  • 1. Data: 2012-09-06 19:39:19
    Temat: W CITI - Logika pijanego analityka ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Pisałem kiedyś, że ubiegałem się o wizzairową kartę w citi, i że
    dostałem odmowę ...

    Udało się wydębić informacje z banku, że odmowę dostałem z
    powodu posiadanych już limitów w kartach (1 x 5 000 PLN i 1 x 3
    000 PLN). Nie mogłem dostać 1 000 PLN na wizzairowej karcie, bo
    miałem już 8 000 PLN innych limitów. Czytać: nie miałem wg CITI
    zdolności na 9 000 PLN limitów kredytowych.

    Pomijam, że zarówno 5 000 i 3 000 nigdy nie miały nawet sekundy
    opóźnienia, a ostatni rok zasadniczo w ogóle z nich nie korzystałem.

    Na pytanie, czy mogę przenieść któryś z w/w limitów i na
    infolinii i w placówce dostałem prostą odpowiedź: NIE.

    Minęło trochę czasu, znów przypiliła mnie potrzeba posiadania
    wizzairowej karty, więc poszedłem po rozum do głowy i
    zlikwidowałem zarówno kartę z limitem 3 000 PLN i 5 000 PLN.
    Złożyłem wniosek.

    Co się zmieniło względem poprzedniego wniosku:

    - staż pracy z 9 i pół roku wzrósł do 10 lat
    - średnie wynagrodzenie zmalało o 1 000 PLN brutto

    Odpowiedź citi na wniosek:

    Rozpatrzono pozytywnie (wnioskowałem o 3 000 PLN). Przyznano
    limit 25 000 PLN

    WTF ????
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2012-09-06 23:24:35
    Temat: Re: W CITI - Logika pijanego analityka ...
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.09.2012 19:39, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
> [...]
    >
    > Odpowiedź citi na wniosek:
    >
    > Rozpatrzono pozytywnie (wnioskowałem o 3 000 PLN). Przyznano limit 25

    Bazując na moich doświadczeniach oraz opisach na grupie, wychodzi mi że
    Citi wtedy przyznaje, kiedy nie potrzebujesz.

    Za pierwszym razem, starałeś się. Skoro się starałeś, to widać
    potrzebujesz, skoro potrzebujesz - to nie dadzą.

    Za drugim razem, zlikwidowałeś, więc nie potrzebujesz. Co prawda
    starałeś się znowu, więc tak jakbyś potrzebował, ale w sumie
    zrezygnowałeś - więc bardziej nie potrzebujesz niż potrzebujesz :).

    A tym co nie potrzebują, to Citi wali takie limity że hohoho.

    p. m.

  • 3. Data: 2012-09-06 23:33:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-06 23:24, m pisze:

> [...]
    > Za pierwszym razem, starałeś się. Skoro się starałeś, to widać
    > potrzebujesz, skoro potrzebujesz - to nie dadzą.

    Potrzebować "nie potrzebowałem i nie potrzebuję" ... Ale
    stwierdziłem, że 18 PLN za przelew przy ilości lotów u mnie
    powoduje,że z opłatą roczną za kartę, bodaj 86 PLN - zwróci mi
    się na biletach wizzaira ... Ostatnio płaciłem przelewem, i
    jakoś to przeżyłem ... Gorzej. Ja nawet negocjowałem z tymi
    durniami wydanie KK WIZZAIR z limitem 50 PLN. Chciałem ją
    traktować jako PREPAID - chcę lecieć z wizzairem - przelewam
    hajs na KK i nią płacę. Wizzairowa karta ma tylko jedną zaletę -
    brak opłaty za rezerwację biletu w wizzair, innych zalet nie ma.
    Oprocentowanie hujowe, opłata roczna kosmiczna i takie tam ...

    > Za drugim razem, zlikwidowałeś, więc nie potrzebujesz.

    Tu się zgodzę - żadna KK nie jest mi potrzebna. Zawsze KK
    wpuszczały mnie w maliny ... miast iść do domu (z imprezy) z
    powodu skończenia się finansów - zostawałem dalej i płaciłem KK
    ... powodowało to tyle, że za dużo wydawałem na alkohol. Brak KK
    mojego życia nie zmieni. Najcudowniejsza sytuacja byłaby wtedy,
    gdybym miał tą KK wizzairową z limitem 0 PLN i gdyby była bez
    opłaty. Wtedy lecąc gdziekolwiek z wizzairem - zasilałbym ją, i
    byłoby cool. ;) I na tle takiego "nastawienia" zdarzyło się to
    co się zdarzyło. W sumie z deszczu pod rynnę się wwaliłem - bo
    miałem 2 karty z opłatą roczną 0 PLN, teraz mam jedną z opłatą
    roczną 86 PLN co mi się nie podobuje. Do tego wciskają mi jakiś
    kosmiczny limit licząc, że się w niego wpieprzę ... durnie i tyle.

    > starałeś się znowu, więc tak jakbyś potrzebował, ale w sumie
    > zrezygnowałeś - więc bardziej nie potrzebujesz niż potrzebujesz :).

    Otóż to.

    > A tym co nie potrzebują, to Citi wali takie limity że hohoho.

    Dodam, że w BIKu widać hipoteczny na ponad pół miliona - tym
    bardziej uważam, że w CITI pracuje sam dureń.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2012-09-07 00:35:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m" 50491493$0$26703$6...@n...neostrada.pl

    > Bazując na moich doświadczeniach oraz opisach
    > na grupie, wychodzi mi że Citi wtedy przyznaje,
    > kiedy nie potrzebujesz.

    Ja zauważyłem, że daje (i to znienacka,
    bez ostrzegania), gdy nie upominasz się. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-09-07 08:16:55
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Potrzebować "nie potrzebowałem i nie potrzebuję" ... Ale stwierdziłem, że
    > 18 PLN za przelew przy ilości lotów u mnie powoduje,że z opłatą roczną za
    > kartę, bodaj 86 PLN - zwróci mi się na biletach wizzaira ...

    W lipcu sam chcialem wziac takie cos, ale spoznilem sie:

  • 6. Data: 2012-09-07 08:18:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-09-06 23:33, *"Rafał \"SP\" Gil"* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > W sumie z deszczu pod rynnę się wwaliłem - bo miałem 2 karty z opłatą
    > roczną 0 PLN, teraz mam jedną z opłatą roczną 86 PLN co mi się nie
    > podobuje.

    Jeśli będziesz z niej korzystał (nawet tylko w grace period) to bez
    trudu wynegocjujesz z Citi zerową opłatę.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 7. Data: 2012-09-07 08:18:46
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > kartę, bodaj 86 PLN - zwróci mi się na biletach wizzaira ...

    W lipcu sam chcialem wziac takie cos, ale spoznilem sie:

    http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/citi/787490
    2

    "1 zł za Kartę Kredytową Citibank Wizz Air World MasterCard
    z 100 zł premii i zwolnieniem z rocznej opłaty 96 zł
    + 100 zł zniżki przy zakupie biletów na Wizzair.com"

  • 8. Data: 2012-09-10 12:13:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 06 Sep 2012 23:33:45 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

> [...]
    > jedną z opłatą roczną 86 PLN co mi się nie podobuje. Do tego wciskają
    > mi jakiś kosmiczny limit licząc, że się w niego wpieprzę ... durnie i

    Po co takie kombinacje z kartą, która ma zerowy limit. Co do Twoich
    "problemów" z kk i imprezami, to może wystarczyło, nie brać ze sobą kk?

    --
    xbartx