  • 11. Data: 2012-10-31 18:48:40
    Temat: Re: W Alior SYNC nie można pobrać i wydrukować potwierdzenia...
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 31 Oct 2012 16:33:46 +0100, wromek napisał(a):

    > Ależ ja się nie pogniewam, pójdę do dojrzalszego banku a zostawię sobie
    > tylko PLN.

    W AS? Niii, hurtem wszystko zamkną :)

    > SYNC ale on ma szansę się jeszcze poprawić, bo jest młody ;)

    Marnie to widzę - jak dla mnie, to strzelają sobie po kolei w poszczególne
    kończyny, a całe relacje z tym "bankiem" to patrzenie, kto kogo bardziej
    przekręci :)

    AK

  • 12. Data: 2012-10-31 19:04:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-31, wromek <w...@g...com> wrote:

    [...]

    > Lubię sobie ułatwiać (oszczędzać), w Syncu nie było opłat za otrzymanie
    > przelewu przych. (zza granicy w EUR) tak jak to miałem w BZWBK-dlatego się
    > na to zdecydowałem.

    O, jeszcze jedno mi do głowy wpadło. Jak sobie konto "do dg" przeznaczysz,
    to nie zapomnij wliczyć cashbacku do dochodów firmy. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2012-11-01 08:53:06
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > O, jeszcze jedno mi do głowy wpadło. Jak sobie konto "do dg" przeznaczysz,
    > to nie zapomnij wliczyć cashbacku do dochodów firmy. :)

    Ja tam nie mam nic przeciwko, żeby zapłacić większy podatek dochodowy-lepsza
    zdolność kredytowa. Tylko czy jak np. autem w DG zaoszczędzisz 1ltr/100 km
    jazdy to odprowadzasz od tego litra podatek dochodowy?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 14. Data: 2012-11-01 10:17:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-11-01, wromek <w...@g...com> wrote:

    > Ja tam nie mam nic przeciwko, żeby zapłacić większy podatek dochodowy-lepsza
    > zdolność kredytowa. Tylko czy jak np. autem w DG zaoszczędzisz 1ltr/100 km
    > jazdy to odprowadzasz od tego litra podatek dochodowy?

    Niespecjalnie wiem o co Ci chodzi, ale np. od umorzonych odsetek bankowych
    podatek się należy. Oczywiście oszczędności/zysk musi się dać odokumentować,
    czyli wspomniany cashback się łapie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2012-11-01 18:56:23
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 listopada 2012 08:53:13 UTC+1 użytkownik wromek wytnij napisał:
    > Ja tam nie mam nic przeciwko, żeby zapłacić większy podatek dochodowy-lepsza
    > zdolność kredytowa. Tylko czy jak np. autem w DG zaoszczędzisz 1ltr/100 km
    > jazdy to odprowadzasz od tego litra podatek dochodowy?

    Nie, ale odsetki na rachunku firmowym są przychodem więc moneyback raczej też.

  • 16. Data: 2012-12-11 09:58:05
    Od: Day11 <p...@g...com>

    W koncie firmowym Aliora tez nie moge wydrukowac potwierdzenia operacji (jest to
    mozliwe tylko dla przelewow (!) ). Kupilem bilet lotniczy karta - "nie przelewem" - i
    nie moge wydrukowac potwierdzenia. Zalosne. Potwierdzenie zakupu karta tez nie jest
    dostepne.

    Szczerze mowiac, majac konto (osobiste) w mBanku od lat ladnych paru, nie zdawalem
    sobie sprawy ze sa banki w ktorych nie mozna wydrukowac potwierdzenia dowolnej
    operacji... To jest wybor biznesowy, to nie jest powiazane z kosztami.

    Co do uzywania prywatnego konta do DG - zaden bank nie skorzysta z tego regulaminu i
    nie wypowie umowy, dopoki obrot na koncie bedzie i ten % czy dwa od operacji z kart
    bedzie splywac. Straszak jednak jest, no i niezly argument by mowic: tego nie
    przewidujemy.

