych.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2012-10-31 18:03:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

> [...]
    > Na 90% wszystkie banki mają taki lub podobnie brzmiący zapis.

    > Ale to jest nieistotne. Tym niemniej tak, spotkałem.

    W citi też nie jest fajnie z potwierdzeniami ...
    KJ

    Girls are better looking in snowstorms.
    -- Archie Goodwin