  • 21. Data: 2012-03-06 12:27:16
    Temat: Re: W Biedronce można kartą!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" jj3gn2$3k1$...@n...news.atman.pl

    > Biedronka była najtańsza dlatego, że płaciło się gotówka, a nie kartami.

    IMO Biedronka była (zapewne jest nadal) całkiem droga.
    Na dodatek okradano tam klientów. :) (zapewne okrada się nadal)

    Tanie sklepy to ogólnie: Carrefour, real i Auchan.
    W Tesco i Lidlu też można znaleźć coś taniego.

    Teraz real zszedł w dół z ceną mleka Zambrowskiego z Mlekpolu.

    A Carrefour mógłby wreszcie zauważyć że mleko z Rypina nie jest smaczne.

    Rypin dokarmia Caritas w Brodnicy? -- ale mleko ma niesmaczne, jakby
    z dodatkiem wody, i nie wiem, czy święconej. :)

    IMO najlepsze jest mleko Doskonałe z Mlekopolu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2012-03-06 12:30:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" jj48vk$ot2$...@n...task.gda.pl

    > I to jest największy mit. Przy płatnościach kartami na taką skalę, jak w przypadku
    Biedronki ceny powinny być zauważalnie
    > niższe. Pomijam tu fakt, iż Biedronka wcale nie należy do tanich
    > sklepów, jak próbuje się lansować.

    Nie bez powodu stacje benzynowe i duże sklepu tak współpracują, że
    płatność kartami jest jakoś nagradzana -- na przykład keszbekiem.
    Karta to ogólnie brak masy problemów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-03-06 15:44:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" jj3qfk$dd4$...@n...news.atman.pl

    > Ja często pije herbatę, a herbata musi być dobra i zależy to też od cukru.

    Dobrą sprzedaje real -- im więcej piszę, że dobra, tym drożej sprzedaje.

    > Administracja mi nic nie pomoże, bo oni chronią pijaków. Są nie lepsi.

    Bo tym kraju zawsze chroniono pijaków i palaczy czy ćpunów, natomiast
    porządnych wyzywano od współpracowników diabła! Jak mormoni byli ubrani
    elegancko -- to z ambon mówiono, że mormoni są dziećmi diabła, dlatego
    są tak szykownie ubrani. Gdy TV Trwam pokazuje nienagannie ubranych
    swych pracowników, mówi (czy choćby daje do zrozumienia), że sam Bóg
    ich ubiera, więc są ładnie ubrani!

    O porządnym mówi się -- faryzeusz, a o pijaku -- pokorny i bogobojny wierzący.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2012-03-06 15:46:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" jj3rjd$g2d$1...@i...gazeta.pl...

    > Zobaczysz, że za 10 lat będzie afera, że nam jakieś świństwa wciskali.

    Już po aferze. Okazało się, że sól drogowa była zdrowa. ;)
    Za granicą ustawiają się kolejki po przepis na zdrową, polską sól.
    Jak powszechnie wiadomo -- czysta sól jest niezdrowa!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2012-03-06 22:31:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Waldek" <m...@n...dam> writes:

    > Kupiwszy tez raz cukier w biedronie - "slodka lyzeczka" czy jakos tak
    > - nie wiem ile mial cukru w cukrze - lol
    > ale faktycznie straszliwie mialki byl - trudno go nazwac "krysztal"

    To chyba powinien być lepszy, małe kryształki szybciej się rozpuszczają
    w herbacie. Chyba że ktos ma inne zastosowania :-)

    BTW cukier musi spełniać normy, tamta melasa Animki to może po prostu
    nie był cukier, albo może np. coś się z nim stało. Różny cukier
    widziałem, ale różnic w stopniu oczyszczenia nie byłbym zwykle w stanie
    ocenić (może poza grubym rafinowanym, bo takiego chyba nie ma w zwykłej
    opcji).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 26. Data: 2012-03-07 08:01:45
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

> [...]
    > widziałem, ale różnic w stopniu oczyszczenia nie byłbym zwykle w stanie
    > ocenić (może poza grubym rafinowanym, bo takiego chyba nie ma w zwykłej

    Wg. mojej wiedzy cukier po procesie krystalizacji jest siany
    i dzielony na kategorie. Ta ostatnia pewnie przypomina herbate "w granulkach"
    czyli IMO odpad poprodukcyjny - w kazdym razie ja nie uzywam ;)

    A przy okazji pewnie powinnismy byc wdzieczni ze wraz z sola odpadowa
    dostarczono nam tyle dodatkowych mikroelementow ;P

    Pozdawiam

  • 27. Data: 2012-03-07 12:48:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jj74lc$p16$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > i dzielony na kategorie. Ta ostatnia pewnie przypomina herbate
    > "w granulkach" czyli IMO odpad poprodukcyjny - w kazdym razie

    Carrefour sprzedawał drobny cukier znacznie drożej niż gruby.

    > A przy okazji pewnie powinnismy byc wdzieczni ze wraz z sola odpadowa
    > dostarczono nam tyle dodatkowych mikroelementow ;P

    I ja tak myślę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-03-07 12:53:18
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Mnie ten "brudny", brązowy bardzo odpowiada
    > tyle ze to odpad z trzciny cukrowej a nie buraka - ;)

    Chodzi Tobie o cukier trzcinowy a nie brazowy (kandyzowany?)
    a ten odpad to melasa a nie cukier :).

  • 29. Data: 2012-03-07 12:54:39
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Już po aferze. Okazało się, że sól drogowa była zdrowa. ;)

    Co wiecej - bardzo przypominala sol morska (chyba drozsza).
    Chyba tylko w PL takie cos sie moglo zdarzyc...
    :)

  • 30. Data: 2012-03-07 13:21:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" jj7llh$h58$...@n...task.gda.pl

    > Co wiecej - bardzo przypominala sol morska (chyba drozsza).
    > Chyba tylko w PL takie cos sie moglo zdarzyc...

    Nie od dziś wiadomo, że zbyt czysta sól jest szkodliwa!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'