    Alior skusil mnie "darmowym" kontem walutowym oraz dostepem do wiarygodnego kantoru
    on-line - nie jakis wypas z kursami, ale zawsze lepiej niz to co banki zwykle daja.
    "Za darmo" to mozna dostac w ryja i to sie potwierdza, co chwila mam na rachunku
    jakies dziwne "minus" operacje. Ostrzezenie dla innych, wszelkie oplaty zwiazane z
    kontem walutowym (np. pobor gotowki w bankomacie, oplaty za przelewy) ksiegowane sa
    na koncie PLN, i to na koniec miesiaca (czyli np 2 tygodnie po przelewie albo
    operacji w bankomacie). Ja popelnilem przeoczenie, ostrzegam innych.

    Wydawalo mi sie ze "zrozumialem" kilkanascie stron umowy i kilka stron cennika, jak
    widac rzeczywistosc to nieczule :) zweryfikowala.

    Jakie inne banki poleciacie dla firmowki? (wymagania: konto walutowe EUR + karta,
    konto PLN + karta, dobry system dostepu online (z wydrukami), karty wirtualne by sie
    przydaly, generalnie niewielka - kilkanascie - ilosc przelewow/operacji PLN (te 1,5zl
    od przelewu w Aliorze jest frustrujace!), na EUR glownie wplywy). Za darmo to nic nie
    ma, chodzi o to zeby zdzierstwa nie bylo. Chcialbym zeby koszt takiego zestawu
    rocznie nie przekroczyl 200-300zl (koszt kart, obowiazkowych ubezpieczen, przelewow,
    i wszelkich innych dodatkowych pierdol).

  • 17. Data: 2012-12-11 10:23:09
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 00:58:05 -0800 (PST), Day11 napisał(a):

    > Co do uzywania prywatnego konta do DG - zaden bank nie skorzysta z tego
    > regulaminu i nie wypowie umowy, dopoki obrot na koncie bedzie i ten %
    > czy dwa od operacji z kart bedzie splywac.

    Nie dotyczy Alior Sync :>

    AK

  • 18. Data: 2012-12-11 10:33:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-12-11, Day11 <p...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]

    > operacji w bankomacie). Ja popelnilem przeoczenie, ostrzegam innych.

    Mnie interesuje ta oferta:
    http://www.meritumbank.pl/korporacyjni/rachunki/paki
    et-waluty#r,main,selectedTab=1868
    http://www.meritumbank.pl/korporacyjni/skarbowe/prod
    ukty_skarbowe#r,main,selectedTab=8950
    Piszą, że negocjują kursy już od 2k EUR, więc nie jest to zbyt wysoki próg.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2012-12-11 11:15:31
    Od: p...@g...com

    @WB
    2k to rzeczywiscie nieduzy prog.
    Pytanie tylko jak bardzo moga sie zblizyc do - jakby nie bylo wyznacznika - forexu.
    Alior ma kantor (kantor.alior blaaa), w syncu tez zalozylem konto bo pamietam ze tam
    byla jakas platforma do sprzedazy/kupna "prawie" forexowego. Musze do tego wrocic -
    Boze, daj mi czas.
    O Meritum poczytam, dzieki.

    @AK
    Musze przestudiowac zapisy Synca dokladnie. Prowadzac jednosobowa dzialanosc ciezko
    rozgraniczyc czy np. wymieniam walute sluzbowo czy prywatnie. Rozumiem ze sam
    doswiadczyles konsekwencji stosowania regulaminu przez Synca, mozesz przyblizyc
    ogolnie jakich rzeczy to dotyczylo? Wplywy na konto, kupowanie czegos na firme z
    konta, waluty?

  • 20. Data: 2012-12-11 13:11:03
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Tue, 11 Dec 2012 10:33:37 +0100, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:

    > Mnie interesuje ta oferta:
    > http://www.meritumbank.pl/korporacyjni/rachunki/paki
    et-waluty#r,main,selectedTab=1868

    Czy nie przeszkadza Ci 5zł za przychodzący SEPA i 10zł za przychodzący
    SWIFT?

    Matt