  • 11. Data: 2012-03-06 02:08:45
    Temat: Re: W Biedronce można kartą!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/5/2012 7:39 PM, Animka wrote:
    > Ten z Biedronki był troche żółtawy

    to na pewno był cukier opadowy/odpadowy/wypadowy/wypadkowy (niepotrzbne
    skreślić) jako efekt uboczny syntezy buraków cukrowych.

    Zobaczysz, że za 10 lat będzie afera, że nam jakieś świństwa wciskali.

  • 12. Data: 2012-03-06 05:37:16
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2012-03-05 22:53, pI pisze:

    > w Biedronce w Siemianowicach

    w której, bo jest kilka?

    --
    notveryoldman

  • 13. Data: 2012-03-06 05:56:36
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-03-06 00:01, Animka pisze:
    > Czytałam artykuł na temat kart w Biedronce. Powiedziano, że jak ludzie
    > chcą placic kartami to proszę bardzo. Biedronka moze wprowadzić tę
    > usługę, ale ceny towarów będa odpowiednio wyższe.

    I to jest największy mit. Przy płatnościach kartami na taką skalę, jak w
    przypadku Biedronki ceny powinny być zauważalnie niższe. Pomijam tu
    fakt, iż Biedronka wcale nie należy do tanich sklepów, jak próbuje się
    lansować.

  • 14. Data: 2012-03-06 06:09:05
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Zobaczysz, że za 10 lat będzie afera, że nam jakieś świństwa wciskali.

    Ta, bo to był cukier przemysłowy ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2012-03-06 06:53:57
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja już nie mam sił. Taki pijak czynszu nie płaci bo mu Prezydent Miasta przez
    > Opiekę Społeczną czynsz opłaca, a on jakąs wódą jeszcze handluje z pijakami i
    > chla pod sklepem. Tragedia.

    Najwiekszy problem z takimi to ten, ze na ogol ich nie stac
    na to, aby zapic sie na smierc ;)
    IMO niedopity pijak jest duzo bardziej upierdliwy niz zalany w trupa :]

  • 16. Data: 2012-03-06 06:57:39
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ta, bo to był cukier przemysłowy ;-)

    Mnie ten "brudny", brązowy bardzo odpowiada
    tyle ze to odpad z trzciny cukrowej a nie buraka - ;)

  • 17. Data: 2012-03-06 07:02:21
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Ewenement jakiś, ale wielokrotnie przytaczana Biedronka - jako przykład
    > sklepu, w którym nie można płacić kartami, właśnie stał się przykładem
    > nieaktualntym ;)

    Prima Aprilis! ;-)

  • 18. Data: 2012-03-06 07:38:45
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Marcepan" <m...@m...on> napisał w wiadomości

    > Prima Aprilis! ;-)
    Falstart jakis ?
    - ale my tu teraz o cukrze i pijakach LOL

  • 19. Data: 2012-03-06 08:03:51
    Od: W <w...@w...pl>

    pI wystukał, co następuje:

    > Ewenement jakiś, ale wielokrotnie przytaczana Biedronka - jako przykład
    > sklepu, w którym nie można płacić kartami, właśnie stał się przykładem
    > nieaktualntym ;)
    >
    > Nie wiem czy coś przepałem, ale w Biedronce w Siemianowicach, wobec
    > braku gotówki - obsługa zaproponowała przejście na inną kasę, gdzie mają
    > terminal i płatność kartą.

    szczęściarz! mnie kazała lecieć do bankomatu, ale sympatycznie stwierdziła,
    że mogę na 'sekundkę' zostawić towar...

  • 20. Data: 2012-03-06 10:31:55
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 06 Mar 2012 06:37:16 +0100, na pl.biznes.banki, notveryoldman
    napisał(a):

    > w której, bo jest kilka?

    Na Bytkowie. Wjeżdża się od ul. Niepodległości.
    --
    pI