  • 1. Data: 2009-08-12 10:57:28
    Temat: W Getinie nie można już zlikwidować debetówki?
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    Wybaczcie jeśli było dyskutowane, ale ja o tym nie
    wiedziałem i dzisiaj doznałem szoku. Poszedłem do oddziału
    oddać debetówkę, którą dostałem w ramach pakietu e-getin, bo
    właśnie kończy mi się na nią darmowy okres promocyjny, a
    wiem że można było tak robić, nawet tu na grupie była o tym
    mowa. Pani obsługująca oświadczyła, że oddanie karty jest
    równoznaczne z zamknięciem konta (50 zł przed upłewem roku).
    Karta oczywiście jest płatna 5 zł miesięcznie, nawet jeśli
    nie była aktywowana.

    Czyli getin właśnie wydymał mnie na min. 30 zł zmieniając
    sobie regulamin w trakcie trwania tej "promocji" :/

  • 2. Data: 2009-08-12 11:04:39
    Temat: Re: W Getinie nie można już zlikwidować debetówki?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Sie, 12:57, szary móżyn <b...@a...email> wrote:

    > Czyli getin właśnie wydymał mnie na min. 30 zł zmieniając
    > sobie regulamin w trakcie trwania tej "promocji" :/

    Skoro mówisz, że coś się zmieniło to udowodnij te zmiany i powołaj się
    na regulamin:

    "6. Po otrzymaniu zawiadomienia Banku o zmianie regulaminu karty lub
    tabeli prowizji i opłat, posiadacz ma
    prawo do odmowy przyjęcia nowych warunków przez złoSenie pisemnego
    oświadczenia w terminie 30
    dni od daty zawiadomienia. Łącznie z oświadczeniem posiadacz powinien
    zwrócić do Banku wydane do
    rachunku karty, do których zastosowanie ma zmieniony regulamin karty
    lub tabela prowizji i opłat, bądź
    dokonać ich zastrzeSenia. W przypadku niedołączenia kart, Bank dokona
    ich zastrzeSenia."

  • 3. Data: 2009-08-12 11:05:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szary móżyn" news:00c6e37e$0$15600$c3e8da3@news.astraweb.com

    [ciach]

    Panienka w oddziale to tępa blondyna o czym mogłeś się przekonać.
    Z karty możesz zrezygnować w każdej chwili a rezygnacja z niej nie jest
    równoznaczna z zamknięciem rachunku.
    Idź jeszcze raz do oddziału i jeżeli będzie się "blondyna" szarpać i wmawiać
    ci, że się nie da z karty zrezygnować od razu grzecznie (i stanowczo
    zarazem) poproś o pokazanie w regulaminie punktu, który mówi, że rezygnując
    z karty jednocześnie zamykasz rachunek - to powinno wystarczyć.
    Jeżeli nie wystarczy to bezpardonowo zastrzegasz swoją kartę debetową (np.
    ją zgubiłeś) i nie informujesz, że nie chcesz mieć wydawanej nowej do
    rachunku.

    Pozdrawiam.

    PS.
    Zdaj potem relację jak ci poszło z tępą blondyną i gdzie mieści się oddział
    getinu (czy nie jest to przypadkiem francyza?)

  • 4. Data: 2009-08-12 11:22:09
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "szary móżyn" <b...@a...email> napisał w wiadomości
> [...]
    > 5 zł miesięcznie, nawet jeśli nie była aktywowana.
    >
    > Czyli getin właśnie wydymał mnie na min. 30 zł zmieniając sobie regulamin

    najlatwiej zadzwonic po dtelefon podany na stronie getin i karte zastrzec,
    ja tak zrobilem ,bezplatny okres sie zakonczyl
    bank mi zadneju oplaty nie pobral bo niby za co jak z karty nie korzystam za
    zastrzezona ?

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 5. Data: 2009-08-12 11:25:57
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    Valdi.Pavlack napisał:
> [...]
    >
    > Panienka w oddziale to tępa blondyna o czym mogłeś się przekonać.
    > Z karty możesz zrezygnować w każdej chwili a rezygnacja z niej nie jest

    Z tego co zrozumiałem, to po prostu już nie można
    zrezygnować z karty. Kiedyś można było ją zastrzec i tyle, a
    obecnie po zastrzeżeniu, zgubieniu itp. bank automatycznie
    wydaje nową. W efekcie jedynym sposobem na trwałe pozbycie
    się karty jest zamknięcie konta.

  • 6. Data: 2009-08-12 11:54:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szary móżyn" news:00c874b3$0$30606$c3e8da3@news.astraweb.com

> [...]
    > obecnie po zastrzeżeniu, zgubieniu itp. bank automatycznie
    > wydaje nową. W efekcie jedynym sposobem na trwałe pozbycie

    Ale tak zrozumiałeś z tego co ci blondyna powiedziała? Pocieszę cię, że nie
    miała racji, a jeżeli będzie się upierać przy swoim niech ci pokaże
    odpowiedni zapis w regulaminie. Nie ma prawa odmówić ci rezygnacji z karty!

  • 7. Data: 2009-08-12 12:25:50
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    Valdi.Pavlack napisał:

> [...]
    > miała racji, a jeżeli będzie się upierać przy swoim niech ci pokaże
    > odpowiedni zapis w regulaminie. Nie ma prawa odmówić ci rezygnacji z karty!

    Tak, bazuję tylko na tym co mi powidziała. Zakładam, że
    pracownik oddziału wie co mówi, ja z kolei nigdy regulaminu
    nie przeczytałem od deski do deski. Będę musiał poczytać
    dzisiaj do poduszki.

  • 8. Data: 2009-08-12 12:53:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > miała racji, a jeżeli będzie się upierać przy swoim niech ci pokaże
    > odpowiedni zapis w regulaminie. Nie ma prawa odmówić ci rezygnacji z karty!

    Absolutnie nie miała racji. Poza tym zawsze jak słyszysz takie bzdury to
    domagaj się pokazania odpowiedniego punktu regulaminu!

    Widocznie kobita miała zalecenie, aby zniechęcać klientów do rezygnacji
    z debetówek...

    Poza tym nie ma karty, z której nie dałoby się zrezygnować. Ostateczność
    to zastrzeżenie, ale aby otrzymać nową kartę MUSISZ o nią wnioskować!
    jeżeli tego nie zrobisz to bank karty nie wyda.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-08-12 13:14:42
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Widocznie kobita miała zalecenie, aby zniechęcać klientów do rezygnacji
    > z debetówek...

    to sie nazywa sprawstwo kierownicze (z art 286),
    moze ktos by zechcial zglosic podejrzenie popelnienia przestepstwa, przeciez
    latwo sprawdzic czy jest to norma
    czy wyjatkiem, wystarczy zalozyc kilka kont i w roznych placowkach probowac
    zrezygnowac z karty.

  • 10. Data: 2009-08-12 13:15:40
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    szary móżyn wrote:

    > Będę musiał poczytać dzisiaj do poduszki.

    zdecydowanie lepiej sie przyswaja regulamin z browarem
    na kiblu podczas metafizcznej sesji :-)